אקזיט ישראלי: גוגל רכשה חברת שירותי ענן ב-200 מיליון דולר

אקזיט ישראלי: גוגל רכשה חברת שירותי ענן ב-200 מיליון דולר

גוגל הודיעה על רכישתה של חברת "אלסטיפייל" הישראלית, בסכום המוערך בכ-200 מיליון דולר. החברה מספקת שירותי ענן לייעול חוות שרתים, כשעד כה גייסה 75 מיליון דולר ממשקיעים כגון סמסונג ו-וואוויי

גוגל רכשה חברת שירותי ענן ישראלית ב-200 מיליון דולר
  משרדי גוגל בקליפורניה (צילום: שאטרסטוק)

אקזיט ישראלי נוסף: גוגל רכשה את חברת "אלסטיפייל" הישראלית במאות מיליוני דולרים- כך הודיע היום (שלישי) מנכ"ל גוגל Cloud, תומס קוריאן, בפוסט שפירסם בפייסבוק. בהודעתו לא פירט את סכום הרכישה המדויק, אך על פי ההערכות שווי העסקה מוערך בסכום של כ-200 מיליון דולר.

"אנחנו שמחים להודיע כי גוגל חתמה על הסכם סופי לרכישת חברת אלסטיפייל, המספקת פתרונות אחסון בענן" נאמר בהודעה. "הרכישה צפויה להיות מושלמת בהמשך השנה, ותהיה כפופה לתנאי הסגירה המקובלים, לרבות קבלת אישורים רגולטוריים". עם השלמה הרכישה, החברה תצטרף לגוגל Cloud, האחראית על שירותי הענן של ענקית הטכנולוגיה.

חברת אלסטיפייל הוקמה ב-2013 ומבוססת כיום בהרצליה. היא מספקת שירותי ענן לייעול חוות שרתים של חברות טכנולוגיה, כשעד היום החברה גייסה 75 מיליון דולר ממשקיעים שנעזרו בשירותיה- ביניהן יצרניות הסלולר סמסונג ו-וואווי, חברות המחשבים Dell ולנובו, ועוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כי הנה חושך יכסה עמים .....
אני | 09-07-2019 21:39
אמריקה נורא משל מדהים. בירת השכל העולמי מאשרת אנחנו בעידן המוח. העידן הבא לעניות דעתי הוא עידן הנבואה. אין הרמוניה בעולם והשבר כה עצום. נשמה נישברת, כשהיא אמורה להצמיח כנפיים באומנות טרפזית מעופפת. מראה כמה אין הרמוניה. אמריקה הפכה למכונה. סוגדת לגולם שהקימה כולה מחקרים על המכונה. אבל אי שם גם הביאה את הנבואה ענף עשווי ניפלא. והעולם היום, כה משונה מוזר וכל כך מדהים לעכל אותו אז איך. איך נעכל אותו באיזה סטנדרטים פרופורציות , באיזה אספקלרייה.