איך הפך מזמור תהילים ללהיט מועדונים באמריקה? - סרוגים

איך הפך מזמור תהילים ללהיט מועדונים באמריקה?

מסתבר שלא רק נטע ברזילי, מצליחה להביא נציגות יהודית בפלייליסט העולמי. צמד מאיטליה הצליח להפוך את פרק התהילים המוכר "גם כי אלך" ללהיט הכי גדול כרגע ברחבות הריקודים באמריקה והסיבה לכך מפתיעה לא פחות

איך הפך מזמור תהילים ללהיט מועדונים באמריקה?
  (צילום: מתוך יוטיוב/DJs from Mars)

מספר התהילים אל רחבות הריקודים: צמד די-ג'י איטלקיים, המוכרים בשם DJs from Mars החליטו להעניק חיים חדשים לפרק כ"ג מתהילים- "גם כי אלך בגיא צלמוות" ולהפוך אותו ללהיט ברחבות הריקודים ומשם הדרך אל המקום הראשון במצעד המוזיקה החשוב באמריקה היתה קצרה.

"אנחנו תמיד מנסים להעביר מסר במוזיקה שלנו" סיפרו הצמד האיטלקי בראיון לתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" והסבירו כי הבחירה לחדש את השיר לא קרתה במקרה, אלא כמחווה ישירה לזיכרון השואה. "ידענו שזה שיר ששרו יהודים במהלך מלחמת העולם השנייה והיה מאוד חשוב לנו להנציח את הזיכרון, כי יש דברים שאסור שיחזרו על עצמם".

האזינו למזמור התהילים שהפך ללהיט:

הלהיט המכונה "גם-גם", מבוסס על ביצועם של מקהלת הילדים "השבטים" למזמור התהילים המוכר. לאחרונה אף הצליח הלהיט להתברג במקום הראשון במצעד הנחשב באמריקה ה-"Billboard", בקטגוריית "Dance Club Songs".

בצירוף מקרים מפתיע, הלהיט המבוסס על מזמור התהילים היהודי מככב בראש הרשימה בה נמצא במקום השישי הלהיט "באסה סבבה" של נטע ברזילי.

"גם גם" והסינגל "באסה סבבה" של זוכת האירוויזיון הישראלית הצליחו לעקוף זמרים בינלאומיים גדולים ומוכרים, כמו: אריאנה גרנדה שהגיעה עם הלהיט שלה "7 Things" למקום השביעי וקייטי פרי שהתברגה במקום ה-22 עם הלהיט שלה "365" של zedd.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חידה לקהל הקדוש
אהרון | 07-04-2019 19:21
כמה זמן ייקח עד שישי לפידות או כל זמר חרדי אחר ייצור את הקאבר שלו לשיר?