דיווח: תיק הבריאות נשקל לבנט, ימינה: אין שום הצעה חדשה - סרוגים

דיווח: תיק הבריאות נשקל לבנט, ימינה: אין שום הצעה חדשה

4 ימים להשבעת הממשלה והרכבתה מסתמנת כמשימה קשה: המשא ומתן על התיק הבריאות בין הליכוד לכחול לבן כשבאמצע ימינה, משליך על חלוקת התיקים בין 3 המפלגות. בינתיים: בימינה מכחישים שקיבלו עוד הצעה

author-image
דיווח: תיק הבריאות נשקל לבנט, ימינה: אין שום הצעה חדשה

4 ימים להשבעת הממשלה ובימינה עדיין לא יודעים איך תהיה החלוקה בין ארבעת הבכירים. במקביל דווח כי ראש הממשלה שוקל להעניק את תיק הבריאות לשר הבטחון נפתלי בנט, תלוי במשא ומתן מול כחול לבן.

לפי ההצעה האחרונה שדווח כי הועברה לימינה: שר הבריאות ו/ או שר החינוך, שר ירושלים ומורשת, סגן שר הבטחון ויו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט, בנוסף לאחריות על השירות הלאומי והחטיבה להתיישבות. במהלך שיחה בין בנט לנתניהו ביום חמישי הציע הראשון כי בליכוד יעניקו לימינה 2 מתוך 3 תיקים נבחרים: חינוך, בריאות ותחבורה והם יסתדרו על החלוקה ביניהם.

עוד באותו נושא

ההצעה של ימינה: 2 מתוך 3 תיקים, סגן שר או יו"ר ועדה


26

עם זאת, בכחול לבן אומרים שאין להם כוונה להכניס סגן שר במשרד הבטחון, כך שהתפקיד שלכאורה יועד לרב רפי פרץ בעקבות קשרי הידידות שנשמרו עם בני גנץ מימי הצבא לא רלוונטי.

בנוסף, במסגרת המגעים בין הליכוד לכחול לבן על תיק הבריאות, תינתן תמורה בדמות שני תיקים זוטרים, ללא תיק התקשורת אותו מסרבים למסור בכחול לבן. אך במידה והמשא ומתן בעניין יעלה על שרטון – התיק או יועבר לבנט או יישמר בתוך הליכוד, כשהמועמדים לקבלו יהיו יולי אדלשטיין או גלעד ארדן.

בימינה טוענים שלא התקיימה שום שיחה השבוע עם הליכוד, חוץ משיחת נתניהו- בנט שרובה עסקה בעניינים אחרים עד השלב שבנט העלה את הנושא הפוליטי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ב"ה
אזרייה | 09-05-2020 21:47
ימינה יקרים ! במקום להיעלב על ביבי שנקלע למצב הזויי לשלילה עי סס ולברוח , - תתמודדו , - עזרו לליכוד לעזור ל 2 חכים מחוסן'' לישראל לעזור לעצמם ולמדינה - לחבור למחנה השפויי . כך גם עניין התיקים כמובן יבוא על שלום .
2
כסאולוגיה במסווה של אידיולוגיה
אלי | 09-05-2020 21:53
הציבור יודע ,שברגע שהכסאולוגיה תיפתר,תעלם האידיולוגיה.הבעיה היא,שלימינה יש רק שישה מנדטים והם מעריכים עצמם פי שתיים לפחות.אם ימשיכו כך,בבחירות הבאות ייעלמו.
3
ימינה מפלגת המאפיה של זלמן מלמד ורבני השוחד
דוד רוזנבלום | 09-05-2020 22:32
ימינה תקבל את תיק המדע והחלל כאשר התיק יפוצל ל2. את המדע יקבל נפתלי בנט, על תיק החלל יעשו רוטציה איילת שקד וסמוטי. רפי פרץ יגורש מהעיר עם משל המים אין מספיק מים לכל החבורה הנלוזה ולכן רפי מותר להפר את ההסכם וההבטחה למינוי שר לרברפי.
4
בנט שרת הבריאות. שקד שרת המישתים
חושם | 09-05-2020 22:35
עשתה התמחות אצל אפי נוה.
5
אם ימינה לא מרוצים, זה ממש יום חג לעם ישראל
זבוביק | 09-05-2020 23:02
מידה כנגד מידה על מה שעשו לציבור הדתי לאומי ולמוטי יוגב ואיתמר בן גביר. הם התעלמו מהציבור ולא רצו פריימריז, עכשיו מתעלמים מהם. הם התעלמו מהסכם חתום והפרו אותו, עכשיו מתעלמים מהם. הם מתנהלים כמו חבורת מאפיונרים עם ערוץ תעמולה, עכשיו נתניהו משתין עליהם מהמקפצה.