פריימרק בשפל: האם ענקית האופנה תשרוד את הקורונה? - סרוגים

פריימרק בשפל: האם ענקית האופנה תשרוד את הקורונה?

כולנו חולמים לחזור לחבוק עולם, בין השאר כי הכי בא לנו קניות בפריימרק. אך האם ענקית האופנה תשרוד את המשבר?

פריימרק בשפל: האם ענקית האופנה תשרוד את הקורונה?
  shutterstock By bildobjektiv

אפקט הנזקים המשני של הקורונה לא פסח על ענקית האופנה פריימרק בבעלות AB Foods שהפסידה מליארדים מאז נכנס וירוס הקורונה לחיינו אי שם בחודש מרץ. החברה האם דיווחה על הפסדים של מעל 650 מיליון ליש"ט בשבוע ועל מלאים ש"נשרפים" במחסנים אחר והחברה אינה מחזקת אתר אונליין בשונה מבתי כלבו דומים. ובכל זאת, על אף ההפסדים מניית החברה רשמה זינוק לאחרונה עם פתיחת החנויות ונראה שחלום השופינג בפריימרק אומנם רחוק עבורנו כעת, אך לא נגוז לחלוטין.

לאחרונה הכניסה הרשת 30 אלף עובדים לתוכנית שימור התעסוקה שייצרה ממשלת בריטניה, אך בניגוד לרשתות הישראליות שנאחזות בתמריצים כספיים להחזרת עובדים, בפריימרק הודיעו כי יוותרו על כספי המענק המגיעים להם תוך קריאה לתאגידים נוספים לנהוג כמוהם ולהפנות את התגמולים לעסקים שנזקקים לחמצן בכדי לשרוד.

עוד באותו נושא

אחרי הסערה; פוקס הודיעה: מוותרים על מענק מהמדינה

שופינג עם מסכות

אז איך תראה חווית הקניות בענקית הלואו קוסט בתקופה הקרובה? די דומה למה שאנו חווים בכניסה לקניונים קרי 'תו סגול'. האירופאים לא משתגעים כמונו מתורים מסודרים, שכן מדובר בברית מחדל עבורם גם בימים רגילים, אך כעת ישנה הקפדה על ריחוק והגבלה על מספר הנכנסים לרשת ולתאי המדידה כמו גם מדיניות חיטוי של החזרות.

 

פריימרק. גולת הכותרת בכל חופשה
Shutterstock By RMC42

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו