בנט ב'מרכז': נגמר עידן מסירת השטחים לאויבים - סרוגים

בנט ב'מרכז': נגמר עידן מסירת השטחים לאויבים

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הגיע לעצרת המרכזית ליום ירושלים בישיבת מרכז הרב ואמר: "העידן הזה שאנחנו מתייחסים לארץ ישראל כאל נדל"ן, העידן הזה נגמר."

author-image
בנט ב'מרכז': נגמר עידן מסירת השטחים לאויבים
  באדיבות המצלם

יום ירושלים בסרוגים.

אתמול התקיים האירוע המסורתי לציון יום ירושלים בישיבת מרכז הרב. יו"ר הבית היהודי שר החינוך נפתלי בנט התייחס בנאומו לדיווחים על הדרישות מישראל למסור שטחים לרשות הפלשתינית ואמר:

"לפני דקות אחדות פורסם שיש הדורשים ממדינת ישראל להעביר שטחים בצפון השומרון לפלשתינים. העידן הזה שאנחנו מתייחסים לארץ ישראל כאל נדל"ן, העידן הזה נגמר. לא עוד ניקח מסור וננסר חלקים מהארץ שלנו בשביל להעביר לאויבנו. העידן הזה נגמר."

עוד הוסיף השר בנט כי שטחה של ירושלים לא ניתנת לחלוקה: "חזרנו הביתה, ואני מבהיר מפה: כשאנחנו אומרים ירושלים מאוחדת אנחנו מדברים על הר הבית. אנחנו מדברים על הכותל המערבי. אנחנו מדברים על כל העיר העתיקה. אנחנו מדברים על עיר דוד, ועל מעלה הזיתים ועל הר הזיתים ועל נוף ציון – על כל ירושלים שתישאר מאוחדת בריבונות ישראל, ורק בריבונות ישראל, לנצח."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אז למה אי אפשר לעלות להר הבית להתפלל
| 25-05-2017 16:41
2
בנט צודק ב100%.הערבים רוצים רק
| 26-05-2017 0:42
שטחים ועוד שטחים ועוד שטחים .לא שלום ולא בתיך.עזה היא המדינה הפלאסטינית וישראל השלמה היא המדינה היהודית. אם הערבים רוצים באמת בשלום זה לא קשור בכלל למסירת שטחים.
3
הבעיה- שלא בטוח שביבי יסכים עם בנט
נעמי | 26-05-2017 16:33
זו ממשלה רופסת ולא מסוגלת לעמוד על שלה = אז נראה לי שיש בעיה !