13 שנה אחרי דודי סלע: הישג ענק לטניס הישראלי - סרוגים

13 שנה אחרי דודי סלע: הישג ענק לטניס הישראלי

13 שנים אחרי זכייתו של הטניסאי דודי סלע בטורניר הזוגות ברולאן גארוס, היום שיחזר הטניסאי הצעיר, ישי עוליאל את ההישג האדיר. "זה ההישג הגדול בקריירה שלי"

author-image
13 שנה אחרי דודי סלע: הישג ענק לטניס הישראלי
  עוליאל עם נתניהו (צילום ארכיון: Kobi Gideon / GPO/Flash90)

הטניסאי הישראלי בן ה-16, ישי עוליאל, זכה היום (ראשון) בטורניר הזוגות לנוער באליפות צרפת הפתוחה, 'רולאן גארוס'. עוליאל  שיחק לצידו של פטריק ריקל הצ'כי והשניים ניצחו את יונסונג צ'ונג (דרום קוריאה) ואורלנדו לוז (ברזיל) 3:6, 4:6. עוליאל וריקל שברו את יריביהם שלוש פעמים, נשברו רק פעם אחת וניצחו.

הזכייה של עוליאל משחזרת למעשה את ההישג של דודי סלע מ-2003, אז הוא זכה בטורניר הזוגות ברולאן גארוס ביחד עם גיורגי בלאס ההונגרי..

בשנת 2004 שחר פאר זכתה באליפות אוסטרליה הפתוחה לנוער, הגיעה לחצי הגמר באליפות ארה"ב הפתוחה ולרבעי הגמר ברולאן גארוס ובווימבלדון.

עוליאל אמר לוואלה! ספורט: "זה אושר עילאי. חוויה מרגשת ואני מרגיש נפלא. היה לנו טורניר נהדר. היריבים היו חזקים מאוד אבל אני שמח שעשינו את זה עם הרבה מאמץ. לשמחתי היו לא מעט אנשים שבאו לתמוך בי מהיציע. כמה מאות ישראלים ויהודים שמתגוררים בפריז שהגיעו להיות איתי. זה אושר גדול".

"מאז שזכיתי באורנג' בול בגיל צעיר, זה ההישג הגדול בקריירה שלי", אמר עוליאל לאתר 'וואלה'. "זה הישג גדול ואני מקווה שתהיה לכך המשכיות. אעשה את שלי ואם אוכל להגיע להישגים גם בבוגרים זה יהיה נהדר. אני שמח לשמוע שיש הרבה טניסאים צעירים בארץ ששואפים להצליח כמוני. זה משמח לשמוע מחמאות כאלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו