הרשות שלחה מתנקש לפלסטיני שנפגש עם דגן - סרוגים

הרשות שלחה מתנקש לפלסטיני שנפגש עם דגן

מוחמד מסאד פלסטיני ממוזמני ועידת בחריין נפגש עם ראש מועצת שומרון, לאחר מכן קיבל איומים על חייו ואף נשכר מתנקש בידי מנגנון המודיעין הפלסטיני בכדי לרצוח אותו בעיר חיפה

author-image
הרשות שלחה מתנקש לפלסטיני שנפגש עם דגן
  מוחמד מסאד עם יוסי דגן (צילום: רועי חדי)

לאחר שנעצר ושוחרר אמש אחד המשתתפים הפלסטינים בוועידת בחריין, מוחמד מסאד שהוזמן לוועידת בחריין, ונפגש טרם יציאתו לוועידה עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן קיבל איומים על חייו ממנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית. על אף שהחליט לבטל את יציאתו הוא הוכרז כבוגד.

מסאד הוא איש עסקים מג'נין , היה מחבל וישב בכלא הישראלי אלא שהוא "חזר בתשובה" ואף כתב ספר הקורא לעם הפלסטיני שלא לבצע פיגועי התאבדות משום שאלו נוגדים את הקוראן.

מסאד נפגש עם דגן לקראת יציאתו לבחריין זאת כחלק מהקשרים בין ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן למנהיגים ערבים מקומיים ביוש במטרה לייצר שיתופי פעולה כלכליים לטובת שתי האוכלוסיות ויצירת אלטרנטיבה לרשות הפלסטינית.

נשכר מתנקש בידי מנגנון המודיעין הפלסטיני

לאחר מכן קיבל מסאד איומים על חייו ומידע על כך שמנגנוני המודיעין הכללי הפלסטיני של מאג'ד פרג' ניסו לשכור את שירותיו של מתנקש בכדי לרצוח אותו.

בסופו של דבר החליט מסאד שלא לצאת לבחריין אלא שהוא הוכרז בכל זאת כבוגד ברשות הפלסטינית.

חלק מהאיומים שהופנו אל עבר מסאד

"הדמים של האנשים שיהיו שהידים בגללי, לא ילכו סתם, הישראלים לא יגנו עליך למרות שאתה גר בחיפה הם יגיעו אליו, הדם שלך ישפך, אתה משתף פעולה ובוגד", נכתב בעוד אחד מהאיומים שהופנו אל עבר מאסאד

כרזה בה נכתב שמסאד בוגד

יציאה לבחריין היא בגידה

כמו כן הפת"ח הוציא מסמך שבו הוא מודיע כי מי שישתתף בוועידה בבחריין יעמוד לדין באשמת בגידה ברשות הפלסטינית. במסמך הם מציינים בפירוש את שמו של אשרף געברי ממשתתפי הוועידה שנפגש גם הוא עם ראש המועצה האזורית שומרון קודם הוועידה. ג'עברי אירח את דגן גם חודש קודם לכן בביתו בחברון לסעודת איפטאר.

סיפור נוסף סיפר גל ברגר הבוקר ברשת ב' על איש עסקים פלסטיני אשרף ראנם, שהפך למבוקש ברשות, רק בגלל שהשתתף בשבוע שעבר בוועידת בחריין שיזמו האמריקנים. ההבדל שמאסד אפילו לא יצא בסופו של דבר מהארץ. ראנם הצליח להימלט ממעצר בסוף השבוע האחרון, כאשר הכוחות של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן פשטו על ביתו

ראש מועצה אזורית שומרון דגן קרא אתמול לממשלה לשלול את אישורי המעבר במחסומים של בכירי הרשות הפלסטינית עד שיוסר האיום ממשתתפי הוועידה בבחריין. לדבריו:

"הרשות הפלסטינית היא דקטטורה לכל דבר ועניין. וכל מי שתומך בה מסייע לה ונדבר עמה, כולל ממשלת ישראל, האיחוד האירופי וארגוני "זכויות האדם", מסייעים לבריון השכונתי, ולפגיעה בחפים מפשע. אני קורא לממשלת ישראל לנהוג באופן מוסרי ונכון בעת הזו, ולבטל את אישורי המעבר במחסומים של ראשי מנגננוני הרשות הפלסטינית. את השקר שהעולם המערבי כולו שותף לו צריך לעצור. אבו מאזן הוא מחבל. כך הוא מתייחס לישראל וכך הוא מתייחס לבני עמו המחפשים לשנות את הפרדיגמה ולהביא שלום אמיתי. ישראל צריכה להבהיר כי במידה ומשתתפי הוועידה ייעצרו עי הרשות הפלסטינית, אבו מאזן ושותפיו ייעצרו איתם".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
איפה ההזיות של שמעון פרס
רועי | 01-07-2019 22:04
על דו קיום. חחחחחחח.....................