המשלחת בראשות ראש הממשלה נחתה בוושינגטון - סרוגים

המשלחת בראשות ראש הממשלה נחתה בוושינגטון

גם שר החוץ של בחריין עבד אלטיף אלזיאני נחת בוושינגטון לקראת טקס החתימה על הסכם השלום עם ישראל. לצידו ישתתפו בטקס רה"מ נתניהו ושר החוץ האמירתי עבדאללה בן זייד

author-image
המשלחת בראשות ראש הממשלה נחתה בוושינגטון
  שר החוץ של בחריין נוחת בארה"ב (צילום מסך מתוך טוויטר)

בדרך להסכם השלום: שר החוץ של בחריין, עבד אלטיף אלזיאני, נחת כעת (שני) בוושינגטון לקראת טקס החתימה על הסכם הנורמליזציה עם ישראל שצפוי להתקיים מחר בבית הלבן.

שעה קלה לאחר מכן נחת מטוסו של ראש הממשלה בנימין נתניהו העומד בראש המשלחת הישראלית. המטוס נחת בשדה התעופה הצבאי אנדרוז.

בהמשך היום יגיע לוושינגטון גם שר החוץ האמירתי עבדאללה בן זייד, אשר ייצג את איחוד האמירויות בטקס לצד מקבילו מבחריין וכן נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

במקביל, השר לשיתוף פעולה אזורי אופיר אקוניס שוחח עם השר לענייני תעשייה, מסחר ותיירות של בחריין, זייד בן רשיד אלזייני. השרים בירכו אחד את השני על הסכם השלום שייחתם מחר בוושינגטון, וסיכמו לחזק את הקשרים בין שתי המדינות על בסיס העקרון "שלום למען שגשוג". עוד סיכמו השניים להיפגש בהמשך במטרה להדק את שיתוף הפעולה בין משרדיהם. השרים הודו אחד לשני על השיחה החמה, והביעו תקווה להמשך הנורמליזציה במזרח התיכון למען כלל אזרחי האיזור.

המשלחת הישראלית, בהובלתו של נתניהו, המריאה במהלך הלילה מנתב"ג ונחתה כאמור בצהריים שעון ישראל. בניגוד לנהוג בעבר, הפעם נתניהו לא סיפק הצהרה לעיתונאים לפני עלייתו למטוס, כשהוא ורעייתו שרה הסתפקו בהנפת יד לשלום לעבר העיתונאים שהגיעו לנתב"ג.

עוד באותו נושא

נתניהו המריא לוושינגטון לחתימה על הסכם השלום


5

ראש המוסד יוסי כהן, שהצטרף לטיסה כחלק מהמשלחת הישראלית, אמר כי "מדובר ברגע מאוד מרגש. עבדנו על זה הרבה שנים, ויהיו עוד מדינות". קברניט הטיסה ניר צוק הוסיף ואמר כי הוא "מקווה שהשנה החדשה שלנו תספק עוד הסכמי שלום רבים – כולל הסכמי שלום בית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
למה האמרויות שולחות רק את שר החוץ ולא את הראש
היודע לשאול | 14-09-2020 13:10
למה האמירויות שולחות רק את שר החוץ ולא את הראש? הם רואים בהסכם הזה פחות חשיבות מאשר ישראל?
לעידו 2: ביבי משול לעמלק
דוד | 14-09-2020 13:48
לעידו2: ביבי משול לעמלק. תחתיו נאנק עם ישראל. ביבי עושה שלום עם ערבים אך מחרחר מלחמה בתוך עם ישראל מפלג ומשסע יהודים אלו באלו.
עם ישראל שולח ברכות לביבי המלך ולרעייתו המלכה
עידו 2 | 14-09-2020 13:24
מאז היותך בחור אתה נלחם למען ארץ הקודש. הפכת את המדינה לגן עגן ממש. יהי רצון מלפני הבורא, שתמשיך להנהיג את עם ישראל מתוך שקט ושלווה יחד עם כל בני ביתך היקרים.