קייט מידלטון ומייגן מרקל מדגימות: כך תתלבשי לפגישת זום

קייט מידלטון ומייגן מרקל מדגימות: כך תתלבשי לפגישת זום

בחזרה לפגישות הזום והשאלה החשובה היא מה נכון ללבוש למפגש וירטואלי עם עמיתם לעבודה. שיטוט קצר במפגשי הזום שערכו שתי הפאשניסטות מייגן מרקל וקייט מידלטון נותן מושג לא רע לגבי האפשרויות להפגיז הופעה בנעלי בית

מלכות הזום: כך תתלבשי לפגישה כמו קייט ומייגן
  קייט מידלטון צילום: Shutterstock By Isaaack

מי מאיתנו לא התלבטה בשנה האחרונה מה ללבוש לפגישת זום. אם יערך משאל אנונימי קרוב לוודאי שהתוצאה הלוקחת תהיה חלק עליון מוקפד וכל השאר פיג'מה ונעלי בית. אך אם את רוצה להיות מלכת זום אמיתית תוכלי לקבל השראה משתיים שאוחזות בתארים מלכותיים הלוא הן קייט מידלטון ומייגן מרקל.

נראה שאת המעבר לפגישות בזום עשו השתיים בנינוחות רבה, שכן שתיהן יודעות לשלב קז'ואל ובגדי יום יום בצורה שנראת מכובדת ואצילית. האם אפשר לשכפל את המראה שלהן לחיי היום יום שלנו? בזמנים רגילים מדובר במשימה לא פשוטה, אך בחודשים החולפים נראה שהאפשרות לרכוש פריט זהה או דומה הופכת לאפשרית.

 

ראיה ראשונה, סריג צהוב מהעונה הקודמת של הרשת החביבה עלינו ZARA, גם אם לא תמצאו את אותו הדגם בדיוק בין העודפים, הצבע החרדלי קיים בכל הרשתות והוא נותן את המראה החמים והבלתי מתאמץ ועם זאת הבולט שאנחנו משוועות לו בפגישות וירטואליות.

לשדרוג הלוק הוסיפה הדוכסית עגילים בצורת עלה, סגנון פופולרי שמצאנו ברשת בוורסיות דומות ושונות, לדוגמה אצל מעצבת התכשיטים הישראלית שלומית אופיר

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shlomit Ofir (@shlomitofirdesigns)

ראיה שניה, סוודר פסי ברטון של מותג הוינטג'  Joos Tricot. למי אין בארון חולצה בסגנון דומה שתרים יד? מדובר בפריט שאצל חלק התקבע כ'חנוני' אבל בתאכלס בשילוב ג'ינס זהו אחד המראות הכי נונשלנטים שאפשר להשיג

שימו לב שהדוכסית מקיימברידג' לא מאובזרת באקססוריז אבל השקיעה פה בגלים בשיערה שמשתלבים עם המראה הימי של הסריג, משהו שתוכלו לעשות גם כן באמצעות מכשיר בייביליס פשוט.

את מראה הפסים מצאנו כמובן בנאוטיקה, אך מדובר בפריט די בסיסי שכמעט כל רשת מתהדרת בו

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nautica (@nautica)

ראיה שלישית, שמלה אדומה. מידלטון מוכיחה שגם בבית אפשר להוציא את השמלות שהיית לובשת בחוץ עם שמלה ממוחזרת של המותג L.K. Bennett שנלבש על ידה בווימבלדון בשנת 2015.

 

ומה אפשר ללמוד מהדוכסית מסאסקס האמריקנית מייגן מרקל? 

מרקל הוכתרה על-ידי רבים כמאסטר בתלבושות לזום כאשר הבחירה הטבעית שלה היא ספורט אלגנט עם בחירות מכופתרות מבדי שיפון רכים או לחילופין שילוב של חולצה פשוטה וז'קט.

בשיחת זום עם מגזין TIME לדוגמה הדוכסית מדגימה הימור בטוח של בלייזר שחור. נכון, כל הנוכחים במפגש הוירטואלי יבינו שהתלבשתם במיוחד עבורם, אך למי שעוסקים במקצועות בהם קוד הלבוש מחויט בשגרה זה יכול להתפרש כביטוי לרצינות וכבוד למקצוע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו