בנט: "תרדו כבר מהציבור החרדי הם לא שעיר לעזאזל" - סרוגים

בנט: "תרדו כבר מהציבור החרדי הם לא שעיר לעזאזל"

יו"ר ימינה נפתלי בנט תוקף את ההחלטה להכריז על שכונות חרדיות בטבריה ועל העיר אלעד כאזור מוגבל: "כל פעם שהממשלה מאבדת שליטה בקורונה – רצים להאשים את החרדים"

author-image
בנט: "תרדו כבר מהציבור החרדי הם לא שעיר לעזאזל"
  צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90

בצל הסגר על העיר אלעד, על שכונות חרדיות בטבריה והערכה כי סגר אולי יוטל גם על העיר בני ברק, שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט תוקף: "איבדו פה שליטה על המגיפה ואז מה הממשלה עושה? כל פעם שהממשלה מאבדת שליטה בקורונה – רצים להאשים את החרדים".

בראיון הבוקר (רביעי), ללוסי אהריש בגלי צה"ל אמר בנט: "סוגרים את אלעד, שכונות חרדיות, ואני אומר לך, החרדים יותר ממושמעים משאר האוכלוסייה. אני מסתובב בבני ברק, באלעד, מודיעין עילית ביתר עילית. הציבור החרדי מקפיד יותר מהציבור ההכללי על מסיכות, מרחקים בסופר. תרדו כבר מהציבור החרדי הם לא שעיר לעזאזל".

סגן שר החינוך מאיר פרוש תקף גם הוא את ההחלטה אותה כינה שרירותית: "ישנם מוקדי הדבקה מסוכנים ורגישים בהרבה מהעיר אלעד או מהשכונה החרדית בטבריה, למרות זאת הסגר לא הוטל עליהן. משרד הבריאות ממשיך לסמן את הציבור החרדי כיעד קל שאפשר להכניס אותו לגטו, כנראה משום שהוא לא מצליח למצוא פתרונות איך להתמודד עם התפשטות הנגיף. ההתנהלות הזו חייבת להשתנות".

יו"ר הבית היהודי בטבריה, רפאל טרבלסי, אמר אמש (שלישי) בראיון לסרוגים כי נתוני משרד הבריאות שהכניסו שכונות בעיר להסגר – שקריים.

טרבלסי הסביר את הנתונים הגבוהים שפורסמו: "משרד הבריאות יודע שישנם הרבה מאוד תושבים שהלכו לגור מחוץ לטבריה ועדיין רשומים כתושבי העיר טבריה. למשרד הבריאות זה לא מפריע להסתכל עליהם כטבריינים, הם לא מסתכלים על הפרנסה של העיר, של התושבים שמתמודדים עם קשיים. לא אכפת להם לזרוק נתונים שקריים לחלוטין".

לגבות את דבריו, מסביר טרבלסי כיצד יודעים בעירייה את הנתונים האמיתיים שנמצאים בין גבולות העיר: "עיריית טבריה הקימה חפ"ק מיוחד, ובכך כל יום יוצרת קשר עם כלל החולים שנמצאים פיזית בטבריה. הנתונים הם אחרים לחלוטין מפרסומי משרד הבריאות".

"מנסים סתם לצייר אוכלוסיות מסויימות וקהילות מסוימות שכן שומרים על הכללים, ככאלה שלא. אני לא אומר שאין מצבים שלא שומרים על הכללים, אבל זה נמצא בכל מקום. אסור לצבוע את החרדים בצבע מסויים, אף אחד לא מצורע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בנט אמר בנט...
שלום | 24-06-2020 12:40
בנט אמר בנט אמר.... ומתי בנט ישתוק???
מה לרפורמי ולחרדים? בנט מסיונר? ושקד מה היא?
בנט שב בשקט | 25-06-2020 8:11
בנט. קח פסק זמן. לך הביתה.
אפילו בנט עוד...
אלי יוסי | 24-06-2020 19:53
אפילו בנט עוד לא הבין שהנוכל מבלפור בכוונה מסית אש לכיוון החרדים אחרי שעקץ את קוםת המדינה בעוד כמיליון ₪, רוצה להואיד מסדר היום גם את השחיתות שלו ואת הפגיעה בביטחון המדינה בפרשת הצוללות
2
בנט לא מבינים...
משה | 24-06-2020 23:17
בנט לא מבינים מה אתה אומר איש לא מקשיב או מתיחס אליך..אז תמשיך בשירה ופורמיאים לבחירות הבאות עלינו לטובה אולי יבינו אותך טוב את שקד לא לשכוח.