החרדים זועמים: 'העברת האולפנא -נזק רוחני אדיר' - סרוגים

החרדים זועמים: 'העברת האולפנא -נזק רוחני אדיר'

לאחר שכבר נראה כי המאבק על האולפנא בבני ברק הגיע לסיומו, רבני שכונת 'קריית הרצוג' מבהירים כי לא ייתנו שהאולפנא תעבור לתוככי השכונה ומכנים זאת "נזק רוחני אדיר"

החרדים זועמים: 'העברת האולפנא -נזק רוחני אדיר'
  (צילום: מטה המאבק)

המאבק על האולפנא בבני ברק נמשך.

בעוד גורמים בציונות הדתית וראשי מטה המאבק השלימו עם העברתה של אולפנת 'צביה' בבני ברק אל מבנה אחר בשכונת קריית הרצוג בעיר, כעת נראה כי המאבק רחוק מסיום וזאת בעקבות סירובם של תושבי השכונה החרדים לקבל את השכונה. על פי הדיווח באתר החרדי 'כיכר השבת', גורמים בשכונה אף מגדירים את מעבר האולפנא כ"פגיעה באופיה הרוחני של השכונה".

בנוסף, על פי הדיווח, רבני השכונה אף חתמו על מכתב חריף הקורא לראש העיר חנוך זייברט ולממלא מקומו הרב אברהם רובינשטיין שלא להעביר את האולפנה לתוך הקריה החרדית, דבר שיגרום נזק רוחני אדיר לדבריהם, בפרט שהאולפנה תהיה בסמיכות לבית הספר של הקהילה הליטאית החרדית.

חלק מתושבי השכונה מציינים כי הם חשים זעם רב ש"למרות כל הניסיונות לבקש מראש העיר ומנציג דגל התורה למנוע את העברת האולפנה אל תוככי הקריה החרדית, ולמרות בקשות הרבנים ממנו באופן אישי למנוע את הדבר, תחת זאת אברהם רובינשטיין מגן על ראש העיר ומגבה את פעולתו, במקום לדאוג לציבור אליו הוא משתייך, ואף ביקש מהרבנים שלא לפרסם את המכתב".

"מדובר בפגיעה בחינוך הטהור של ילדינו ובצביון השכונה וכן הוקם וועד תושבים למאבק בפגע. לא ניתן שיפעלו נגדינו וינסו לשנות את אופי השכונה אומרים העסקנים המבטאים את רוח התושבים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בושה וחרפה לפסודו-דתיים שלא יקבלו את האולפנה במושבם
| 10-07-2016 19:46
באיזו שעה זה הערב ?
2
לשחק במשחק של החרדים
| 10-07-2016 20:02
הם העיפו את האולפנה ממקום אחד וציוו את השכונה השניה לא לקבל. אז יאלה בוא נעיף אותם מכל הארץ. לא . זה לא אנחנו וזה לא מה שרוצים לעשות להם, אבל מישהו צריך לעשות להם מראה לכיעור שהם יוצרים.
3
יש לי רעיון
| 11-07-2016 7:15
שיחזירו את האולפנא למקום המקורי שלה מלפני שבוע. חייב לבודות שהיה קל להגיע לרעיון.
4
קרית הרצוג
משה | 22-07-2016 13:37
80 בנות מתוך 300 מחוץ לעיר אין כל מריבה לכו בבקשה למקום אחר זה כמו להשים ישיבה חרדית בגבעת שמואל זה מקום כיום לגמרי חרדי לכו לערים אחרות זה רק