לקראת ט' באב מכללת שנקר מציגה: מתנחלים = נאצים - סרוגים

לקראת ט' באב מכללת שנקר מציגה: מתנחלים = נאצים

מגן דוד הדומה באופן מחריד לצלב הקרס הנאצי. מתנחלת עם כיסוי ראש הנראית כמו בתמונות הפרופגאנדה של המשטר האכזרי בהיסטוריה. "קול קורא" עליו חתום הרב שלמה אבינר ורבנים נוספים הקוראים לרצוח כופרים. כל זה בתוך תערוכה חדשה של מכללת שנקר. חופש הביטוי? מכללת שנקר: "זו מחאה חזקה". צפו בתמונות.

לקראת ט' באב מכללת שנקר מציגה: מתנחלים = נאצים
  דגל מדינת יהודה. מתוך העבודה של אבן קמה.

עבודת הגמר של בוגר מכללת שנקר, יוסי אבן קמה, שמוצגת בתערוכת הבוגרים של המכללה בבית העילית הישן ברמת גן מציגה את ישראל בשנת 2023 הנתונה תחת שלטון הדיקטטורה של המתנחלים.

העבודה של אבן קמה מציגה את ישראל כמדינה דיקטטורית הנשלטת על ידי הציבור הימני דתי. סמל המגן דוד הופך להיות סמל נאצי. כהנא מככב. אישה מתנחלת מוצגת כמו בכרזות הפרופגנדה של התעמולה הנאצית הגרמנית. כרוזים עליהם חתומים רבני הציבור הדתי לאומי כמו הרב שלמה אבינר והרב זלמן מלמד – קוראים להרוג כמה שיותר כופרים ואפיקורסים על פי מצוות הרמב"ם כביכול, כל זה מוצג בעבודת הגמר של הסטודנט.

התערוכה מציגה את מדינת ישראל המדרדרת אל עבר מחוזות דיקטטוריים ופאשיסטיים כאשר הימין הדתי מבצע מהפכה במדינה, מחסל את המתנגדים ומקים שילטון תיאוקרטי פאשיסטי.

על שטרות המדינה מאויירים תמונותיהם של הרב קוק וברוך גולדשטיין. במדינת המתנחלים העתידית יש "שר הלכה ומוסר" ושמו הרב אמנון יצחק. ראש עיריית תל אביב הוא הרב בנימין בביוף ממובילי המאבק נגד התבוללות בתל אביב.

חופש הביטוי או חופש ההסתה? במכללת שנקר עומדים מאחורי עבודתו של אבן קמה.

ראש המחלקה לתקשורת חזותית בבית-הספר הגבוה להנדסה ולעיצוב שנקר, איציק רנרט, אמר לסרוגים כי "מכללת שנקר עומדת מאחורי החופש האקדמי של תלמידיה. אנחנו לא מתערבים בתכנים של הסטודנטים אלא ביכולות העיצוביות. זו עבודת מחאה חזקה והיא מביעה חשש שמילטנטיות פונדמנטליסטית תשתלט ותחריב את המדינה."

עוד אמר רנרט כי פרוייקט הגמר של אבן קמה לא חוצה קווים אדומים. "אני מאמין שבדמוקרטיה יש חשיבות להשמיע את כל קשת הדעות". רנרט אמר לסרוגים כי באותה מידה הוא היה מתייצב להגן על עבודה של סטודנטים שיציגו "תכנים ימניים".

יוסי אבן קמה, יוצר העבודה של "מדינת יהודה", הוא בנם המאומץ של ח"כ לשעבר עוזי אבן ממרצ ופרופ' עמית קמה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
114 תגובות - 112 דיונים מיין לפי
1
יצירות אפלות המשקפות את אפלת מוחו של היוצר.
| 18-07-2010 15:24
2
רמת הדת הגיעה מ4 ל1 בציבור החפיפניק
חרדי | 18-07-2010 15:27
רמת הדת בציבור החיפיפניק בתקופה האחרונה הגיעה מ4 ל1 שזה עצוב ובציבור החרדי יש גם ירידה של 10 עד ל7
3
שונאי ישראל!
דוד | 18-07-2010 15:28
4
אבן מקיר תזעק וכפיס מעץ יעננה
דנה קמה | 18-07-2010 15:29
5
לדעתי אחלה, כדאי לאמץ!
ליאור | 18-07-2010 15:37
בהחלט כישרון אומנותי מרהיב. תודה ליהודון יוסי אבן קמה!
6
במקום להתפלא ולסלוד מהעבודה
רציונלי | 18-07-2010 15:38
ראוי שהציבור שלנו יסתכל על המציאות נכוחה וינסה לראות איך בחירות שלנו במהלך הדרך הובילו לזה שכך אנו נראים בעיני הציבור החילוני ליברלי.. בתור אדם מאמין וירא, יש בי פחד מהכיוון אליו הולכת המדינה שלנו והוא מבטא גם את הפחד שלי הבחורצ'יק מלמעלה
7
האמת שזה בדיוק מה שאני מאמין בו...
ימני גאה | 18-07-2010 15:40
לא הייתי הולך על הצבעים ועל הקונספט, אבל בגדול זה מה שאני חושב
8
למה זה לא מפתיע אותי?
שחור כתום | 18-07-2010 15:53
אינני מופתע.לא ולא. וכי למה תצפו,סרוגים? כבר סלחתם ושכחתם... (צל'ש ולמערכת על השורה הכי חשובה בכתבה זו:מי הם מקורותיו הבאושים של היוסי הנ"ל!) "כי משורש נחש יצא צפע,ופריו שרף מעופף"(ישעיהו)
9
מוזכרים שם שמות רבנים - עילה לתביעה
מישהו | 18-07-2010 16:01
חלק מהשמות כנראה מומצאים, אולם ניתן לזהות גם שמות אמיתיים. להגיש מייד תלונה במשטרה על הסתה כנגד הרבנים. כמו כן להגיש נגדו תביעות דיבה ופיצויים.
10
עבודה חזקה ומטרידה...
יואל | 18-07-2010 16:08
11
זעזוע
נחמה | 18-07-2010 16:22
מזועזעת אם הימן היה מפרסם מה היה קורה
12
בעצם כדאי להתעלם- תראו את התגובות בדף הפייסבוק שלו
בעצם | 18-07-2010 16:30
הוא כבר בונה על כך שיזניקו אותו לראש החדשות ובכך ייצרו פרסום נוסף לתערוכה הדפוקה שלו. עדיף פשוט להתעלם, במקום לעשות לו קידום מכירות. התגובה היחידה המתאימה היא תלונה במשטרה על הסתה.
13
גם אנחנו נחגוג בי"ב בחשוון - נעשה "על האש" ומוסיקה טובה
שנאת חינם | 18-07-2010 16:55
על בקבוק וויסקי
14
תגידו אתם נורמלים?!..
אומן נחשב | 18-07-2010 17:14
מה אתם משווים בכלל?! את הגירוש לשואה למה המשטרה או המתנחלים השתמשו בציאניד קראו לאחד לשני עכברים או יהודים מסריחים?? השוטרים חיבקו את המתנחלים והמתנחלים אירחו את השוטרים בבתיהם.. השוטרים לא באו לרצוח את האנשים בבית ונכנסו ושאלו אותם אם יש יהודים בבית.... שאנקר בתור בוגר שלכם מאוכזב ואני הולך להוריד מקורות חיים שלי את השנים שלמדתי אצלכם פשוט מאוכזב.. זאת לא אומנות כלל וכלל...
15
למה שהרב שלמה אבינר יגיד להרוג כופרים אם אסור לרצוח?
אריאל | 18-07-2010 17:19
כל מה שיש שם זה שקר!
16
אין פלא שהילד כעוס ונרגן.
אמא יהודיה עצובה | 18-07-2010 17:26
לא צריך להכביר מלים. רחמנות יהודים, הוא נעבעך אבוד. הבן המאומץ של 2 ----ים ידועים. מעולם לא היה לו סיכוי - והמדינה באמת עשתה לו עוול שהתירו את אימוצו. אין פלא שהבחור יצא ככה. אין לו נחמה בעולם. שיבעט קצת. שיתפרנס קמת. אין לו חיים. 
17
כמה שנאת חינם...
עצוב לראות | 18-07-2010 17:38
18
ל-6
ליאור | 18-07-2010 18:19
צריך להבין שלא כל מה שמתפרסם בתקשורת הוא אכן דעתו של הציבור. זה שבשנקר ובאונ' העברית/ת"א שונאים יהודים, לא אומר שגם עמך ישראל כזה. דבר שני, לא הבנתי למה התכוונת בכך שאתה מפחד מכיוונה של המדינה. הכיוון של רמיסת ערכים ושמאלנות הזויה, או חוסר מנהיגות דתית-ציונית חזקה מאידך?
19
ל-7
ליאור | 18-07-2010 18:24
ברור שהבן אדם לא יודע מי זה הרב קוק/הרב אבינר ושהוא חושב שללמוד רמב"ם זה כמו לקרוא עיתון. ברור שאנו מסכימים לערכים של מדינה על בסיס התורה וגרורותיה (כמו למשל ערך "רחם פוריה" שהוא מצויין), אך לא על בסיס תורה מסולפת כמו שהוא הציג כאן (עניין רצח הכופרים). כמו כן הוא סותר את עצמו, כי המיצג הוא מרד עממי המבקש לסחוף את העם - על כן, הכרזה נגד הדמוקרטיה (דמוס=עם, קרטיה=שלטון) סותרת זאת!
20
אחרי הכל הוא צודק
דוד | 18-07-2010 18:27
ובכלל זה לא אותנטי מספיק, הצבע שלנו הוא כתום. תפסיקו להיות צבועים, הגיע הזמן להתחיל לפעול באמת ולהביא את ביאת המשיח, אז מה אם זה לא פוליטקלי קורקט! אתם תראו שכולם יתמכו בנו!
21
ל-2
ליאור | 18-07-2010 18:31
אולי אתה צודק, אך מאידך ישנן החמרות ומגזרים שמתחזקים (כגון חרד"ל). כמו כן, הציבור הכללי נהייה יותר ויותר מסורתי באופן ממוצע. היום קשה למצוא אדם יהודי בישראל, ויהא זה התלוש ביותר מבחינה הלכתית, שאין לו איזשהו קשר עם ריבונו של עולם. גם בעל המיצג הנ"ל מאמין לבטח באיזשהו טוב אליו הוא חותר. אז אולי אנו מקבלים פשוט הכנה וקרקע לקראת קבלתה מחדש ובצורה דמוקרטית של תורת ישראל המקורית ולא המסולפת לה גרמו הגלות והשמאל ההזוי.
22
יש ביצירה הזו מסר חשוב שכולם מפספסים...
אדר | 18-07-2010 18:32
לדעתי יוסי העביר פה מסר חשוב. אין ביצירתו שום טענה נגד הדת אלא נגד הכפייה הדתית הקיימת במדינה הזו והחשש ההולך וגובר של הציבור החילוני מפגיעה בחופש שלו על בסיס איום זה. איום וכפייה דתית יכולים להביא לקרע בעם ולמלחמת אחים. נכון שהדברים מועברים בקיצוניות שעלולה לקומם אך בהחלט כדאי לקרוא בין השורות ולא לקבל זו כאנטישמיות או כשנאה גרידא...
23
מזעזע, שהתומכים בזוועה הזו הם הנאצים החדשים
| 18-07-2010 18:48
כל תומכי הפרוייקט המזעזע, אתם הנאצים החדשים! השואה לא מעניינת אתכם וגם לא עצם השוואתה ליהודים בני עמכם. מה שמטריד אתכם זה שהעם הולך ימינה ואתם פשוט לא מוכנים לקבל את זה אז אתם תעוררו פרובוקציות כדי להיות בכותרות מתוך יאוש. אני מרחמת עליכם ועל האדון הצעיר מר קמה. רואים שאינך דעתן אלא בובה על חוט של הוריך שדחפו אותך להיות הנאצי החדש. תתבייש לך ההשוואה שלך מביישת. אנשים נאלחים אתם.
24
הוריו המאמצים-זוג הומוסקסואלים מה ציפיתם?!!?
לי | 18-07-2010 19:04
אגב הכותב שכך לציין שהוא בנם של עוזי אבן ועמית קמה, אך עמית הוא גבר ולא אשה...למרות שהוא מאוד נשי... מה לעשות משכב זכר... מתועבה נולדת עוד תועבה שזהו בנם הקטן והמתועב 
25
ל-22
ליאור | 18-07-2010 19:13
על איזו כפייה דתית מדובר? שמחייבים את הציבור לראות טלוויזיה בשבת? שמחייבים לפתוח חנויות לממכר טריפות כמו "טיב טעם"? שכופים לתלות שלטי חוצות של דוגמניות? שמכריחים להכניס הומואים* לכל פינה בכל תוכנית? ששונאים מתנחלים וחרדים? נכון. שכחתי. * כוונתי לא לעצם האדם, הסובייקט בעל הנטיות. אדם הוא אדם, וכך הוא נשאר. אלא כוונתי לרמיסת הערכים שמתלווה לכך- האידיאולוגיה האנטי-דתית העומדת מאחורי הטפטוף של האידיאולוגיה ההומוסקסואלית בתקשורת.
26
אם היו היה רואה איזה רב עדין הרב אבינר..
היה מבקש סליחה על 4 | 18-07-2010 19:15
27
זו הרמה של שנקר לצערנו....חובבנות לשמה !!
אירית | 18-07-2010 19:15
28
לתת כותרת מתנחלים=נאצים זה אקט דמגוגי וקצת עצוב
אבנר | 18-07-2010 19:20
זה להסתכל בקנקן ולא מה שיש בו. באדם מנסה להעביר מסר של חשש ופחד מהניתוק שיש בקרב הציבור הישראלי. ומקצין אותו כדי לחזק את החשש. חבל שהמערכת של האתר בוחרת להתעלם מעומק העבודה וישר תוקפת ומעמיקה את הפערים.. פשוט חבל
29
איש מסכן. פרעוש
לא צריך להתייחס | 18-07-2010 19:53
30
בושה
ישראלי | 18-07-2010 20:03
אתה קורא לעצמך ישראלי...? במדינה מתוקנת היו מינימום שוללים ממך את האזרחות ושולחים אותך לגור עם שכננו האויבים! אני מתבייש שאתה נושם את אותו אויר שאני נושם, עם תעיין מעט בחוקי המדינה תראה שיש בעייתיות עם הדעות שלך .. למרות שאין אכיפה אני ממליץ לך לעיין בסעיף 97 א' לחוק העונשין: מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.
31
תשובה ל25
אדר | 18-07-2010 20:48
תשובה ל25- איזו כפייה? טוב ששאלת...ובכן: החל בכך שאין אוטובוסים ו/או רכבות בשבת, חוק שיפוט בתי דין רבניים המאלצים אותנו להתחתן ולהתגרש בדרך אחת בלבד, חוק הגיור המונע מאחייני להיות יהודים ומה לגבי הסעיף הסוציאלי של חוק ההפלות? מה לגבי האילוץ של חיילים שלנו להגן בחייהם על משפחות שבחרו להפר את החוק ולגור במקום ללא היתר בשם הדת וההיסטוריה? מה לגבי הקולות הקיצוניים בכנסת המאיימים בכל כוחותיהם על החופש של הציבור במדינה הזו?מה לגבי צנזורה דתית? ( שאגב, דווקא אני מאוד בעדה...במקרה) ראי, אין לי דבר נגד הדת, היא מבורכת וקדושה בעיני, אך ברגע שנוצרת כפייה ופגיעה בחופש הבסיסי של הפרט על בסיס דת ואמונה, הרי שברור מאליו כי הדבר יעורר אנטגוניזם, כגון עבודה מסוג זו.. מה עוד כי אין שום דבר גדול בלכפות את התבונה הפרטית שלנו ( שכן מבחינתי אמונה נכללת בתבונה זו ) על האחר מבלי שהזולת הגיע לתובנה זו בעצמו ומרצונו האישי.. אין בכך שום דבר קדוש, נהפוך הוא.
32
פאדיחה שנקר.
שש | 18-07-2010 21:19
זאת לא אומנות. פני הדור כפני הכלב, אין פלא. זאת עבודה שמציגה שנאה וזלזול במגזר שנראה שאין לא קרבה אליו.
33
לרגל ט' באב...
עדי | 18-07-2010 21:26
עצוב מאוד...שנאת חינם לשמה
34
במהרה בימנו
קול מישראל | 18-07-2010 21:29
אמן ואמן!!!
35
הפתרון האמיתי למדינת יהודה
מגניב | 18-07-2010 22:07
אין מה לומר שהבחור חכם. רק חבל מאוד שהוא לא יודע לנתב את זה לאפיק אמיתי ולא שיקרי כפי שזה בא לידי ביטוי. עוד חזון למועד אך אם חצי ממה שהוא מדבר עליו יתקיים אשריינו ואשריי חלקינו. הרי אותי באופן אישי היה משמח לראות את הרב קוק על שטרות הכסף ואת הרב אמנון יצחק נואם בטקס פתיחה בבית אריאלה. אין ספק יש הרבה כח בעובדה.
36
הם מ-פ-ח-ד-י-ם
מורדוך | 18-07-2010 22:32
37
אנטישמים!!!!
יהודיה גאה | 18-07-2010 22:49
פאשיסטים מבחילים, בוגדים!!!!
38
לחסל את היוצר
| 19-07-2010 0:43
39
מסכימה לחלוטין עם תגובה 6, 22 ו-28
אני | 19-07-2010 1:00
ממש לא "מתנחלים=נאצים", אלא "קיצוניים=סכנה לדמוקרטיה".
40
ויז'ואלים יפים. מסר רדוד, שטחי, בנאלי של צעיר מתלהב
גל | 19-07-2010 1:19
מה שמפחיד אותי אבל זה התגובות האנטי-הומוסקסואליות במסווה של "צער" על הנשמה האבודה. זה שהוא הומו לא קשור לזה שהוא, איך אומרים בצרפתית, "קצת חכם". כפי שהעובדה שאדם דתי ימני לא הופכת אותו מיידית לכהניסט פאשיסט.
41
ל-31
ליאור | 19-07-2010 2:27
כל דבר שמוצאו בתורה את רואה ככפייה.כל דבר שקשור לאנשים עם כיפה את רואה כדבר שקשור לתורה ושוב לכפייה. מה הקשר בין מאחזים לא חוקיים למשל, לכפייה דתית? סתם דמגוגיה לא מבוססת. אבל נזרום עם זה - אני לא מבין איך תגדירי את המדינה, אם תבטלי את כל מה שאת מכנה ככפייה. הרי עצם ההגדרה של "יהודי" נובעת מהתורה. אז אם גם את זה נבטל, אין שום חידוש במדינה ללאום היהודי. מכאן, שחייבת להיות תשתית בסיסית של יהדות במדינה יהודית. וזה מה שיש. סטטוס קוו בסיסי וטוב. אני לא רואה שמישהו באמת מנסה לכפות משהו. רק כשיש אינטרסנטיים מפלגתיים שרוצים להתסיס, פתאום נזכרים בענייני כפייה אשלייתיים. ואת נופלת לפח הזה. מי שלא מכיר ביהדותה, אפילו ברמה הבסיסית ביותר, של המדינה - מקומו לא כאן. ואני לא אומר זאת בלשון איום. אלא בלשון תובנה. הוא צריך להבין זאת. אני אישית חושב שהדמוקרטיה היא אחת המתנות שהקב"ה זימן לנו במדינה זו. כך אני מקווה שיום יבוא והציבור יבחר בתורה. יבחר מרצון.
42
חח הוא פשוט מסכן. אולי נתחיל באמת לאמץ את העניין של...
שלו | 19-07-2010 2:46
אולי נתחיל לאמץ את "משמר ההלכה" , השטרות וכו', אחלה סמלים. גם חיסול הדמורקטיה אחלה דבר.
43
איך אתם נותנים להערה של 38"לחסל את היוצר"לעבור?זו הסתה!
אדר | 19-07-2010 4:22
ממש עושים פה סינון של תגובות... שיהיה ברור מעבר לכל ספק שאם הערות מסוג זה לא ימחקו במהרה אני אדאג באופן אישי שהדבר יועבר לתקשורת קצת יותר מפותחת מטוק בק של האתר שלכם... מדברים פה על שנאת חינם? טולו קורה מבין עינכם הסומות
44
לאדר מתגובה 31 (בהנחה שמדובר באשה,התגובה בלשון נקבה)
שמעון | 19-07-2010 4:22
את טוענת שיש כפיה דתית בקשר לנשואין וגרושין שנעשים רק דרך הרבנות.תחילה,זה לא מדויק.רק את הגרושין חובה לעשות דרך הרבנות.בתור חילוני אני מצדיק זאת לחלוטין!!,ההסבר פשוט.לך יש זכות להיות חילונית,אך אינך יכולה לכפות את החילוניות על אף אחד אחר,גם לא על ילדייך או נכדייך.אם אחד מהם יחליט לחזור בתשובה.ונניח התגרשת מבעלך הראשון ללא גט כהלכה,והילד שחזר בתשובה נולד מבעלך השני.אז הילד הוא ממזר.אומנם יכול להיות שלא כל כך איכפת לך ממצב זה,אך לילד שלך מאוד איכפת,שכן כרגע הוא אדם דתי.כלומר ההחלטה על גרושין לפי ההלכה באה מתוך מחשבה על הדורות הבאים,ולך עם כל הכבוד,אין זכות לכפות את דעתך על אף אחד,פרט לעצמך.
45
הוכחתם את מה שהיוצר ניסה לומר
אדר | 19-07-2010 4:29
מעניין- שימו לב לתת הכותרת "כרוזים עליהם חתומים רבני הציבור הדתי לאומי כמו הרב שלמה אבינר והרב זלמן מלמד והשר דניאל הרשקוביץ – קוראים להרוג כמה שיותר כופרים ואפיקורסים"... והשוו את הטוק בקים מלאי השנאה כמו "לחסל את היוצר" של 38, מעניין.... היוצר הוכיח את דברו. תודה 38, בחוסר הרסן ובקיצוניות שלך הוכחת כי שאיבת הרעיון של היוצר היא לא יש מאין.
46
מותר לכם הכל, אה?
| 19-07-2010 7:52
איך זה שכעושים משהו שדתי-לאומי לא אוהב, הוא לא מהסס לצעוק "נאצי", ישר, בלי לחשוב פעמיים. אבל כשפתאום מצאתם איזו עבודה של בוגר שנקר, שאולי, יכול להיות, ייתכן שרומזת משהו - ישר אתם נזעקים. צבועים. גועל נפש.
47
מכללה של אנטישמים גזענים
| 19-07-2010 8:18
48
תקראו את התגובות ותבינו מה עומד אחרי המצג
אזרח המדינה שדואג | 19-07-2010 9:30
אני מעיד על עצמי כעל חילוני ואף חרד מההתחרדות של הקולות שנשמעים כאן כדוגמה. איני מסכים עם אופן הצגת המצג, אך עם המסר אני מסכים. קראו את התגובות החריפות עם ההסתות כדוגמת התגובות: 7, 20, 24, 34, 38 ועוד האם תגובות אילו לא מתיישבות עם הפחדים של הכותב? איני נכנס למי צודק ומי לא. אני רק שואל את עצמי האם נגזר עלנו שחורבן בית שלישי יתקיים עוד לפני הקמתו של הבית בגלל שנאת אחיים? האם לפני שנטפל בבעיות שיש לנו עם העמים הסובבים אותנו לא הגיע הזמן שנטפל בשנאה, ובמבדיל בין יהודי הארץ הזאת? אני כמעט בטוח שבבחירות הקרובות שיגיעו אחד הנושאים המרכזיים שיפלגו את העם הזה יהיו לא העמים הסובבים אותנו אלה המלחמות הפנימיות שלנו בין חילוניים לחרדים, בין מלכות שמים לבין מדינת חוק, בין קיצוניים משני המחנות כאשר העם בתווך מתלתל וסובל. חישבו על זה, עדיין לא מאוחר לפעול לאחדות ולהבנה, לא לכפיה ולא להסתה.
49
אומנות והתרסה, כמו שצריך להיות. על מה אתם מלינים ?
ניר | 19-07-2010 10:47
הרי הדמוקרטיה נרמסת תחת ידיהם של הימין הקיצוני. היוצר מביע באמצעות יצירתו חשש משעשוי לקרות למדינת ישראל באם יחתם הסכם שלום עם ויתורים. אני לא חושב שהמאורעות המתוארים ביצירה רחוקים מהמציאות שעלולה להתפוצצ לנו בפנים. מרוב אהבת הארצ, האדמה, האלוהים , שכחתם את אהבת האדם. זכויות אדם נרמסות על ידיכם, אינכם חוששים להביע בצורה אלימה את דעתכם. היוצר מזהה את הפוטנציאל ההרסני של ציבור רחב, כן, ציבור ימני ... ואתם קוראים לו אנטישמי. שכחתם שבשם הדת מותר לכם לעשות הכל :) אז תקראו לו איך שבא לכם , אבל החשש שהוא מביע לגמרי מוצדק. ואגב , הכרזה עם היד עם התפילין - אני מרגיש כבר היום את הכפיה, הכרזה הזו צריכה להיות מודבקת בכל תחנת אוטובוס, כדי להעיר את האזרח החילוני (הרוב במדינת ישראל) , כי הוא מנומנם ובקרוב באמת תהיה פה מדינת הלכה.
50
אדר ו 46- קצת יושר אנטאלקטואלי לא יזיק. חוש הומור יועיל
אבישג | 19-07-2010 10:47
ראו איך עטתם , במהירות , דבקות ונחישות, על תגובה קטנה אחת, שלדעתי נאמרה בציניות גמורה, ומיד קפצתם להשחיז סכינים לארוחת השחיתות. לא טעים. כדי שלא תהיה טעות- הסיבה שלא עלה על דעתי למחות על אותה תגובת " לרצוח את היוצר", היא שאני משוכנעת שמדובר פה באמירה צינית. אולי הומור גרוע- ובכל זאת.. לא שווה תגובה. כמוני , קרוב לוודאי, חשבו גם שאר הקוראים. אבל אצלכם- חוש ההומור נעלם באותה שנייה שבה צצה הזדמנות לפסול אנשי ימין, ואם דתיים אדרבה. ולגופו של עניין- כל שנה בנותי משננות בשיעורי חברה את חטאו הנורא של הימין בהסתה נגד רבין, ובמה התבטאה: כרזה של רבין בכאפיה. ארון קבורה שחור , שם הנפטר- הסכמי אוסלו. תמונה של רבין, וצלב קרס לצידה. שם, כמובן, מדובר בהסתה איומה שכל הציבור הימני והמתנחלים בראשו, יישא על מצחו כאות קלון למשך עשרות שנים. אבל כאן? רק מגן דוד כצלב קרס, כרזה המדמה מתנחלת לנאצית, רבנים "קוראים" לנאמניהם לרצוח אפיקורסים וערבים, כרזות המלמדות על שלילת כל זכויות הפרט שלנו ועל השתלטות עוינת וטוטליטרית של הימין והדתיים, כרזה שלפיה הדתיים/ימניים שהשתלטו על המדינה עומדים גם להרוג את כל השאר. נו באמת, מה זה בסה"כ? רק "עבודה של בוגר שנקר, שאולי, יכול להיות, ייתכן שרומזת משהו " כדאי לפעמים לצאת, רק לרגע, מהקופסה, ולנסות לבחון את המציאות נכוחה. נסו, זה מעניין ומפתיע. עד אז- נסו להתאפק קצת עם השיפוט הצדקני והחד- צדדי שלכם, וגם עם הביטחון המוחלט שהצדק כולו אך ורק לצדכם, בשלמותו, לנצח.
51
הפרוייקט הזה מזכיר מאוד את הפרוטוקולים של זיקני ציון !
מזועזעת קשות | 19-07-2010 11:07
52
לא צריךם להגזים
דליה | 19-07-2010 12:24
לא צריך להגזים, אין כאן מתנחלים=נאצים, יש שימוש בריאליזם פוליטי המקובל כאומנות של משטרים טוטליטריים
53
נזכרת בערב ט' באב.. כמה יפה מצידך
דביבון | 19-07-2010 12:53
54
הלוואי וכך יהיה שלטון מדינה ימנית קיצונית
אודליה | 19-07-2010 12:54
הלוואי וכך תראה המדינה שלנו, אם כולם היו ימניים קיצוניים לא היינו נאכלים ע"י שונאי ישראל והיינו מצליחים לגרום למשיח להגיע!!!
55
!
אלכס | 19-07-2010 13:00
האבתי דגל החדש :)
56
דמגוגיה
אילן איילין | 19-07-2010 13:56
מה למה כמה ואיך? איך הוא הפך אנשים שסילקו אותם מביתיהם לנאצים? איך הוא לקח רב שבכלל לא 'בעד' כיפות סרוגות והפך אותו לרב עיר (הרב אמנון) נו ומה יהיה? היום כל אחד שידע קצת לשחק באפקטים במחשב ויהיה יצירתי יוכל לקחת את היצירתיות ולהפוך אותה לגנאי ולחוות דעת על כל נושא שיעלה בראשו המעוות? מעניין מה היה קורה אם מישהו היה מעלה קריקטורה כלשהי על ערבים, מעניין איך המכללה הייתה מגיבה. ולמה המכללה תמכה בזה בכלל? כי הם אוהבים ערבים או סתם כי הם שונאים את הדת שלהם? בכל מקרה.. אירוניה אחת גדולה שלדעתי לא ממש הצליחה להצחיק. הבחור צריך לעבוד על הלאומיות שלו (!) חלש ומקולל הייתי אומר.. צום קל.
57
עם כל הצער שבדבר
doron | 19-07-2010 13:59
נראה לי דוקא תאור דיי ריאלי של עתיד לא רחוק מידי
58
איפה התערוכה המקבילה-ישראל 2023 תחת משטר ערבי
אורנה | 19-07-2010 14:14
תערוכה מקבילה ,עם כרזות "אומנותיות" המציגות השתלטות ערבית על יהודים , נציזם- פונדנטליסטי ערבי ,האם גם היא היתה עוברת בשקט כ"חופש אומנותי"? יתכן שיש מקום לתערוכת- תשובה לזאת של שנקר, במכללה לאומית יותר ,לבדיקת התגובה.
59
תוצר של שני הומואים רודפי זכויות
שי | 19-07-2010 15:23
הבן של 2 ההומוסקסואלים קמה ואבן לא נופל רחוק מעץ השנאה המרקיב שפיתחו 2 אבותיו.
60
אמן!במהרה בימינו!אימג'ים מעולים!
ג'וני | 19-07-2010 15:38
יישר כוח!
61
בושה
ערן | 19-07-2010 15:40
לסגור את המכללה ומיד ולפנות לבית המשפט
62
האמת על האימוץ שלו
תחיה | 19-07-2010 15:46
הוריו הביולוגים סילקו אותו מהבית, בגיל העשרה, לאחר שיצא מהארון בפניהם, ורק אז עוזי אבן ועמית קמה אימצו אותו. כך שהוא פרי הביאושים של הורים הומופובים ולא של הורים הומואים.
63
להאשים את המורים שלו
מוקי | 19-07-2010 16:09
64
במקום להתבכיין בואו נגיב
אדיר | 19-07-2010 16:39
מי שמכיר או שהוא בעצמו גרפיקאי מוכשר עם חשיבה יצירתית מוזמן לפנות אלי למייל. הגיע הזמן לתת תגובה הולמת ומעצבנת גם למיעוט קולני ולו בכדי לשעשע ולעודד את הציבור שלנו
65
לאחיי חובשי הכיפה
חילוני חרד | 19-07-2010 17:06
העבודה הזו מזעזעת, היא מרעידה את אמות הסיפין, היא מציגה תאור של תרחיש קיצוני ומסוכן לאחדות ישראל וזה מה שהופך אותה לעבודת אמנות טובה. אבן קמה מתריע בעבודתו מפני חורבן בית נוסף הנובע משנאת חינם. הוא לא המציא את האמירות הקוראות להקמת מדינת יהודה, הוא גם אינו בודה מלבו קריאות למלחמה על ארץ ישראל (גם אם המלחמה היא נגד חיילי צה"ל). גם את הסממנים הפשיסטיים המופיעים בעבודתו לא הוא המציא אלא הוגי מדינת יהודה ותומכיה. עבודתו של אבן קמה מייצגת נאמנה חששות אמיתיים וכואבים הקיימים בקרב חלקים נכבדים מהציבור הישראלי. אני מודה ומתוודה שחששות כאלו קיימים גם בקרבי. החשש מפני קיטוב ופלגנות, החשש מפני התחזקותם של כוחות קיצוניים ואלימים, החשש מפני תנועות פוליטיות המונעות משנאת האחר (שונאי חרדים, שונאי ערבים, שונאי אשכנזים, שונאי ספרדים וכד'), והחשש מפני אובדן הדמוקרטיה וחיבור הולך ומתהדק בין הדת למדינה. לכן, ערב ט' באב אני מציע ומבקש מכל מי שבינה בראשו. אנא, אל תשתלחו בחיצי ארס כלפי האמן ומה שהוא מייצג. במקום זה, נסו להתחבר לחששות של אחיכם החילוניים. נסו להסתכל גם אתם בעין ביקורתית כלפי גורמים קיצוניים הקיימים בקרבכם והוקיעו אותם מתוככם בקול גדול. עשו למען שלום בית ואחדות וחפשו את המאחד והמשתף ביננו ולא את המפריד והמפלג. אני תקווה כי, העבודה הזו תהווה סטירה מנערת שתוציא את כולנו מהאדישות ותגרום לנו לפעול לקירוב לבבות ביננו ולהוצאת הגורמים המסוכנים מקירבנו. מי יתן ולא נדע עוד חורבן בית. דוד, חילוני חרד
66
אם בביוף יהיה ראש העיר
צילה | 19-07-2010 17:36
אם בנימין בביוף יהיה ראש העיר הוא היחידי שיפתור את בעיית החנייה בעיר, למה הוא יחזיר אותנו לתקופה של הסוסים והעגלות!!!!!
67
תגובה מהצד השמאלי
אבי ראובן | 19-07-2010 17:53
דעותי הן מן הסתם הפוכות לרבים מקוראי אתר זה, אני גם מאמין גדול בחופש ביטוי, אבל היצירה הזו עברה את הגבול, דמגוגיה , הסתה, הפחדה, השטחה של ציבור שלם. מדהים איך מי שפוחד מאלימות הופך אלים בעצמו. אולי מדובר ביחיד, אולי מדובר ביותר מקרבנו שחשים כך , מנסיוני אם נרשה לעצמנו לפגש, לדבר, לפזר את הזרות והפחד, אולי נצמצם תופעות כאלה, אי ההסכמות ישארו, אין לי ספק, אבל לפחות נבין שאנו בני אדם.
68
נקודה שלא חשבתם עליה
שמעון | 19-07-2010 19:26
פרו"פ עוזי אבן אומנם היה ח"כ מטעם סיעת מרץ,אך הוא היה חבר שם רק בשל נטיותיו המיניות.בהשקפתו המדינית הוא היה ימינה מהליכוד.
69
שמאלנים הם הגזענים הכי גדולים
שי | 19-07-2010 21:23
מצד אחד הם חושבים שהאוייב האמיתי הוא יותר מידי מטומטם בשביל להתייחס ברצינות לכוונות שלהם להשמדה ומצד שני הם מורידים את המתנחלים לרמה של האוייב כדי ליצור סוג מעוות של" איזון מוסרי". כדי לשכנע את עצמם שאין טובים ואין רעים כולם אותו דבר. שורה תחתונה,בעיני השמאל בני אדם הם "זבל" ובגלל שהם היחידים שמצביעים על זיבלותו של האדם, אז הם היחידים שראויים לשלוט בו. וככה בונים דיקטטורה קומוניסטית פשיסטית. השמאל הם הדתיים הכי פנאטים,סוגדי דת האוטופה,גן עדן מעשה ידי אדם,עולם ללא גבולות,ללא דתות,ללא תרבויות,וללא רכוש,עם המון הפלות,נישואי הומוסקסואים לא מפרים,כמה שפחות מזיקים מסוג בני אדם ומלאאאאאאאאאא חיות
70
לאמץ את הלוגו!
| 19-07-2010 21:58
71
אני דווקא לוקח את התובנות שלי לכוונים אחרים
דן לב פועם | 19-07-2010 22:42
מתברר ששני הומוסקסואלים שמאמצים ילד עלולים לגרום לו לחרדות שילוו אותו לכל חייו הבוגרים. הוא עלול לחשוש מקבוצות בחברה כאילו הן הולכות להשליט כאן משטר של טרור ופחד. הוא רואה בכל מי שנראה מעט שונה ממנו אלמנט מאיים, וכמי שמבקש לגזול את חרותו. במצב דברים כזה מסתבר, שכנראה החוסר בהטרוגניות בבית הוא שהוביל אותו לראייה מעוותת, כזו שגורמת לו לטעות בתפיסת המציאות. וכך קורה שאישים המוכרים בחברה כאנשים מתונים, נעימי הליכות ומסבירי פנים, מתפרשים במוחו הקודח כאנשים צמאי דם המבקשים לרדוף אותו בשל אמונתו הדתית ואף להמיתו. טירוף בלתי נשלט זה עלול להובילו לנקיטת צעדים חריפים, שיתפרשו בעיני רוחו המסוכסכת כאקט לגיטימי של הגנה עצמית. זהו סוג של סכיזופרניה, בה אין הוא מסוגל לבצע שיפוט נכון של המציאות, והוא מסוגל לחוש תחושות חריפות של פראנויה, מצד אנשים שעולמם הרוחני רחוק מרדיפתו האישית, או רדיפת כל אדם שהוא, כרחוק מזרח ממערב. על בית המשפט לשקול היטב לאור ממצאים אלו, האם אין לאסור על זוג הומוסקסואלים לאמץ ילדים, שכן, עם כל הפתיחות שאנו כחברה רוצים לגלות כלפי הזוגות החד מיניים, מתברר שבמקרים מסויימים הדבר מנוגד לטובתו ולעתידו של הילד, ובמצב עניינים כזה, בה טובתו של הילד דורשת לשבצו לאימוץ במשפחה הטרוסקסואלית דווקא, אין לבית המשפט כל שיקול דעת. הכותב אינו פסיכולוג, אינו עו"ד, אינו עו"ס, ואף אינו עוסק באמנות חזותית או עיצובית, יחד עם זאת הוא מאמין שבאם האמן חש סיוטים של רדיפה, זוהי אכן התמונה האמיתית המתחוללת בראי הנפש שלו, ויש לאפשר לו להביעה באמנותו.
72
תוצאת כלאיים
Avi.v | 19-07-2010 22:46
העבודות ברמה טובה מאוד. זאת אומרת ידיים טובות. המסרים חולניים. זאת אומרת מוח חולני. אז זו תוצאת כלאיים של השניים. אומרים שחינוך הוא תוצאה משולבת של הבית ושל בית הספר. אז כנראה שבית הספר אחראי לאומנות שבעבודות, והבית אחראי למסרים החולניים. אגב, למה קוראים לו אבן קמה ולא קמה אבן? מי כאן האבא ומי כאן האמא?
73
חולים והוזים
שיר | 19-07-2010 22:57
74
לאמץ את הבס"ד!
| 19-07-2010 23:49
75
זוהי לא הסתה ודמעותיכם הם דמעות תנין
דור | 20-07-2010 0:19
משום מה כאשר קורה משהו עם פעילי ימין - איזה מטען חבלה מתפוצץ על פרופסור להיסטוריה, או חבורה של מחבלים יהודים נתפסים על חם עם חומרי נפץ, שראש ממשלה נרצח בשמה של ארץ ישראל השלמה, כשרבנים עושים פולסא דנורא נגד ראשי ממשלה התומכים בחזרה לגבולות 67- אז ההנגה הימנית ממהרת להכריז שמדובר במקרים לא מייצגים של עשבים שוטים. אבל ברגע שסטודנט צעיר בסך הכל יוצר תערוכה שמייצגת הנחות תיאורתיות על אופי המדינה בעתיד כולכם פוצחים בשירה מונוטונית מתבכיינת ומלאת צביעות - "עושים לנו רצח אופי... בלה בלה בלה" אז קודם כל התגובה של הימין לסיפור הזה הייתה צבועה מאוד. דבר שני, תשאלו את עצמכם את השאלה ותענו בכנות - אף פעם לא שמעתם מתנחלים שאומרים דברים כמו "צריך להכניס את השמאלנים לכלא" לא שמעתם מתנחלים משווים "סמולנים" להיטלר וסטלין וכו' ? אני אישית שמעתי דברים כאלה אין ספור פעמים. רובנו אנשים רציונלים ואנחנו יכולים לאמר בביטחון שביטויי שנאה כאלה לאו דווקא מעידים על איזשהי כוונה אמיתית של מפלגות המייצגות את המתנחלים להכניס את כל ה"שמאלנים" לכלא. אבל העובדה שכל איש שמאל בישראל שמע אין ספור פעמים קללות ונאצות ואיומים שמכוונים נגדו אישית, בהחלט מעניקה לנו לגטימציה לחשוש מהעתיד אתכם - במיוחד כשאנחנו נזכרים באמיל גריצוויג ויצחק רבין. החשש הזה הוביל את הסטודנט משנקר ליצור את התצוגה.
דור: כבר הבנו שאתה [ או היית ] סטודנט
אוראור | 29-06-2018 14:59
או מרצה במכללה המטונפת והאנטישמית הזאת - אתה ממש לא צריך להמשיך להוכיח לנו את זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
76
תשובה ל50
אדר | 20-07-2010 2:48
יקירתי, הומור ואינטלקט יש לי בשפע, אבל זה ממש לא נושא שמצחיק אותי אני יודעת בוודאות שהבחור מקבל איומים מאנשים חולי נפש, ודי במספר הערות כאלו בכדי לתת לגיטמציה לאלימות. את נתת פה עצה מצויינת ואולי כדאי שתקשיבי לה בעצמך. מתוכן דבריך עולה צדקנות והתנשאות, הרי כפי הידוע לך- הפוסל במומו פוסל. וכעת בואי נתעמק לרגע קט במהות היצירה.. עזבי נאצים- האופן פה קבוצה מאוד קטנה נוהגת בארצנו הינו פשיסטי וכוחני לחלוטין ואכן היוצר מתעמק בסמלים פשיסטים, לרבות הנאצים. פשיזם- זו לא מילה גסה. זה חלק מהותי בהיסטוריה וצריך למנוע ממנו מלכלות את הדמוקרטיה. אני לא מסכימה שדרכו של היוצר הינה הדרך לעשות זאת...אך לפני שאת עונה תחשבי את בעצמך מעט מעבר איזו מצוקה של ציבור שלם מעלה יצירה זו נסו, זה מעניין ומפתיע. עד אז- נסילהתאפק קצת עם השיפוט הצדקני והחד- צדדי שלך, וגם עם הביטחון המוחלט שהצדק כולו אך ורק לצדך, בשלמותו, לנצח- פשוט היה נדמה לי שאת צריכה לשמוע את העצות של עצמך לרגע.
77
פשוט נוראי. ליוצר הזה יש מוח מעוות וחסר רגישות. מזעזע.
| 20-07-2010 10:02
78
לצערנו היום מתעסקים ברבייה החרדית במקום בערבית כנסו
חרד לדבר ה' | 20-07-2010 10:37
תראו איזה תקשורת חילונית יש תראו מה זה כל הזמן דואגים מהחרדים והם לא יודעים שהרבייה החרדית חיידק הכי חיובי שיכול להיות מנגד החייד השלילי ביותר שיכול להיות שזה הרבייה הערבית תתעסקו בזה חסרי חיים כח היום להביא רק שם רע על ת"ח ועל זה נאמר תקשורת = תישקורת!!!!!
79
חלום רטוב
יהודי שפוי | 20-07-2010 10:40
זה לא החלום שלכם? על מה יוצא הקצף? הרי רובכם באמת רוצים מדינה יהודית דתית נקיה מערבים הומואים ושמאלנים.העבודה מתארת את הרגע בעתיד בו תוכלו להגיד "ניצחנו".
80
תעמולה נאצית
הצופה | 20-07-2010 10:49
אכן באת מבית מדרשם של של שני משכילים הומואים ועל בירכהם גדלת אני מרחם עליך ועל החינוך שקיבלת אבל כמובן תוכל להצטרף לתועמלנים בארצות ערב ובכול מקום בעולם שמטיפים נגד היהודים, צר לי אבל לתועמלן גבלס לא תוכל כרגע להצטרף אלה רק אם ..... אתה גם לא מוכרח להיות יהודי כי זה הדבר היחד המקשר ביננו כבר 5000 שנה, כול המעצמות הגדולות ששלטו בעולם נעלמו ורק היהודים בזכות הדת ובזכות המסורת שנואי נפשך שרדו וישרדו לדאבון ליבך, לך שכב על הבטן ונשוך כריות כהוריך
81
ל-66
יעל | 20-07-2010 14:44
אם בנימין בביוף יהיה הוא יוריד את הארנונה לחצי כיון שהוא יחזיר אותנו לאוהלים במקום למגדלים.
82
כמה פעמים בחיי..
יהושוע | 20-07-2010 15:17
כל כך הרבה פעמים בחיי שמעתי ימנים מן השורה צועקים בירושלים ובמקומות אחרים - מוות לערבים, מוות לשמאלנים, צריך להרוג את השמאלנים וכו' - אז אל תיתממו. ראש ממשלה כבר נרצח כאן. איזה עוד הוכחה אתם צריכים שכוחנות ודורסנות היא המשנה הסדורה שלכם. נמאס מההתחסדות של הימין. תוכיחו אחרת. תוקיעו ותקיאו מעצמכם את העשבים השוטים כביכול ומה יישאר לכם?
אתה לא יהושע - בכלל - ואני לא יודעת איזה שם
אוראור | 29-06-2018 15:00
כ ן מתאים לך אפילו - והמבין יבין!!!!!!!!!!!!!!!!!
83
כל הכבוד ליוצר.
טום בוי | 20-07-2010 15:23
אחלה עבודה, ישר כוח.
84
מזעזע
נוה | 20-07-2010 15:55
אנטישמי שמונע על ידי שנאה עצמית
85
עבודה מזעזעת - אך משקפת מציאות לא כל כך רחוקה
גל | 20-07-2010 16:02
כך אני רואה את זה לפחות..
86
מתנחלים
טובה | 20-07-2010 17:59
הייתי רוצה לדעת מה הציון שקבל המנובל הזה
87
בושה
יהודית | 20-07-2010 19:14
רק מילה אחת תתבישו.
88
הצליח ליצור פרובוקציה
שמוליק | 20-07-2010 19:17
החלק הגרפי טוב מאוד.ובאמת עבודה מושקעת ומוצלחת. אבל השאלה היא אם אותו סטודנט לא לקח את העבודה הזו צעד אחד יותר מדיי. המתנחלים והזרם החרדי בארץ עם כל הכבוד הם עדיין לא רוב במדינה הזו. והם לא כוח שמסוגל להוביל משהו .
89
רוצים לתת תגובה הולמת ויש לכם יכולת גרפית?
אדיר | 20-07-2010 23:12
שלחו לי מייל kidum75@gmail.com וננסה לארגן תגובה הולמת ביחד בואו נפסיק לבכות ונתחיל להגיב.
90
בביוף לראשות העיר!!!
צומי | 20-07-2010 23:19
91
חוסר הבנה של הכתב.אלה לא מוטיבים נאצים אלא סובייטים.
ברק | 21-07-2010 5:52
וכן, ללא ספק, הם תואמים את הגישה הניאו פאשיסטית המובלת ע"י הימין בישראל ואף גם ע"י השמאל הלאומי, הקדימה הלא ברורה וכל מפלגות הימין. השיח בישראל הוא שיח מוקצן ודי מפחיד הקורא במידה רבה לקפד את ראש חופש הביטוי, לחסל את הגישה המתחשבת בעקרונות המשפט הבינלאומי, לגמד את המיעוט הערבי ולהנציח את האפרטהייד כלפי ערביי השטחים (ואם אפשר להחזיר את השלטון הצבאי על הערבים - מה טוב).
92
כמובן שלא תהיה בעיה להציג עבודה עם תכנים ימניים
אוהד | 21-07-2010 7:59
רק שלאחר מכן הסטודנט יוכל לזרוק ארבע שנות לימוד לפח אם הוא ירצה להתקבל לאנשהו עם העבודות האלה.
93
כל נושא יכול להיות מוצג באופן כזה, דמגוגיה זולה,מין
רונן | 21-07-2010 10:00
הראוי שהנוגעים בדבר יתבעו את "היוצר" הרדוד הזה
94
מעולם לא ראיתי תגובות שכל כך מאששות חשש
איתי (ירושלים) | 21-07-2010 10:24
העבודה הזו היא על פחד ממכם - שינאה עולה מפחד, אבל זו מבטאת את הפחד - אני מפחד שארצח על ידי ימני כי אני יודע שחלקכם מאמינים שלרצוח אנשים שחושבים שונה זה דבר רצוי ואולי חובה - ככה נאמר לי על ידי כמה ימנים דתיים. כשהמהפכה התיאוקרטית תבוא אני מקווה שיהיו חברים שיחביאו אותי.
95
אני בהלם איזו שנאה!
אריה | 21-07-2010 14:53
פשוט מעליב עד שרשי עצמותיי שכך מסתכלים חולי נפש על הציבור הנפלא שלנו! הרי הציבור הדתי לאומי מספר אחת בצבא אז מה הקטע של העריקה הצבאית!? חוששני שדווקא מצד השמאלי של המפה הפוליטית יש יותר עורקים! וכואב לדעת שהמאייר הינו יהודי אחי ובשרי קשה לי להתכוון אליו ב'ואהבת לרעך כמוך' בעז''ה שלא אפגוש אותו. אני מאחל לו רפואה שלמה ושיהיו לו קשה שיותר התעוררויות לתשובה!
96
צודק 36 אנחנו מפחדים
| 21-07-2010 15:22
הדמוקרטיה שלנו מאפשרת לכם לקיים את חייכם כפי שאתם מוצאים לנכון. יש לכם מקוואות וישיבות וחלקים בים שסגורים בשבילכם בשביל רחצות נפרדות. ואין לי שום בעייה עם זה מפני שלדעתי לכל אחד צריכה להיות היכולת לחיות את חייו כראות עיניו כל עוד זה לא כולל דברים שמזיקים לעצמו או לאחרים. אבל נניח ואתם הייתם הרוב ובשלטון, האם אני עדיין הייתי יכולה לרחוץ בים מעורב, ללמוד ערבית וללבוש מכנסיים?
97
אל תיתממו
שם | 21-07-2010 22:26
יש דיבורים כאלה, אפילו כאן בין המגיבים יש המאמינים בכך. הוא בסך הכל העתיק דברים שהיו במציאות, לא בעוצמה כזאת אבל במצב שהוא מתאר בהחלט יכולים להגיע לכך. תבדקו את עצמכם.
98
ואיך מצליחים בשמאל לשבש את האמת כל פעם מחדש
אסתי אתגר | 21-07-2010 23:05
בכל פעם מחדש עולה מטורף אחר שמספר שיש דיקטטורה ימנית. הרי התקשורת כולה מנווטת על ידי אנשים שחושבים שמאל משדרים שמאל ומפמפמים שמאל וכל זה בשם חופש הביטוי. מה שמעניין שחופש הביטוי אצלם, הוא חופש הליכלוך על היהודים. ובכלל רואים שבמדינת היהודים, ממש לא רצוי ולא כדאי להיות יהודי, כי להיות יהודי זה לא להיות in , כי להיות יהודי זה מכוער, כי להיות יהודי זה יותר מדי גלותי, כי להיות יהודי זה ממש לא מתקבל בעולם המודרני. . כל מי שיהודי במדינת היהודים -מצטייר כפשיסט ואנטי המדינה הישראלית השמאלנית. הרי יהודים לא המציאו את היהדות. היהדות הביאה אותם הנה לארץ היהודים כדי שיוכלו להרגיש טוב, ולהרגיש בטוח ופה קורה בדיוק הפוך מפחיד להיות יהודי האם ייתכן??? ואולי זו בעצם גלות בית שלישית, מישהו פה משדר לך שאתה לא שייך אתה יהודי ואתה זר במקום הזה האם ייתכן???.
99
לחופש היצירה והביטוי אין גבולות וגם...
אבי | 22-07-2010 0:46
עדיין פרובוקציה טהורה נחשבת לאמנות. אך איפה האמנות ואיפה הנ"ל? איפה המחאה ואיפה זה? מכל המחאה, הקונפליקט והאמנות נותר רק אוסף של כמה גימקים עלובים. חבל, יש וצריך להיות מקום למחאה בעולם האמנות הישראלי על כל צד שלא יהא, אבל בין פרובוקציה פופוליסטית לבין מחאה אמיתית אין כאן ולא כלום.
100
כל הכבוד
אמת | 22-07-2010 0:50
כל הכבוד לאמן על האומץ ועל חוסר הצנזורה! התגובות הן הוכחה שיש אמת במה שהוא מציג. גזענים / פאשיסטים / גנבים = החוצה די לטרור המתנחלים
101
לשמחתנו, הוא צודק
אביהו | 22-07-2010 4:21
שנזכה לראות בתקומת עם ישראל ולא רק באומנות יהי רצון שמתוך לימוד וקיום הלכות ברכות, נזכה לבניין הארץ שכן הברכה קשורה לארץ ישראל
102
רשעים בחייהם קרויים מתים. חבל שבינתיים התקשורת מפרסמת
נתנאל | 22-07-2010 14:37
צדיקים אף במותם קרויים חיים כי תורתם לעולם קיימת, רשעים - כדוגמת האיש אכול השנאה ליהדות הזה - קרויים מתים גם בחייהם, לא כי מישהו יחשוב להרוג אותם חלילה, אלא כי למעשיהם אין כל תועלת וכל תכלית. כן יאבדו כל אויבך ה'. ואל תגידו שאני קיצוני, לרשעים צריך להתייחס כרשעים ולא בסלחנות מזויפת. מקסימום, צריך לרחם על המסכן הזה.
103
סוף סוף מישהו שיודע לראות את העתיד
ישראלה | 24-07-2010 12:31
104
צעד נוסף בהכשר לרצח עם
אש | 26-07-2010 10:27
(קראו נורמן בוהן)
105
למה להאשים את הגויים באנטישמיות?
נוי | 26-07-2010 17:39
הרי בתוך עמנו חיים הגרועים שבאנטישמים. המח היהודי נותן כל הזמן רעיונות לשונאינו איך להוציא אותנו רעים. אנחנו אפילו מכינים את הברושורים המכשירים את המשך השנאה של היהודים בקרב עמי העולם. האם בשם האומנות ניתן לעשות נזק תדמיתי למדינה? גם נזק בלתי הפיך?
106
חח דווקה צריך להשתמש בזה לתובת הימניים ולא להיפע
| 13-09-2010 21:45
חח
107
מזעזע
לי | 11-01-2011 11:36
בדיוק כמו שזה צריך להיות. אנחנו בדרך לשם. סוף העולם ימינה. ליד הגבעה הכתומה.
108
אתם באמת לא מבינים? זה בדיוק ה"עתיד" אליו רבים מאיתנו
מהחברה הכתומה לשעבר | 22-07-2011 10:14
חושבים שאתם לוקחים אותנו , איך תבינו מה אתם מייצגים? איך אפשר להסביר לכם לאן אתם מדרדרים את המדינה?!
109
ל94!!!45!!!ולכל מי שקיים בליבו חשש ופחד מימניים!!
שרי | 07-08-2011 1:20
חוששני ששכחתם עקרון מאוד מאוד חשוב ביהדות!!בעשרת הדיברות-התמצית של העקרונות היהודיים נצתוונו-"לא תרצח" אז אם אתם באמת מדברים על ימנים,דתיים,שומרי תורה ומצוות-->הם לא כאלה שיפגעו או ירצחו חס וחלילה!!!!בחינוך הדתי כל כך בולטים ערכים של אהבה, נתינה ואחדות!!אנחנו לא מדברים על שנאת חינם!אנחנו מדברים על אהבת חינם! אנחנו לא מדברים על להרחיק אלא על לקרב! כולנו עם א-ח-ד!!!!!!!!!הרב קוק אמר-``אם נחרבנו ונחרב העולם עימנו בגלל שנאת חינם, ניבנה והעולם יבנה איתנו מאהבת חינם`` אז דיי לשנאה!! עוד לאהבה!!ושבעז"ה בזכות אהבת חינם, נזכה לגאולה בקרוב!!!
110
אותה מכללה מקוללת ששמונה שנים אחר
אוראור | 29-06-2018 14:58
כך [ כלומר השנה ] הגנה על מחבל - ותקפה סטודנטית שרצתה לתלות אותו - אנטישמיות וצביעות - אתם קולטים עם אילו נבלות יש לנו עסק????????????????
111
משהו מוזר
שמעון | 01-07-2018 12:30
אומנם פרופ עוזי אבן היה במר״ץ.אבל זאת רק בגלל היותו חילוני והומו.אך בדיעותיו המדיניות הוא יותר קרוב לימין מאשר לשמאל. איך בנו המאומץ מדבר כך?
112
לאחר זמן רב...
איתי | 27-11-2023 23:08
לאחר זמן רב שכתבה זאת עלתה אני רואה את התמונות וחייב להגיד בתור ימיני קיצוני וואו זה נראה טוב מקווה שזה יחליף את דגל כך שכן בגלל שנקרא דגל טרור שיש בעיות עם להרים אותו להדפיס וכו... וואלה אם זה בדיחה אבל דוגרי זה נראה יפה