היום: יובנטוס VS מונאקו: מי תעפיל לגמר גביע אירופה? - סרוגים

היום: יובנטוס VS מונאקו: מי תעפיל לגמר גביע אירופה?

הערב ישחקו שתי הקבוצות, כאשר הגברת הזקנה מארחת את מונאקו במשחק הגומלין ,אליו היא מגיעה עם יתרון מבטיח לאחר המפגש שנערך שבוע שעבר בנסיכות. מאמן מונאקו מסימיליאנו: "עדיין חייבים להילחם על כרטיס לגמר"

היום: יובנטוס VS מונאקו: מי תעפיל לגמר גביע אירופה?
  היגוואין (צילום: שאטרסטוק)

במשחק הקודם בו שחקו שתי הקבוצות כבש היגוואין צמד שערים וסידר ליובנטוס ניצחון על מונאקו מוליכת הליגה הצרפתית. למרות יכולות ההתקפיות שלה היא נראתה די אבודה מול שוער יובנטוס, הקפטן בופון.

הקבוצה הצרפתית שהגיעה להישגים מרשימים מול מנצ'סטר סיטי בשמינית הגמר, דורטמונד ברבע הגמר ובנוסף ביום שבת מול נאנסי בליגה, שהעניק לה ניצחון וצעד נוסף לאליפות ראשונה מזה 17 שנה בליגה הצרפתית, תנסה להוכיח את עצמה בטורינו, אך המשימה לעשות זאת מול הגברת הזקנה כמעט בלתי אפשרית. אלא אם כן תתרחש סנסציה אדירה ויחול מהפך.

יובה, מגיעה אחרי תיקו דרמטי שהתרחש בדרבי הביתי מול טורינו, וכתוצאה מכך נעצר רצף של 33 ניצחונות ביתיים בליגה, היא אירחה עד היום 11 פעמים יריבות צרפתיות ולעולם לא נתנה ליריבות לנצח אותה, בין היתר הביסה בעבר את מונאקו 1:4.

למעשה, תמיד כשהתקיים משחק של שתי הקבוצות, יובנטוס לא אכזבה את אוהדיה והגיעה לגמר הצ'מפיונס והפסידה שם ליריבה ספרדית (בשנת 2015 לברצלונה), כאשר גם הפעם אם תעלה, תמתין לה כמובן קבוצה ספרדית (ריאל ואתלטיקו מדריד ישחקו מחר בגומלין קשה במיוחד).

מנגד מונאקו לא ניצחה מעולם באיטליה ורק בשני מקרים בתולדות הצ'מפיונס הצליחו הצרפתים לעלות וגם אז הפסידו.

בנוסף מאמן הביאנקונרי מסימיליאנו אלגרי התייחס למשחק המותח הערב ואמר: “כלום עוד לא גמור, למרות היתרון  המבטיח אנחנו עדיין חייבים להילחם על הכרטיס לגמר. בכדורגל אף פעם אי אפשר לדעת, מונאקו עוד יכולה להפתיע ונהיה חייבים לתת את הכל על המגרש כדי להשיג תוצאה טובה ואת הכרטיס לגמר".

הערב נדע בסופו של דבר מי תנצח ותתקדם בצעדי ענק לגביע הנכסף האם הגברת הזקנה או אולי מונאקו תפתיע?

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו