רגע לפני הפרישה: ניקי היילי מציגה הצעה לגינוי חמאס - סרוגים

רגע לפני הפרישה: ניקי היילי מציגה הצעה לגינוי חמאס

רגע לפני שהיא פורשת מהאו"ם, שגרירת ארה"ב בהיקי היילי מגבשת הצעת החלטה לגנות את חמאס שתעלה בקרוב להצבעה. בהצעה היילי דורשת לגנות את ירי הרקטות ואת ההסתה לאלימות מצד ארגון הטרור

רגע לפני הפרישה: ניקי היילי מציגה הצעה לגינוי חמאס
  (צילום: שאטרסטוק)

היילי נגד חמאס: רגע לפני פרישתה מהאו"ם, שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי גיבשה הצעת החלטה שתעלה בקרוב להצבעה בעצרת הכללית, אשר דורשת לגנות בחומרה את פעילות הטרור של חמאס.

בהצעתה היילי דורשת לגנות את ירי הרקטות לעבר ישראל וכן את ההסתה לאלימות של ארגון הטרור, וכן דרישה לעצור כל פעילות טרור או אלימות, כולל הפרחת בלוני תבעה. עוד מוצע לגנות את בניית מנהרות הטרור של חמאס ואת השימוש שהחמאס עושה במשאבים שנועדו לסיוע לאזרחים לטובת פעילות טרור וצרכים צבאיים.

כעת המשימה של היילי היא לגבש תמיכה בינלאומית בקרב חברות האו"ם. לשם כך היא פועלת בשיתוף פעולה עם שגריר ישראל באו"ם דני דנון, כשהשניים נפגשו עם שגרירי המדינות האחרות על מנת לגייס תמיכה בהצעה האמריקנית נגד חמאס. "המאמצים והפעילות הדיפלומטית למען העברת הצעת הגינוי לחמאס מדגישים את העמידה האיתנה של השגרירה היילי לצד ישראל" אמר דנון. "בעבודה משותפת הצלחנו לשנות את הרוח העוינת נגד ישראל באו״ם. עכשיו זו השעה לגייס את העולם לחזית שאנחנו מובילים נגד הטרור, כדי שיבין שחמאס הוא ארגון טרור רצחני שיש לפעול נגדו בכל החזיתות – ובייחוד בזירה הדיפלומטית".

בשבוע שעבר היילי הביעה תמיכה נוספת בישראל, כאשר הצביעה נגד גינוי הריבונות הישראלית ברמת הגולן. בעבר ארה"ב תמיד בחרה להימנע בהצבעה בנושא זה- אך הפעם בחרה להיות המדינה היחידה שתומכת בעמדה הישראלית. "ארה"ב לא תימנע יותר בכל הנוגע להצבעה השנתית נגד השליטה הישראלית ברמת הגולן" אמרה היילי בעת ההצבעה. "ההצעה כולה מוטה נגד ישראל, וזה אבסורד שמעלים מחדש את ההצעה המכוונת לישראל בזמן שבסוריה המשטר ממשיך לטבוח באזרחים. יש דברים הרבה יותר חשובים ודחופים מזה".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו