בפעם החמישית: ראש הממשלה נתניהו ייחקר - סרוגים

בפעם החמישית: ראש הממשלה נתניהו ייחקר

בפעם החמישית, ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר היום  בתיק 1000, פרשת המתנות- טובות ההנאה ובתיק 2000,  השיחות עם מו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס. בחקירה תערך במעון בירושלים

בפעם החמישית: ראש הממשלה נתניהו ייחקר
  (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר היום (חמישי) בשעות הצהריים במעון ראש הממשלה בירושלים, לשם יגיעו חוקרי המשטרה.

החקירה צפויה לעסוק בפרשות בהן נתניהו חשוד,  בתיק 1000, פרשת המתנות- טובות ההנאה ובתיק 2000,  השיחות עם מו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס.

מדובר בחקירתו החמישית של ראש הממשלה נתניהו שכבר נחקר מספר פעמים בתחילת השנה על ידי חוקרי להב 433 ועומת בעניין שתי הפרשות. לפי הערכות המשטרה והפרקליטות, יידרשו עוד מספר חקירות של ראש הממשלה בתיקים בהם הוא חשוד.

במהלך החודשים האחרונים חלו התפתחויות בחקירות לאחר שעד המדינה ארי הרו מסר עדויות משמעותיות על התנהלות נתניהו בשני התיקים. בנוסף, נגבתה עדות משלדון אדלסון, הבעלים של 'ישראל היום'. כמו כן המיליארדר ארנון מילצ'ן נחקר באזהרה.

ראש הממשלה לא קשור עד עתה  לפרשה 3000,  פרשת הצוללות, אך למרות זאת ייתכן ויישאל צפוי על העסקה. לא כחשוד, אלא במסגרת עדות פתוחה.

בתוך כך, עורכי דינו ומקורביו של נתניהו, דוד שמרון ויצחק מולכו הנחקרים מתחילת השבוע נחקרו בפרשת הצוללות, ייחקרו גם היום בפעם החמישית על הפרשות. בסיס החקירה עומדת על  עדותו של עד המדינה מיקי גנור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו