נשים בירוק לבנט: חזק ואמץ על דבריך הצודקים - סרוגים

נשים בירוק לבנט: חזק ואמץ על דבריך הצודקים

תנועת 'נשים בירוק' מחזקת את דבריו התקיפים של שר הכלכלה נגד הקמת מדינה פלשתינית ורעיון העוועים של השארת מתיישבים תחת אחריות פלשתינית: "הרעיון של השארת יהודים תחת ריבונות פלשתינית מצביע על איבוד המצפן הציוני שיביא להתדרדרות רוחנית"

author-image
נשים בירוק לבנט: חזק ואמץ על דבריך הצודקים
  שר הכלכלה, נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

דבריו של שר הכלכלה נפתלי בנט מקבלים חיזוק ועידוד הערב (שלישי) מכיוונה של תנועת 'נשים בירוק' המשגרת לעבר בנט מסר מחזק.

"חזק ואמץ על דבריך הצודקים, החזקים, מזמן לא נשמעו אצלנו אמירות כל כך ברורות. אכן, ריבונות זאת הציונות במיטבה", כותבות ראשי התנועה, יהודית קצובר ונדיה מטר, לבנט.

"הרעיון של השארת יהודים תחת ריבונות פלשתינית מצביע על איבוד המצפן הציוני שיביא להתדרדרות רוחנית, ביטחונית וחומרית. הדאגה של השמאל לזהות היהודית על ידי ויתור על ארץ ישראל היא צביעות במיטבה", מוסיפות השתיים.

את דברי הברכה והעידוד שלהן חותמות קצובר ומטר בהזמנת השר בנט למשמרת האמהות שתוצב החל מראשית השבוע הבא ליד בית ראש הממשלה. במשמרת זו, המקבלת תהודה רבה ותמיכה מנשות ציבור מובילות ברחבי הארץ, דורשות האמהות להחיל את ריבונות ישראל על יהודה ושומרון ובקעת הירדן "מתוך דאגה עמוקה לדורות הבאים וכמענה הכרחי ללחצים הבינלאומיים והפנימיים על ראש הממשלה לנסיגות וויתורים מדיניים עד כדי הקמת מדינת טרור פלשתינית בליבה של ארץ ישראל. החלת הריבונות היא התוכנית המוסרית כי הארץ הזו שייכת לנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
נשים דעתם קלות. צריך להיות הגיוני.ולא מתלהם
אנשים ירוקים | 29-01-2014 8:33
2
בנט הולך עם הראש בקיר הוא אדם מסוכן בפזיזותו
אנשים ירוקים | 29-01-2014 8:38
גם היום גם במלחמתו בחרדים ובעוד פעמים תמיד הוא פזיז ולא מחושב עד הסוף הוא מסוכן לעם ישראל.
3
עד כאן לטירוף של חלוקת א"י ומסירתה לאויבינו- קום ולעשות
אור חיה דבורה | 02-02-2014 13:21
אנחנו איתך המון עם שנמאס לו כבר מהתאבדותם של ראשי הממשלה ועוזריהם הרעים, נמאס כבר להתחנף לאומות העולם כדי שיאהבו אותנו הם לא יאהבו זה ידוע ולא קשור, נמאס מביבי שהפך לבובה על חוטים של ארה"ב מבצע מדיניות ואינטרסים של ארה"ב במקום של ישראל, אני קוראת לכל עם ישראל לא לשתוק לעשות מעשים לצאת לרחובות להפגין להרים צעקות להביא את המדיה. הגיעו מים עד נפש אנו כרגע במב מסוכן לקראת חזרה למלחמת העצמאות תש"ח 1947 החלוקה. יגבו ההרבה קורבנות של חיילינו וילדינו חס ושלום בגלל המהלכים האובדניים המטורפים הללו. הביעו דעתכם שימו גבול ברוור הגידו עד כאן! איפה הקולות של כל הרבנים הגיע הזמן לשמוע אותם!
4
כיפק הי לנשים בירוק אתם הנשים שבזכותם הגאולה חזקו ואמצו
אור חיה דבורה | 02-02-2014 13:28
בס"ד כיפק הי לנשים בירוק אתם הנשים שבזכותם הגאולה חזקו ואמצו!! אני אתכם מפיצה את המחאה מול עצרת ראש הממשלה מהיום ועד 9/2 מ-9.00-21.00 להגיד חלס לטירוף, החלת ריבונות ישראל על ארצינו ומספיק מכירת עם ישראל (גם בלי שום תמורה) זה לא שלכם בכלל שתתנו אותה ואתם מפירים את מי שהביא אתכם לשילטון והצביע ביבי כדי שלא יתן את א"י לאויבינו מהיום 2/2/14-2/9/14 בואו כולם מול בית ראש הממשלה להגיד מספיק לשיחות להרס מדינת ישראל מספיק לחלוקת א"י ולנתינתה לאויבינו מספיק ודי!. קבוצת אמהות מארגנת נוכחות קבועה מול בית ראש הממשלה אלו לא ארגונים פוליטיים זה פשוט אמהות ששכלו כבר מספיק ילדים בטרור ובצבא וסתם אמהות שאיכפת להם ועם "ההסכם לשלום של נתינת א"י לערבים" זה מתכון ודאי למלחמה רבתי ולאבדון! אני אהיה שם בלי נדר הפיצו. המארגנות נשים בירוק (נשים שנוטעות עצים) נדיה 0505500834 ויהודית 0507161818