תושבי ניצן חסמו את הרכבת: "הסירו את המצור" - סרוגים

תושבי ניצן חסמו את הרכבת: "הסירו את המצור"

מפגש המסילה בכניסה לישוב ניצן היה אמור להיפתח כבר לפני 10 ימים. התושבים נדהמו לגלות שברכבת מתכננים להם עוד חודשיים של עבודות ויצאו לחסום את מעבר הרכבת

author-image
תושבי ניצן חסמו את הרכבת: "הסירו את המצור"
  (צילום: יהונתן גולן)

לתושבי ניצן נמאס מההתנהלות של רכבת ישראל. הבוקר יצאו התושבים לחסום מעבר הרכבת העובר בכניסה לישובם, בו נוסעות הרכבות מאשדוד דרומה.

המעבר הוא מכביש 4 לכיוון ניצן, בו יש מפגש מסילה, אחד הבודדים שעוד נותרו בארץ בלי הפרדה מפלסית. הרכבת סגרה לפני מספר שבועות את מפגש המסילה לצורך עבודות חישמול, והתושבים הופנו למעבר חליפי המרוחק מביתם וגורם לעיקוף.

צילום: יהונתן גולן

התאריך עבר לפני 10 ימים (צילום: יהונתן גולן)

לפני עשרה ימים היה צריך מפגש המסילה להיפתח, ואילו הבוקר נודע לתושבים כי הרכבת מתעכבת בשלושה חודשים לפחות ועתידה לפתוח את הכביש רק בסוף יוני.

התושבים יצאו לחסום את הרכבת, דווקא ביום ראשון, היום העמוס, כדי לאותת להנהלת הרכבת שתזדרז.

איתמר רביבו ראש מועצת חוף אשקלון: "אנו קוראים למשרד התחבורה הפנים ולכל המשרדים הנוגעים בדבר להסיר את המצור מעל היישוב ניצן הבטחתם שעם סיום עבודות החישמול הצומת תיפתח הצומת. אנו קוראים לכם לפתוח מיידית את צומת ניצן!"

צילום: יהונתן גולן

מהרכבת נמסר בתגובה: "המפגש המדובר נסגר לפני מספר שבועות על פי הנחיות הממונה על התעבורה, לאחר שהושלם גשר המהווה הפרדה מפלסית חלופית בקרבת המפגש, המאפשרת את סגירתו תוך שמירה על בטיחות כלל משתמשי הדרך וכן שיפור השירות הרכבתי. מדובר בסגירת המפגש עד לאמצע חודש יוני, לצורך עבודות חשמול המסילות."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מדינת הקומבינות והרמאות
ג'וג'ו | 25-04-2021 17:05
הבטחנו אבל לא הבטחנו לקיים