מפתחים סרוגים? זה הצ'אנס שלכם להרים סטארטאפ - סרוגים

מפתחים סרוגים? זה הצ'אנס שלכם להרים סטארטאפ

המרכז האקדמי לב בשיתוף חברת הסטארטפ "מייסטייט" ובית התוכנה "קלוזאפ" מריצים מרתון של 24 שעות שבסיומו תצא אפליקציה חדשה ותורנית לשוק. בוא להצטרף

author-image
מפתחים סרוגים? זה הצ'אנס שלכם להרים סטארטאפ
  (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

הימים שבהם הייטקיסט דתי עומד מול המיקרוגל בעבודה ומחכה שהמים יבעבעו בכוס כדי שהוא יוכל לחמם את האוכל שלו – הגיעו לקיצם! הדתיים מובילים בקדמה ונכנסים לעולם הסטארטאפים בסערה. ועכשיו, שיתוף פעולה של המרכז האקדמי לב עם חברות הייטק ובתי תוכנה יש לנו גם האקתון!

למי שעוד לא זכה, האקתון הוא אירוע מסחרר ומרגש שבו מתכנסים מפתחים, מתחלקים לצוותים ומסתערים על המשימה: לפתח אפליקציה. כל כך מהר? כן! לפעמים לוקח הרבה זמן לפתח אפליקציה רק בגלל תקיעות והתמרחות. בהקאתון, המשתתפים שמים את ה-200 אחוז שלהם (כולל לילה לבן מלא באדרנלין) כדי לספק בבוקר את המוצר שלהם ולנצח בתחרות.

פעמים רבות, יש נושא להקאתון. למשל: מתכנסים ביחד כדי למצוא פתרון טכנולוגי ייחודי לבעיות אקלים. או אולי לפתח אפליקציה חברתית שתלחם נגד בריונות ושיימינג ברשת. הפעם, הנושא שלנו הוא אפליקציה תורנית! מה זה אומר? תנ"ך שמקריא פרקים? אפליקציה שמראה לך את הכיוון להר הבית? סופרת את הזמן עד בוא המשיח? בודקת אם האוכל שלך כשר? אתם מספקים את הרעיונות היצירתיים, יש לפחות 613 אפשרויות!

אז מה מחכה לכם?

ביום חמישי בבוקר מגיעים עם מצברים מלאים כדי להכיר ולהתמזג. יהיה מאוד מגוון חברתית ומקצועית, כך שישתתפו גם בוגרי המרכז האקדמי לב (שנותן חסות לאירוע, ביחד עם חברת הסטארטפ "מייסטייט", בית התוכנה "קלוזאפ" ועוד…), גם עובדים מנוסים בחברות הייטק וגם סטארטפיסטים בתחילת הדרך. לא משנים כמות הנסיון או גודל הכיפה – מתחברים לצוותים לפי איך שמקליקים ביחד.

הצוותים צריכים להתחיל להציף את החדר ברעיונות, אך גם לסנן עד שמגיעים לרעיון הנבחר. מכאן, העבודה ממשיכה לאפיון, שדורש מחברי הקבוצה לתאר את האפליקציה שלב אחר שלב, מסך אחר מסך, פיצ'ר אחר פיצ'ר.

אחרי תדלוק בארוחת צהריים משותפת, הגיע הזמן הקידוד והצוות יתחיל לחבר בין האותיות והמספרים והתוכנה תקרום עור ואלגוריתמים. במה יתמקדו עיקר המאמצים? כל צוות יחליט לפי האופי שלו. יש שירצו שהאפליקציה תהיה מהירה ואיכותית. יש שירצו להשקיע בתפריט עשיר ומלא אפשרויות. אחרים יעדיפו לעצב את האפליקציה כדי שתהיה נעימה למראה. אבל סביר להניח שהרבה מהעבודה תתמקד בבאגים הרבים שתמיד משבשים לנו את התכניות!

בסוף, קצת לפני הזריחה, יצטרכו הצוותים להפיק מצגת בסיסית שתעזור להם לעשות פרזנטציה מוצלחת של האפליקציה לפני השופטים והמשתתפים האחרים. האפליקציה המנצחת תזכה בפרס שווה, אבל כולנו יודעים שתכל'ס הם עשו את הכל לשם שמיים. תורהקטון או לא?

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו