פרופ' שטרן: המעמד של נתניהו בצלח א-דין, מסוכן מהצנטריפוגות באיראן

פרופ' שטרן: המעמד של נתניהו בצלח א-דין, מסוכן מהצנטריפוגות באיראן

פרופ' ידידיה שטרן, הגיע להתארח בהסכת 'צוללים לישראליות', הוא מדבר על פורום תקנה, האמון במערכת המשפט וברשויות החוק ואומר: "המעמד המזעזע על מדרגות סלח א-דין, הוא מזעזע תרבותית והוא מסוכן למדינת ישראל יותר מהצנטריפוגות באיראן"   

author-image
המאבק של נתניהו בבית המשפט: צוללים עם פרופ' ידידיה שטרן

'צוללים לישראליות', הפעם מתארח בהסכת שלנו פרופסור ידידיה שטרן, נשיא המכון למדיניות העם היהודי, לשעבר סגן נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה ודיקן ביה"ס למשפטים באונ' בר אילן.

פרופ' שטרן מביע את דעתו על עסקת טיעון לנתניהו, מדבר על המשבר שעברה הציונות הדתית בהתנתקות והדילמה הערכית שעברה שם, הוא מדבר על המעמד היהודי של זכויות אדם, ומתייחס לפורום תקנה שהיה בין מקימיו לאור מקרי ההטרדות המיניות הרבים שנחשפים אליהם במגזרים רבים.

האזינו להסכת:

על הירידה באמון בבית המשפט העליון הוא אומר כי בישראל מתנהלת מלחמת תרבות. "יש מחנות שונים שאפשר לקטלג אותם פוליטית, אמונית ואף גאוגרפית, החברה הישראלית לא מצליחה להכריע בסוגיות והן נשלחות אל בית המשפט שיוציאו את תפוחי האדמה הלוהטים ויכריעו בעניין".

"השאלה הגדולה מי אנחנו רוצים להיות, מה הערכים שלנו, על זה יש מחלוקת בסיסית, מתרגמים אותם לשאלות משפטיות של זכויות וחובות, אך בית המשפט לא יכול לפתור את זה באמת, הוא יכול רק להכריע", הוא אומר.

עוד באותו נושא

על מנסור עבאס והחברה הערבית: צוללים עם מוחמד מג'דלה


11

לדבריו, "המשפט נאלץ להכריע בסוגיות הללו, אבל החברה צריכה להכריע בהם. והשמן הרותח ניתז על בגדיהם וכל צד מרגיש לא נוח".

על משפט נתניהו אומר פרופ' שטרן, כי בצד הדברים שגורמים סחרור בהתעצמות הקיטוב מכל מיני סיבות, "יש לנו כוח רב עוצמה, ראש הממשלה לשעבר נתניהו, שמפעיל אותו לצרכיו האישיים, אני אומר את זה בצער, השימוש שהוא עושה בכוחו הוא בעיני שימוש פסול מנקודת ראות ממלכתית.

פרופ' שטרן אומר כי בנימין נתניהו שעשה דברים חשובים למדינת ישראל, בתחום הביטחוני, המדיני, הכלכלי, אך מוסיף: "אבל מה יחשוב שר ההיסטוריה כשיגלה שהוא חותר במודע וביודעין מסיבות אישיות נגד היכולת של המדינה הזאת לקבל הכרעות באמצעות מערכת החוק?" לדבריו, " גם מי שמאמין לכך שרודפים אותו, חייב להבין  שאין לנו תחליף ליכולת לקבל החלטות במדינת ישראל".

עוד הוא מוסיף כי "המעמד המזעזע שלו יחד יחד עם שורה של שרים על מדרגות סלח א-דין, שהם מביעים שהם לא מאמינים במערכת בה הם נשפטים, הוא מזעזע תרבותית והוא מסוכן למדינת ישראל יותר מהצנטריפוגות באיראן".

"עושה רושם שהמכונה של נתניהו עושה בהצלחה רבה, עובדת יחד עם תיקי נתניהו, מהמשטרה לפרקליטות, ומהפרקליטות ליועמ"ש ומשם לבית המשפט ואם הוא יצליח בכך גם לבית המשפט העליון", הוא אומר. "נתניהו הוא פטריוט והוא ליברל במובן העמוק של המילה שמבין את הצורך בקבלת הכרעות שכולם מקבלים אותם על אף שהם לא נוכחות לפעמים, אבל פה התערב השטן האישי, וזה הרבה יותר חמור מקבלת מתנות, או כשל של יחסים כאלו ואחרים".

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
132 תגובות - 97 דיונים מיין לפי
1
גם מי...
המיואש | 06-02-2022 7:58
גם מי שמאמין לכך שרודפים אותו, חייב להבין שאין לנו תחליף ליכולת לקבל החלטות במדינת ישראל. כן פרופ'? גם במחיר האינקוויזיציה והשימוש התכוף והבלתי נגמר באמצעים פליליים כדי לקבל את ''ההחלטות האלה''? מה זה הם ''מביעים שהם לא מאמינים''? תרבות הפשע של המערכת הרקובה שכבודו מגן עליה נוזלת מכל חור אפשרי אפילו גיא פלג מגמגם השידורים..... ראינו מה שווה אותו ''מכון'' שהיית סגן נשיא שלו ראינו את נשיא המכון שלך בכנס ירושלים כמעט שובר לעצמו את המשקפיים מרוב עצבים זה מה שקורה לכם כשאתם שומעים מנגינות שלא כ''כ נעימות לאזניכם ''מכון דמוקרטיה'' איזה קשקוש
אמיל זולא? לא ולא. צדיק בסדום...
איש ישר | 06-02-2022 19:58
אמיל זולא הצליח לעורר את דעת הקהל לעוולות שנעשו בזמנו במשפט הצרפתי... במדינת ישראל השמאל הוא נאור כביכול, עד שזה מגיע למי שאינם מחבבים כמו נתניהו... ההגדרה מדויקת היא 'צדיק בסדום'. הצדיק בסדום אמנם אומר את שלו, ואולם אנשי סדום ממשיכים בשלהם...
אמיל זולא הישראלי...
רינת | 06-02-2022 19:34
למה לתת במה לפרופסורים מטעם ולעיתונאים מטעם??? תקשיבו לקול המוסרי של אמיל זולא הישראלי מר גדעון לוי. כן. אפילו גדעון לוי מבחין בריח העבש שעולה על השמים... גם דיבורים מתיפיפים ומס שפתיים שקוף על 'תרומתו של נתניהו' לא מסתירים את החרפה...
אני ממש שפשפתי את עיני...
מצופף שורות | 06-02-2022 19:15
בית המשפט הוסמך להכריע בשאלה משפטית. בשאלות ערכיות מכריע העם, ולא אנשים שנבחרים בשיטה הרעה של 'חבר מביא חבר'. וכמו שאנו רואים ממש בימים אלה... אתם הורסים כל חלקה טובה. ועוד מתלוננים על נתניהו וכל ה'מוחזקים בגרון' שנים רבות... זה מה שיש לדמוקרט המהולל לומר בימים סוערים אלו? פשוט לא יאומן?
רואה חשבון
לא יאומן | 06-02-2022 14:11
אירן זוממת להשמיד להרוג ולאבד את כל היהודים מנער ועד זקן,ולדעת כבוד הפרופסור המטונף הזה ,ביקורת על המאפיה והחןנטה המשפטית יותר גרוע מאטום לאירן, איזה טינופת ,איזו זוועה,כמה אנחנו משלמים לחלאה הזו עבור הרצאה?
1. הילדים...
רחל | 06-02-2022 9:57
1. הילדים שלנו צריכים ללמוד כיבוד הורים מיאיר נתניהו 2.האנשים הראויים שלך מהליכוד מראים עכשיו מה הם שווים באמת - הולכים עד הסוף עם הערבים והשמאל בשם תאוות הנקם הקדושה שלהם 3. אין לי מושג למי אתה קורא לא ראויים בליכוד אבל בטוח שהם ראויים יותר משר אוצר גנב,מאפיונר, דיקטטור, רוהמ חליפי ללא תעודת בגרות, רוהמ מגלומן עם מעט מנדטים, ערבים שרוצים בהשמדתנו ועוד ועוד. תהנה מהממשלה שלך. זה רק מתחיל.
הזוי, מטורף,
אליעזר מנחם מן שך | 06-02-2022 9:22
הגרעין האיראני מעמיד בסכנה את חייהם של מיליארדים בארץ ובעולם כולו,ולדעת הפרופסור חסר הדעת זה, הביקורת המוצדקת של נתניהו על השחיתות והריקבון של בתי המשפט המשטרה והפרקליטות מסוכנת יותר,וכדי לממן את ההגות המטורפת וההזויה הזו ,אנחנו מממנים מכיסנו את הלימודים של אותם חוליגנים שבסוף מקבלים את התואר הנכסף,מה שמאפשר להם להביע רעיונות מטורפים והזויים אלו ,כבר מזמן עקפנו את סדום ועמורה
הצביעות,אוי הצביעות
אחד העם | 06-02-2022 8:56
הצביעות של חובשי הכיפות הסרוגות איננה יודעת גבולות ,רמות ההתחסדות והצביעות הם בלתי נתפסות ,הם דיברו עשרות שנים גבוהה גבוהה על אהבת ישראל, תורת ישראל ו,ארץ ישראל,והם אלו שעומדים כבר עשרות שנים בראש ההסתה הפרועה והבלתי מרוסנת כנגד חרדים בכלל ,ועמלי תורה בפרט ,לכנות הסתה זו כאנטישמית היא מחמאה,ועכשיו הם עומדים בראש אויבי הארץ ,הם אלו שעומדים ומסכנים את מפעל ההתיישבות ,הם אלו ששדדו מהקופה הציבורת 53 מיליארד כדי לממן את דעאש,הם אלו שהגישו על מגש של כסף את הנגב לאחים המוסלמים,ועל תורת ישראל?מה נאמר ומה נדבר,כשהם אלו שלוחמים בכל הכח להחריב ולהרוס את הכל ,את השבת,הכשרות,הצניעות,עמל התורה,ערכי המשפחה,הם לוחמים כמו אריות להרבות זימה ומשכב זכר,ועל מה המסואבים האלו מגינים?על הפרקליטות ובתי המשפט ,שאין בכל העולם מערכת משפטית מזוהמת, ורקובה, מושחתת, כמו שיש לנו כאן בארץ ישראל,אוי לאותה בושה אוי לאותה חרפה,האתחלתא דגאולה שהם בישלו לנו הרסנית יותר מכל הגלויות גם יחד
הכיפות הסרוגות אבי אבות הטומאה
עמדין | 06-02-2022 8:28
כל בעלי התפקידים בכיפות הסרוגות, כולל רבנים ,עורכי דין, שופטים[עולה על כולנה השופט הסדיסט מר אליקים רובינשטיין] אקדמאים ,דוקטורים ו,פרופסורים ,מחריבים את היהדות והמדינה,הם הרבה יותר מסוכנים מכל האיומים על ישראל, כולל הגרעין האיראני ,הם סכנה קיומית מדרגה ראשונה ,הן לקיום הרוחני ,והן לקיום הפיזי ,השחיתות, הרוע ,האכזריות ,הזימה, הנוכלות ,ובעיקר הצביעות שהם מיצגים ,אינה יודעת גבולות ,הם אבי אבות הצבועים,אבי אבות הטומאה
אפילו גיא...
דודו אוטמזגין | 06-02-2022 8:16
אפילו גיא פלג מי זה גיא פלג אלוהי הצדק או סתם מלקט הדלפות מיספר 1 נתניהו עשה טעויות צריך לשלם מחיר לא ביגלל סיגרים ושמפניות ולא ביגלל קשר כזה או אחר הטעות הראשונה של נתניהו זה הבמה שהוא נתן ליאיר יוצא חלציו הטעות השניה זה מיבנה המיפלגה שלו אנשים ראויים נידחקו לפינה שמא יקראו עליו תיגר הטעות השלישית העמיד אנשים לא ראויים בפרונט לזעוק את זעקתו שוב ושוב לא עלה בידו להרכיב קואלציה למרות שזכה בבחירות ברוב המנדטים על כך הוא צריך לתת את הדין הפוליטי אין קשר למצבו במישפט
2
מיכה ...
מיכה | 06-02-2022 8:03
מיכה
3
מאכזב. ...
הקולה מבגדד | 06-02-2022 8:07
מאכזב.
4
איך בשבע ...
רחל | 06-02-2022 8:13
איך בשבע תמיד יביא עמדות נגד נתניהו הגם שהן מגוחכות...עד מתי???
ואני בכלל סרוגים....
mch | 06-02-2022 8:33
מסתכלים!
5
הניתוח אולי נכון!! אך...
מנחם כהן | 06-02-2022 8:14
הניתוח אולי נכון!! אך ראש ממשלה מחליפים רק בבחירות דמוקרטיות!
בסבב ארבעת...
שרירא | 06-02-2022 12:17
בסבב ארבעת הבחירות נתניהו לא הצליח להקים ממשלה.
6
פרופסור מתי תתעורר?...
הדס | 06-02-2022 8:18
פרופסור מתי תתעורר? משפט ראווה של מערכת משפטית מושחתת. ואתה רוצה שנתניהו יוריד את הראש ויגיד וואלה אני אשם? מי שלח אותך פרופסור? הנוכל בנט? מערכת משפטית מזוהמת ואתה מאשים את נתניהו. וואלה פרופסור קוקו
7
לא יאומן שיש...
יעקוב | 06-02-2022 8:40
לא יאומן שיש אנשים חובשי כיפה שיש להם מוח עצמאי וחושב מתחת לכיפה. לא ברור מאליו. פרופ' ידידיה - שאפו. יש תקווה לכיפות.
דווקא כן...
רחל | 06-02-2022 9:50
דווקא כן יאומן שיש דבר כזה שנקרא דתי מחמד, המשתף פעולה עם במערכות הקיימות. זה תמיד היה קיים ולא ציפיתי שאדם כזה יקרא לבקר ולו במעט את מערכת המשפט או המשטרה. דברים חמורים מאוד יוצאים מהסיפור הזה, האחרון - שימוש בתכנת ריגול נגד אזרחים, והפרסום עוד מגיע מעיתונאי שמאלן. wtf???
יעקב, שטרן הוא עבד נרצה ודתי מחמד. שום חשיבה
אורן | 06-02-2022 9:35
הבחור (ידידיה שטרן) מתפרנס מהמכון לדמוקרטיה, הוא פי מיליון גרוע יותר משוברים שתיקה ושאר ארגונים אנישמיים. אגב, כשאותם ארגונים באים לערער על צהל, מוסדות השלטון, פונים לאום ומסיתים נגד המדינה - למה אז לא שומעים שזה מסוכן מהגרעין האירני?
אם
משה מרדכי | 06-02-2022 9:01
אם הפרופסור הרדוד והנאלח הזה הוא קרן האור שלך, אז אתם אבודים ,אתם במצב סופני ,אין תקוה לאחריתכם,כסדום הייתם ,לעמורה דמיתם
8
גועל נפש של פרשה הפיכה שלטונית
יעקב | 06-02-2022 8:49
חד וחלק
9
עם כל הכבוד,...
יהודיה גאה | 06-02-2022 8:51
עם כל הכבוד, נתניהו הוא קורבן של צאלח א דין... מידי יום צצות פרשיות שמאששות את מה שנעשה שם ועם הגישה שלהם לתפירת תיקים... צריך לנקות את האורוות, לחקור את מנדלבליט שעשה את התוהו ובוהו במערכת המשפטית, שי ניצן שידיו גם במעל..כל הפוליטיזציה במערכת המשפטית חייבת להיבדק לעומק ובאומץ כולל המשטרה. לא ביכדי האמון במערכות הללו ירדה לשפל...די עם שינאת ביבי הכי קל להאשים אדם אחד כאשר כל המערכות רקובות. שאלת השאלות מי יחקור??? כאשר הכל מסריח!
10
הדעות של הפרופסור סכנה לדמוקרטיה
יוסי | 06-02-2022 9:02
אנשים במעמד שהגיעו אליהם אוחזים בקרנות המזבח עם התארים של הפרופסורים ומדברים גבוהה גבוהה כאילו הם אובייקטיביים. העיוורון כלפי ממלכתיות רקובה מהיסוד שצריך לעשות בה שינוי. ולא צריך להיות פרופסור כדי להבין שמה שנעשה פה הוא חמור הן בפוטש שעשו לנתניהו והן באמצעים הפלילים שעשו כנגד אזרחי ישראל. אסור לשתוק. שהפרופסור התבייש. כל הנסיונות טיוח לא יעזרו. מושחתים נמאסתם.
11
כנראה קצת התבלבלתם.ועכשיו...
משה | 06-02-2022 9:10
כנראה קצת התבלבלתם.ועכשיו מאשימים את המשטרה בעבודת יתר לא מספיק החסינות שיש לחברי כנסת לא מספיק שהפרידו בין עבירות צווארון לבן לצווארון שחור.למרות שכדי לשדוד אחד הורג אותך עם גם על הימים.והשני הורג אותך בלי ללכלך ימים.כשמנתח מתמחה בעת ניתוח לא יפסיק כדי לקבל אישור לבעיה שהובחנה בזמן אמת כך חוקר משטרה כשרואה שיש חשדות נגד הנאשם לא יפסיק וילך לבקש אישור.ימשיך לבדיקה החמור זו לא החקירה אלה הפשע או השחיתות שנעשת.מספיק אם הצביעות העם בחר מושחתים ועברינים מקומם לא בכנסת ישראל.
12
פרופ' ידידיה שטרן...
ח.ד | 06-02-2022 9:13
פרופ' ידידיה שטרן מתאר באופן נהיר ואמיתי את התנהלותו הפסולה של נתניהו, לפני ובעת המשפט המתנהל נגדו בגין האשמות בקבלת טובות הנאה והפרת אמון הציבור. פרופ' שטרן מבקש לזכור לנתניהו את תרומתו למדינת ישראל בתחום הביטחוני, המדיני והכלכלי בשנות כהונתו כרוה''מ. אולם לאור ההסתה והחתירה של נתניהו ואנשיו נגד מוסדות החוק והמשפט בישראל מתוך אינטרסים אישיים, מאפילים על עשייתו ותרומתו למען המדינה ואזרחיה. נתניהו עושה ''מעשה טראמפ'' והוא מסוכן לא פחות ממנו ! במדינה אחרת היו דנים אותו על הסתה וחתירה נגד שלטון החוק והמשפט - ולמען האינטרס האישי שלו, הוא מתעלם מהסכנות שבכך לדמוקרטיה, שכן, כנרקיסיסט מגלומן, הוא רואה רק את טובת עצמו ולא מעבר לכך ! הגיע הזמן לעצור את ההסתה והפילוג, שנתניהו ואנשיו ממשיכים בהם - ולא נראה שיחדלו מכך, עד שישיגו את רצונם, אלא אם כן, יושם המעצור והמחסום בפניהם !!!
המעיר לא קורא ולא רואה חדשות...
חחחחח | 06-02-2022 19:20
כנראה שהמעיר המכובד כבר זמן רב שאינו חי במדינת ישראל, ו/או מתנזר באופן קיצוני מקריאת וראיית חדשות...
ידידיה איש...
המשקיף הלאומי | 06-02-2022 9:55
ידידיה איש שמאל מובהק וכל התשבחות הן מה ראשונה ומזוייפת שמוגדת כדי שתעכלו את כל החרה שיבוא אחר. תסמכו על השף.יזרעאלי. שיקשט לכם את מנת ההסתה.
כולם
אחד העם | 06-02-2022 9:30
כולם פועלים מתוך אינטריסים אישיים,כל ביקורת נגדכם היא סוביקטיבית,רק אתה ואהרן ברק ושי ניצן ומנדלבליט וכל הזבל שבמשטרה ,ובפרקליטות ובבתי המשפט ,נקיים ללא רבב ,כל מעשיכם לשם שמים ,אין לכם נגיעות,אתם כעצם השמים לטוהר, הסוביקטיביות בהתגלמותה,אתם אנשים הזויים שטניים הזוים ,חולי רוח, ושיגעון גדלות ,סטאלין היה מלו צדיקים לעומתכם,אתם חסרי תקנה, שלוחי השטן
13
מי אמר שאתה...
ציוני | 06-02-2022 9:23
מי אמר שאתה אובייקטיבי חתיכת כלום ושום דבר, עשו פה הפיכה שלטונית , על זה אתה לא מדבר? בשם מי אתה מעביר ביקורת על ראש הממשלה המוערך ביותר. לך לעזאזל עם כל כנופיית שלטון הרשע . נבלה סרוחה. אתה גרוע יותר מהמן, מעמלק וממלאך המוות. טינפת רצחתם וגם ירשתם. ארורים שפלים
14
טוב, מפרופ' למשפטים...
משה | 06-02-2022 9:24
טוב, מפרופ' למשפטים לא הייתי מצפה להתנגד לחונטה המשפטית. יגיד לו כבודו, אם היו מעלילים עליו עלילה הוא היה הולך בראש מורם ללא תוך כדי השפלות נוראיות של התקשורת כדי להציל את החבורה של המעלילים? ברוך ה' שהגיע השבר הזה, כדי שכולם יראו בסוף את החבורה המשפטית הזאת במערומיה.
הטוב שבגנבים...
שבתאי צבי | 06-02-2022 10:02
הטוב שבגנבים לקופה הראשית
הטוב שבפרפסורים
צבי יהודה | 06-02-2022 9:32
הטוב שבפרופסורים המשפטיים לגהינום
15
תנסו לחשוב נטרלי...
יהודה | 06-02-2022 9:49
תנסו לחשוב נטרלי מה חשוב למדינה לא בעד או נגד ביבי לדעתי אסור לפגוע במערכת המשפט זה מסוכן ליכולת של שלטון להתקיים
זה אמור
יוסף | 06-02-2022 10:19
האם דבריך אמורים גם גם על בתי משפט יותר מושחתים מסין צפון קוריאה ואירן
16
זה שאור יזרעאלי...
שלומי המשקיף הלאומי | 06-02-2022 9:52
זה שאור יזרעאלי שונא את נתניהו-ידוע. כל מי שנכנס לסרוגים רואה זאת.. זה שידידיה שטרן איש שמאל-גם ידוע. ואם חסר לכם מידע ....מינוי כסגן ראש המכון לדמוקרטיה הוא העדות. עכשיו נפגשו שני אנשים עם דעות דומות ומפיקים וואחד הפקה. יללה יללאה. רואים לכם.
כל מי...
שלומות | 06-02-2022 10:30
כל מי שלא משתחווה למלאך החבלה השקרן - הוא איש שמאל. ידוע. ידוע לכל המשקיפים בתוך הדלי של ביבי.
17
אתם רואים הוא...
אזרח | 06-02-2022 10:01
אתם רואים הוא פרופסור ומדבר שטויות אנחנו נותנים כבוד למעמד ותואר בלי סיבה
18
נכון ומדוייק ...
אבו ילון | 06-02-2022 10:04
נכון ומדוייק
19
לרק שהרב הנכבד...
צודק בהחלט . | 06-02-2022 10:15
לרק שהרב הנכבד צודק , ההסטוריה תשפוט את מושחתיהו כאחד מראשי הממשלה הגרועים ביותר שהיו כאן . בכל תחום מדינת ישראל התדרדרה ב 12 שנות הכלום של נתניהו , חינוך , בריאות , רווחה וסעד , בטחון פנים , מצב מדיני ובינלאומי . יוקר המחיה , מחירי הדיור , פערים חברתיים וכלכליים , וקשה למצוא השגים ... ואשמח אם מי מעדת מערציו במקום לקלל ... יאיר את עיני ...
... זה...
אל תבלבלו אותי עם העובדות ... אמר הביביסט האידיוט... | 06-02-2022 12:40
... זה שהוא חושב כך לא הופך את זה לנכון ... אולי תגיד לי אתה מה ב 12 שנים האחרונות השתפר ?
חבל שאינך...
המעיין בתגובה | 06-02-2022 11:47
חבל שאינך קורא את הכתבה שאתה מגיב עליה. לו היית קורא, היית נוכח שהמרואיין סבור שמושחתיהו הנורא עשה רבות למען המדינה בתקופת היותו ראש ממשלה. אם תחשוב קצת במקום לדקלם ססמאות, יבוא לך אור גדול בעיניים.
20
מר שטרן, שמעת...
ממי | 06-02-2022 10:27
מר שטרן, שמעת על עלילות שומרי החוק ופגסוס? חשבתי שתצא חוצץ על הפגיעה האנושה בזכויות האזרח. עי האלילים שלך. דמוקרטיה ?????
... מי...
ויקומו המלפפונים ויכו את הגנן ... | 06-02-2022 11:59
... מי אתה חושב הדליף את התכנים מהטלפון של גנץ ? מי עקב אחרי ראשי תנועות המחאה שהפגינו נגד משחתיהו? זו אותם שלוחיו של מושחתיהו , שבסוף הפילו אותו ...
21
כבוד לפרופסור. יש...
אשריך | 06-02-2022 10:28
כבוד לפרופסור. יש אנשים שלמרות אמונתם מסוגלים להוציא את הראש ממבשלת המוחות של המגזר (ההולך שבי אחרי נתניהו, ללא כל מחשבה או פקפוק), לראות ללמוד ולא לחשוש
22
מה לעשות שביבי...
יעקב | 06-02-2022 10:30
מה לעשות שביבי צודק אין אמון במערכת המשפט כאשר מערכת החוק לא פועלת כמו החוק מה יותר גרוע מיזה. אני בעייני ראיתי אנשי חוק שמשתמשים בכוחם כנגד חלשים בטענה שזה החוק ובשקרים וקשרים וכו
23
עוד נבלה סרוחה...
איציק | 06-02-2022 10:51
עוד נבלה סרוחה אוכל מסיר הבשר משכורות פנסיות ומשמיץ נתניהו שמאלני סרוח
24
מתבייש
גרשון מילצקי | 06-02-2022 10:55
מתבייש למקרא דברי האיש. הוד רוממותו הנישא מעם ובעל תואר הפרופסור ועלאק משלנו. נארטיב אוטומטי שקשור-איך לא?- לתפקידיו. מי שהוך לישון עם כלבים, קם עם פרעושים. אינך יכול להתפלש בעפר רגלי מועצת חכמי ושונאי השמאל וגם בבוץ והטין המצחינים שלהם ולא לספוג בבחינת טופח על מנת להטפיח. רק לחשוב שהאיש הזה מקבל בסוף כל חודש משכורת ומביא הביתה אוכל שמקורו בקופה השמנה של מנוולי הקרנות החדשות לישראל למינהן. יש לי רק המלצה : בדרך ממקום עבודתך, אם אתה מבקש לתפוס מנחה, עבור דרך מקוה טהרה והיטהר מהצחנה שדבקה בבגדיך ממהמקום בו אתה מגיע ואל תשכח לשים את השרץ לרגע בצד על מנת שהטבילה תעלה לך. לא נעים לכתוב תוכן שכזה, אבל הוא פחות רעיל ומזיק מדיעותיך המתקדמות איש!
אין
אויערבך | 06-02-2022 12:46
אין מקוה בעולם שיכול לטהר את הצחנה והזיהום של פרופסור נכבד וערום זה ושל חבריו המכובדים והמזוהמים מהקרן החדשה
25
ראיון בזיון ! הפרופ'...
מיכאל | 06-02-2022 11:04
ראיון בזיון ! הפרופ' הזה מדבר מפוזיציה . איש שמאל ! כל השחיתות של הפרקליטות והמשטרה מעניינים אותו כקליפת השום. רק לא ביבי
26
לא הבנתי שנשחק את...
נפש הומייה | 06-02-2022 11:12
לא הבנתי שנשחק את שלושת הקופים? ״ נתניהו הוא פטריוט והוא ליברל במובן העמוק של המילה שמבין את הצורך בקבלת הכרעות שכולם מקבלים אותם על אף שהם לא נכונות לפעמים, ״
27
איזה טיעונים מגוחכים....
שפינוזה | 06-02-2022 12:01
איזה טיעונים מגוחכים. יש לו כיפה גדולה והוא מתנחל אז אסור לחשוד בו . פרופ' אם היית כותב טיעונים כאלו במאמר אקדמי לא היו מפרסמים אותו בדבר לילד
28
פרופ שטרן הוא חלק בלתי נפרד מערכת עקיפת החוק
יאיר | 06-02-2022 12:05
מה מזעזע אותך שאין אימון בך ובכל מערכת עקיפת החוק ? הרווחתם את חוסר האימון ביושר מערכת רקובה מתנשאת ודיקטטורית מנשיא נשיאי בית המשפט העליון ברק, דרך כל המערכת של בתי המשפט הפרקליטות היועצים המשפטיים צמרת המשטרה שאלשיך הוא הדוגמא הקשה ביותר, וצמרת צהל השבכ והמוסד המאפשרים התקדמות בסולם רק למי שמתאים עצמו לדעותיה של החונטה. הפתרון למצב כנראה רק בהפיכה או במרי המוני כשלכל אפשרות כזו סיכונים גדולים. אבל הנצחת המצב הקיים פירושו חיסולה של מדינת ישראל כמדינת העם יהודי
לשמאל קשה להתמודד עם העובדות...
אדם ישר | 06-02-2022 20:50
לשמאל קשה עד בלתי אפשרי להתמודד עם העובדות המזעזעות... מה הפתרון? הזמריר הישן אבל ביבי עשה... אבל ביבי לא עשה... תקשיבו ותפנימו אתם בשלטון כעת. נא להתמודד עם העובדות...
נוכליהו...
אור א | 06-02-2022 18:31
נוכליהו עצמו, הוא ששם אותם בתפקידם.
29
ואם מערכת המשפט...
נפתלי הרופס | 06-02-2022 12:08
ואם מערכת המשפט והפרליטות מושחתת עד היסוד.ראה רות דוד.אז לא נצא נגדה .מעוות את המציאות.
30
צודק ...
תום ם | 06-02-2022 12:18
צודק
31
ישראלי = רק...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:22
ישראלי = רק מי שמזרע ישראל (משני הוריו), ללא תלות במקום המגורים, הלידה וסוג האזרחות. לא רק מצד האמא או רק מצד האבא.
. יש לך...
וטי יהודי | 06-02-2022 13:41
. יש לך עוד שטויות והבלים ? איזה קשקוקי-פטפטנות !
32
יהודי רק מי...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:23
יהודי רק מי ששני הוריו (אבא אמא) יהודים ושהוריהם יהודים מצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שגיורם במסגרת גורם מוסמך ממלכות יהודה
33
האשכנזים והתימנים והספרדים...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:23
האשכנזים והתימנים והספרדים והרוסים והאתיופים והערבים והאריתראים והסודנים לא יהודים
34
ליהודי אסור להתחתן...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:24
ליהודי אסור להתחתן עם אשה אשכנזיה. ליהודי אסור להתחתן עם תימניה. ליהודי אסור להתחתן עם ספרדיה. בקיצור: ליהודי אסור להתחתן עם נוכריה
35
הישראלי הראשון בעולם=...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:24
הישראלי הראשון בעולם= ישראל(יעקב) אבינו. התימני הראשון בעולם=תימן הנכד של עשו. האשכנזי הראשון בעולם =אשכנז הנכד של יפת בן נח.
36
אזרחות =חברות במועדון...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:24
אזרחות =חברות במועדון הקרוי מדינה. אזרח = חבר במועדון הנל. ישראלי = רק מי שמזרע ישראל (משני הוריו), ללא תלות במקום המגורים, הלידה וסוג האזרחות. לא רק מצד האמא או רק מצד האבא.
37
בני ישראלי נולדו...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:25
בני ישראלי נולדו במצרים, גרו בה ויצאו ממנה ואעפכ לא נקראים מצרים. הספרדים גרשו את היהודים מספרד. יהודי גלות ספרד אינם ספרדים. יהודי גלות תימן אינם תימנים. יהודי גלות אשכנז אינם אשכנזים.
38
יהודי גלות רוסיה...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:25
יהודי גלות רוסיה אינם רוסים. בני ישראל מגלות אתיופיה אינם אתיופים. יהודי גלות עירק אינם עירקים. יהודי גלות פרס אינם פרסים. מרדכי לא פרסי, אלא איש יהודי.
39
עם ישראל אינו...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:26
עם ישראל אינו עם נבחר. עם ישראל הוא עם שנבחר לתפקיד. פרטי התפקיד מפורטים בתורה ובהלכה.
40
ארץ ישראל לא...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:26
ארץ ישראל לא שייכת לעם ישראל. העולם כולו (לרבות ארץ ישראל) שייך לאלוקים. ברצותו, נותנה לנוכרים, וברצותו, נוטלה מהם ונותנה לעם ישראל.
41
ארץ ישראל מוקדשת...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:26
ארץ ישראל מוקדשת לעם ישראל על תנאי שיקיימו את המצוות (שמירת שבת ומועדים, ציצת ותפילין, כשרות, טהרת המשפחה ועוד). ואם לא מקיימים, זפטה איומה בישבן וקדימה לעוף מכאן לגולה.
42
אני ישראלי, לא...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:27
אני ישראלי, לא בגלל מדינת ישראל. אני ישראלי (בדכ גם יהודי) משום שאני מזרע ישראל (יעקב)אבינו ללא תלות במקום הלידה, המגורים וסוג האזרחות. אני מזרע ישראל מצד שני ההורים (אבא ואמא). משפחה = אבא אמא
43
האשכנזים לא יהודים....
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:27
האשכנזים לא יהודים. הם צאצאים של אשכנז הנכד של יפת. יהודי גלות אשכנז אינם אשכנזים. הם רק היו בגלות בארצות של האשכנזים
44
התימנים צאצאים של...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:27
התימנים צאצאים של תימן הנכד של עשו. תימן אח של עמלק. הצאצאים של תימן הם תימנים. יהודי גלות תימן אינם תימנים, הם בסהכ בגלות בארץ של התימנים.
45
יהודי = רק...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:28
יהודי = רק מי שמשני הוריו הוא מצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שגיורם במסגרת גורם מוסמך ממלכות יהודה
46
התקנה שיהודי לפי...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:28
התקנה שיהודי לפי האמא נקבעה בזמן בית שני בתור תקנת שעה כדי לפתור את הבעיה שיהודיות נאנסו על ידי חיילים רומאים. זאת לא תקנה לדורות ולבטח לא הכשר לבת ישראל להתחתן עם נוכרי ולהביא ילדים מזרעו
47
אמא, אכן זה...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:29
אמא, אכן זה חשוב. ואי אפשר בלי האמא. אולם אם רק אמא יהודית, הילד נקרא בן היהודית. כמו בן הישראלית לעומת איש ישראלי.
48
הילד לא נקרא...
כריסטוםר זקלין | 06-02-2022 12:29
הילד לא נקרא יהודי, אלא בן היהודית, או בן היהודיה, אך לא נחשב יהודי בפני עצמו. מאידך, אם שני ההורים יהודים, הילד נקרא יהודי בפני עצמו.
49
ליהודיה אסור להתחתן...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:30
ליהודיה אסור להתחתן עם אשכנזי. ליהודיה אסור להתחתן עם תימני. ליהודיה אסור להתחתן עם ערבי. ליהודיה אסור להתחתן עם ספרדי. בקיצור: ליהודי אסור להתחתן עם נוכריה
50
לפי התורה יש...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:30
לפי התורה יש שני ביטויים: בן הישראלית ואיש הישראלי. בן ישראלית כאשר רק אמו ישראלית. איש ישראלי כאשר גם אביו וגם אמו ישראלים. אותו הדבר יהודי כאשר גם אבא ואמא יהודים
51
אם רק האמא...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:30
אם רק האמא יהודיה, הילד נקרא בן היהודיה. אם שני ההורים יהודים, רק אז הוא נקרא יהודי.
52
יהודי = רק...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:31
יהודי = רק מי ששני הוריו יהודים. אם רק האמא יהודיה, הילד לא יהודי. הוא נקרא בן היהודיה, דהיינו: הבן של היהודיה.
53
ובכל מקרה הילדים...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:31
ובכל מקרה הילדים של היהודיה, בכדי להיות ולהיקרא יהודים, טעונים גיור (עיין רשי בפרשת אמור במילים בתוך בני ישראל בפרשת המקלל, ואעפיכ התורה אינה מעניקה לו את השם איש הישראלי, אלא בן הישראלית).
54
בשביל להיקרא יהודי...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:31
בשביל להיקרא יהודי (או איש יהודי), מוכרח ששני ההורים יהודים ושהוריהם משני הצדדים יהודים.
55
יהודי = רק...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:32
יהודי = רק מי ששני הוריו יהודים. אם רק האמא יהודיה, הילד לא יהודי. הוא נקרא בן היהודיה, דהיינו: הבן של היהודיה. ובכל מקרה הילדים של היהודיה, בכדי להיות ולהיקרא יהודים, טעונים גיור (עיין רשי בפרשת אמור במילים בתוך בני ישראל בפרשת המקלל, ואעפיכ התורה אינה מעניקה לו את השם איש הישראלי, אלא בן הישראלית). בשביל להיקרא יהודי (או איש יהודי), מוכרח ששני ההורים יהודים ושהוריהם משני הצדדים יהודים.
56
יהודי שמחלל שבת...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:32
יהודי שמחלל שבת ואינו חי חיי תורה ואינו מקיים מצוות התורה:, האם וכיצד הוא יכול להסביר לנוכרי (כגון ערבי) אם אכן יש לו עדיפות על פניו לגבי ארץ ישראל?
57
אסור לאפשר לאשכנזי...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:33
אסור לאפשר לאשכנזי לנהל כאן תוכנית. רק ליהודים.
58
שהאשכנזים ינהלו תוכניות...
כריסטופר זקלין | 06-02-2022 12:33
שהאשכנזים ינהלו תוכניות טמבלוויזיה רק בארצות אשכנז. האם לא די לנו בכך שהם ניהלו תוכנית להשמדת עם ישראל?!. הם הצליחו להשמיד הרבה, כמעט 7 מיליון יהודים. הספיק לנו מהם. יותר מדי. יצאו לנו מכל החורים.
59
עוד יפה נפש...
אליהו | 06-02-2022 12:58
עוד יפה נפש שמגן על מערכת המשפט השאלה מה הסיבה
עוד ביביסט...
חחחח | 06-02-2022 15:31
עוד ביביסט מכוער נפש שמגן על ביביהו
60
עוד מתנשא מהאליטה
שלומי | 06-02-2022 12:59
מתבייש שהיה מרצה שלי... בא לי להקיא מהטהרנות והחנופה...
61
איש חכם - כל מילה בסלע
בניה | 06-02-2022 13:22
איש חכם - כל מילה בסלע
62
ביבי נהנה לשפוך...
מאיר כריף | 06-02-2022 13:33
ביבי נהנה לשפוך כסף לצרכים אישיים
63
איפה אתה חי?...
רונית כהן | 06-02-2022 13:44
איפה אתה חי? אתה לא מבין שיש מגמה נגד נתניהו? שרודפים אותו? אתה רואה שתיקי האלפים מתרסקים...
64
פרופ' שטרן, אתה...
קלייר | 06-02-2022 14:23
פרופ' שטרן, אתה מטייח. המצב של כל מערכות החוק והמשפט, הוא, ורק הוא בסכנה חמורה מאד. אם לא יקלפו וינתקו את כל המערכת עצמה החוצה, לא עשינו כלום. אסור, אסור לנו להמשיך הלאה. נעשו פה עבירות ופשעים חמורים של שיכרון כח , מתנשאים ומרושעים, שרמסו ברגל גסה (עד היום שרי הממשלה )את הדמוקרטיה. ביודעין בעיניים פקוחות, אמרו, אנחנו מצפצפים עליכם אזרחי ישראל. אנחנו פה בעלי הבית. אתם קליפות, אין לכם שום משמעות ולא זכויות. אנחנו צריכים אתכם רק בשביל המיסים, וכדי שתשרתו אותנו. חייבת לקום וועדת חקירה. ואתה אל תבוא להטיל עלינו אימה, כדי להרתיע אותנו. הם כ ו ו ו לם יילכו הביתה. יהיה פה נקיון יסודי.
65
נתניהו מסוכן?
וולף | 06-02-2022 14:42
פרקליט מדינה לשעבר שהשופטת גרטל אמרה שלא ניתן להאמין לו יועץ משפטי שמוחזק בגרון (ואנחנו לא יודעים על מה) משטרה שמצפצפת על החוק וכדי להפליל ראש ממשלה עושה דברים שרק במדינות אפלות עושים וראש ממשלה ששיקר במצח נחושה ללא בושה את רוב מצביעיו ומבחינת אדון שטרן נתניהו הוא הבעיה תתבייש לך עלוב נפש שכמותך זה שהלכתם עם האחים המוסלמים ומרץ לא סיבה לכוון את האש לנתניהו
66
המעמד המטורף על...
רובי | 06-02-2022 15:39
המעמד המטורף על המדרגות לא שונה בכלום ממעמד המרפסת בכיכר ציון.
67
טיפשות ורשעות המשמשים בערבוביה
נו | 06-02-2022 15:47
שיא השפלות והרשעות הרודפים מאשימים את הנרדפים!
68
פרופסור שטרן, לא...
אלוני | 06-02-2022 16:02
פרופסור שטרן, לא מתייחס כלל לתקלות הרבות ולאופן ניהול חקירות נתניהו ועדי המדינה. הם ורק הם הכי מסוכנות למדינה. על המדרגות הוא עמד 10 דקות. ההתנהלות הקלוקלת של מערכת אכיפת החוק היא במשך שנים רבות, כל יום, כל שעה. הוא לא מתייחס לתפירת תיקים לשר נאמן , לריבלין, לרפול, לקהלני גיבור ישראל- הפרופסור הבא מהתחום המשפטי, מתעלם מהנזק הבלתי הפיך של המערכת הזאת.
השמאל לא עונה לשאלות הקשות...
רננה | 06-02-2022 22:33
השמאל אינו עונה לשאלות הקשות. למה? כי אם זה נגד נתניהו - הכל מותר ומחול. שלטון החוק? שלטון הצחוק מהחוק...
אין פה שום...
אור | 06-02-2022 17:34
אין פה שום טענות אמיתיות הוא יוצר קרע בעם בכך שבמודע מערר את האמון של מאות אלפים במערכות החוק בניסיון לצבור עוד נקודות בציבור שלו בטענות שווא שהוא נרדף בניסיון לקבל הקלות בעונש.
69
כוחו של נתניהו...
שאול | 06-02-2022 16:15
כוחו של נתניהו נתן לצבור לראות כי עם זה היה מישהו אחר כמו שר המשפטים כמו מועמד למישטרה אני מצפה שקודם מערכת המשפט תהיה ישרה לא תשתמש בעודף מוטיבציה ואחר זה לבוא בטענות משונות לנאשם וטוב שזה היה ביבי
70
איך אתה לא...
צדק | 06-02-2022 16:21
איך אתה לא מתבייש להגיד שנתניהו נגד , נראה אותך פרופסור שיתפרו לך תיקים בשיתוף פעולה של אלשיך מנדלביט ושי ניצן אתה לא זוכר מה אמרה גביזון שנתניהו לא יקבל משפט צדק
שכחת להוסיף...
חח | 06-02-2022 16:44
שכחת להוסיף אי לפני שמך
71
כן ביבי עשה...
רפאל | 06-02-2022 16:25
כן ביבי עשה גם טוב,אך שנותיו האחרונות עשה טעויות ענקיות,פירר את החברה,הסית פילד ,שיקר,גנב,כל זה מה שיזכר בסופו של דבר. ביבי הוא נזק למדינת ישראל וכך יכתב בדפי ההיסטוריה
72
פרופ. שטרן....דעתך לא...
אורה | 06-02-2022 16:32
פרופ. שטרן....דעתך לא חשובה כנראה שאתה שייך לרפורמים !!! ימינה ??? ולשעבר מהמכון לדמוקרטיה ..אמרת הכל !!!!
73
לא ראוי להגיב...
הוא | 06-02-2022 16:46
לא ראוי להגיב
74
נתניהו..גרם להרס החלום...
יהודה מרר | 06-02-2022 16:54
נתניהו..גרם להרס החלום ..לכל אלה אשר רצו להיות ..יותר מסתם ..עוד עם..ממלכתיות ..הוא לא ..אהבת אדם ..כלל לא .. אין לו חברים בנפש..צריך לתת לו ללכת..ולהעלם מהציבוריות...ואולי יבוא לנו תיקון...
75
נתניהו יוצר קרע...
אור | 06-02-2022 17:39
נתניהו יוצר קרע בעם למרות שהוא יודע שאין בטענותיו כלום. שורף את המועדון הכל כדי לזכות בכמה נקודות בקרב הקהל שלו. ובניסיון לקבל הקלות בעונשו. בעיקר עצוב
לא נכון...אתה...
חלצק | 07-02-2022 0:10
לא נכון...אתה תמים...ההתחלה מרות דוד...ועד היום זה פשע
76
מה עים כול...
ציון | 06-02-2022 18:08
מה עים כול השחיתות שמיתגלה יום אחרי יום ..אתם מסוכנים לעם ישראל יותר מהאירנים ומכול ארצות ערב ששונאים אותנו אז תפסיק לבלבל לנו את המוח עים השטויות שלכם
77
העם רואה מה קורה סביבו
יחיאל | 06-02-2022 18:25
הוא לא צריך את נתניהו בשביל זה. מספיק עם הפטרונות.
78
עוד פרופסור חכמולוג... חוכמת...
מערכניק | 06-02-2022 18:50
עוד פרופסור חכמולוג... חוכמת חיים, יושרה ודרך ארץ לא מלמדים באוניברסיטה ולא לומדים... לכתוב את דברי ההבל כאשר כל יום מתפרסמים עוד כמה בלופים ממשפט נתניהו ואנשי שמאל מודים שנעשתה כאן הפיכה... זה מעיד על רמה נמוכה מאוד...
79
אדם המשתמש בחוכמתו...
יהושפט המלך | 06-02-2022 20:27
אדם המשתמש בחוכמתו לתועלתו,אוצרות רשע המה לו ועדיף שלא היה חכם. נהנתניהו עושה במדינה כבשלו,ושהאזרחים המשעממים והלא מעניינים יסבלו,על פי ש רע לה שהמדינה תישרף...
זבל אשפה...
קובי | 07-02-2022 9:19
זבל אשפה היתה ונישארתה רק טינופת כמוך שנובר באשפה של השמאלנים יוצא לו הרבה זבל מימה שאן לך בן האוזניים,תלך כפרה על יהושפט,וגם על נתניהו,עוד היום תביא את כל המשפחה זבל ארור,
80
מאיפה הגיע שטרן.....
אורהב | 06-02-2022 20:36
מאיפה הגיע שטרן.. הקשקשן... אהה....מהמכון הישראלי לדמוקרטיה. השמאלני......אתה בבר אילן רק בגלל הכיפה על הראש ???
81
פרופסור טמבל...ההיפך...פרקליטות...
חיים8 | 06-02-2022 22:29
פרופסור טמבל...ההיפך...פרקליטות מושחתת היא הההסכנה...יותר מאיראן..וחןבה לתקן
82
את מערכת המשפט יש להרוס
איש יהודי | 06-02-2022 22:56
מערכת המשפט, רות דוד, נפוטיזם, שופטים מושחתים. שופטים שדנים בתיקי חברות ביטוח 5 דקות לפני שמתמנים למשרות בכירות בהן, בית משפט שמאפשר את הרס הכנסת כי ההורסים בצד הנכון, אינה ניתנת לתיקון. יש להחריב אותה מהיסוד ולבנות אחרת במקומה.
83
מדבר דברי בלע...
דוד | 06-02-2022 23:36
מדבר דברי בלע וטיפשות אפו שחיים ערבים דמוקרטיה לא יכולה להיות נקודה
84
נראה שהפרופסור בדימוס...
תמימת נפש | 07-02-2022 2:50
נראה שהפרופסור בדימוס הוא גם נבער בדימוס, ראש הממשלה אינו אזרח ככל אזרח? אין אמון במערכת המשפט מלמעלה עד למטה, הביקורת של ביבי על מערכת המשפט פוגעת בנפשו היפה של הפרופבור? לא פלא שיש אוניברסיטה ברמת גן
כמה עיוור...
יהודה | 07-02-2022 4:11
כמה עיוור את יכול להיות ?
85
פחחחחחחחחחחח ...
Jill | 07-02-2022 7:22
פחחחחחחחחחחח
86
הסכנה הגדולה למדינה...
אלי | 07-02-2022 7:53
הסכנה הגדולה למדינה היא הפרקליטות,שמתנהגת כמו מאפיה, אני לא מכיר כמו שאר אזרחי ישראל את תיקי נתניהו. אבל רבים מאיתנו נתקלו בפרקליטות בתביעות של תעבורה ,מס,בניה וכד. ראינו על בשרינו כיצד התביעה מתנהגת,לכן רבים מאמינים לביבי,לכן אמון הציבור במערכת המשפט בשפל.
87
מהסרוגים של בר...
רון | 07-02-2022 9:03
מהסרוגים של בר אילן לא יצא דבר טוב רק חבל שהאיש שיסד את האוניברסיטה לא ראה שהגיעו, ויצאו מידם ניבערים בלא דעת,הגיע הזמן שיסגרו את המוסד הזה,כי משם יצאו הרבה מזוהמים כמו שטרן הארור,כמו הזבל שהיתה באן עתיד וניבעטה,אז ליסגור ולנקות,אתה לא פרופסור,סתם פרובוקטור,
88
גם הפרקליטות
יובל | 07-02-2022 10:37
גם הרדיפה הפוליטית של הפרקליטות מסוכנת יותר מהצנטריפוגות רק שנתניהו לא התקפל כמו שעשו רבים לפניו אלא התחיל תהליך של פינוי האורוות תהליך שייקח אמנם זמן רב שהרי הברנש ייצר לעצמו כמה שונאים שהקימו ממשלה כדי להפיל אותו אבל עוד יבוא היום שנאחד כוחות להפיל את הטהרנים בפרקליטות
89
זה קורה כאשר...
דניאל | 07-02-2022 11:24
זה קורה כאשר יהודי ממיר את דתו,והופך להיות רחל.לרפורמי.אז הוא מתבטא כפרו' שטרן...אין אמונה,אין כלום.הכל נפיחות משפטיות עם ריח רע(פוליטיקה במיל)
90
עושה רושם שמכונת...
דון | 07-02-2022 11:25
עושה רושם שמכונת התעמולה של ערוץ 12 עבדה מצויין על הפרופסור הזה. כמה עיוור אפשר להיות ולא לראות את הדבשת של עצמך.
91
ישב או לא...
ישבן | 07-02-2022 12:05
ישב או לא ישב
92
מנותק במגדל השן...
האדם הסביר | 07-02-2022 22:25
מנותק במגדל השן של האקדמיה
93
איך אוכל להחזיר את בעלי לשעבר השנה?
יונה מורי | 08-02-2022 18:39
אני מאוד שמח היום על מה שדר וואווה מטיל הכישוף הגדול עשה בחיי. הייתה לי אי הבנה עם בעלי כבר כמה שנים ולכן זה הוביל אותנו להתגרש במשך 3 שנים, אבל יום אחד ראיתי פוסט של ליסה אנדרו שפרסמה באינטרנט שדר וואווה היא מטיל כישוף נהדר שעזר לה עם לחש זה החזיר את בעלה אז החלטתי ליצור קשר עם דר וואווה כדי לעזור לי והוא הבטיח לי שבעלי יחזור אליי. למזלי היום אני מאוד שמחה לכתוב בבלוג הזה, שבעלי חזר אליי כפי שאמר מטיל הכישוף הגדול דר וואווה ומבטיח לי... האם יש לך בעיה עם בעלך, כרטיס מנצח, חבר, חברה, בעיה בזוגיות, נשוי או במשרד שלך ואתה חושב שאיבדת אותם? אל תדאג יותר כי דר וואווה, מטיל הכישוף הגדול יכול לעזור לך בדיוק כפי שהוא עזר לי להחזיר את בעלי אוקיי צור קשר עם דר וואווה לעזרתך עוד היום באמצעות דואל: drwava3@gmail.com אתה יכול גם להתקשר או לוואטסאפ למספר שלו +12162022709
94
כשהמטרה מקדשת את האמצעים
יופיטר | 08-02-2022 19:18
פגוסוס יוצא בדהירה
95
מדהים איך שהשנאה לנתניהו גורמת לאנשים להיות
משה | 09-02-2022 5:51
עיוורים לאיומים קיומיים מבחינתם שישראל תטבע בים בשביל שנתניהו ידפק
96
marriage soltion
Isabella Ethan | 13-02-2022 23:00
שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי שירה אליהו ואני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים. משפחתי. היא והילדים שלי באותו רגע. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח מבחנים לאשתי אבל היא חוסמת אותי מלתקשר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודע שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה אז לכל כך הרבה חברים אבל הם עדיין לא יתקשרו אליי, עד שיש מגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעוזר לו למצוא עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שהוא איות אבל אני אדם שאף פעם לא מאמין באיות אבל אני החליט לנסות את זה ודר אפטה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים של ארוחת הצהריים את הכישוף. בצע את כל ההוראות ועשה מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. דר אפטה בטוח שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של דר אפטה. אשתי מתקשרת אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. היום אני מנהל חברת פרגון בארהב. אני ממליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, שלח אימייל אל {drapata4@gmail.com} הזה או ווטסאפ אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך דר APATA. ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר .......
97
marriage soltion
Isabella Ethan | 20-02-2022 15:22
שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם Dr apata במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......