ג'ובראן פסל תשדיר של יחד נגד המסתננים - סרוגים

ג'ובראן פסל תשדיר של יחד נגד המסתננים

יו"ר וועדת הבחירות השופט סלים ג'ובראן פסל תשדיר של מפלגת 'יחד' נגד המסתננים משום שנאמר בו "קץ למסתננים". לדעתו קיימת "ודאות קרובה שהמשפט גזעני ומסית לאלימות"

ג'ובראן פסל תשדיר של יחד נגד המסתננים
  צבי שיימן

בחירות 2015. יו"ר וועדת הבחירות השופט סלים ג'ובראן הורה היום למפלגת יחד להסיר מתשדיר הבחירות את המשפט "קץ למסתננים", שלטענת ג'ובראן הינו גזעני.

בתשדיר שתוכנן להיות משודר היום ברשת ב' ובגלי צה"ל נאמר בין השאר המשפט "הגיע הזמן לשים קץ לוויתורים המדיניים, לטרור ולשליחיו, למסתננים ולעובדים הזרים", וזאת על רקע סבלם של תושבי דרום תל אביב וערבים נוספות ברחבי הארץ אשר הוצפו במסתננים אפריקאים.

יו"ר וועדת הבחירות השופט סלים גו'בראן טען כי לדעתו קיימת "ודאות קרובה שהמשפט גזעני ומסית לאלימות". ג'ובראן הודה כי אמנם הביטוי "לשים קץ" אינו צמוד למשפט "למסתננים ולעובדים הזרים, ובנוסף אני מודע לכך שהאותיות המסמנות את הרשימה הן קץ". למרות זאת החליט ג'ובראן לפסול את המשפט מהתשדיר.

מפלגת יחד מסרה בתגובה: "החלטת השופט ג'ובראן מצטרפת להחלטות השונות של שופטי בג"ץ כנגד תושבי דרום תל אביב ושאר הישובים בהם מתגוררים המסתננים. השופט ג'ובראן כיושב ראש ועדת הבחירות חייב היה לגלות רגישות כלפי תושבי דרום תל אביב ולא כלפי המסתננים הלא חוקיים שממררים את חייהם".

נזכיר כי לפני כשבוע סיירו מועמדי מפלגת יחד בדרום תל אביב יחד עם ד"ר מיכאל בן ארי שאמר כי הוא מצפה שח"כ ישי יחזור למשרד הפנים, כיוון שלדבריו "אלי ישי עשה עבודה, הוא עמד באומץ מול אנשים שרוצים להחריב את הזהות היהודית של המדינה"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
יחד מלבים שינאה
ובצדק | 15-03-2015 15:29
2
יחד מלבים אהבה לעם ישראל
אברהם | 15-03-2015 21:01
לא חוכמה לאהוב את הסודנים כפועל יוצא לשנוא את היהודים בדרום תל אביב
3
סרטון חדש
אזרחים למען מפלגת יחד | 15-03-2015 21:03
https://youtu.be/ZxT21tlBE0s
4
הסכם עודפים
שמואל מרדכי | 16-03-2015 10:35
בס"ד הסכם עודפים יש לתת ביטוי לקולות אבודים ע"י ירושת קולות כל התנועות יבחרו יורש קולות של בוחריהם כי אתה לא יכול לתת כח לתנועות נגד דעת מאות אלפי מצביעים