סוף סוף: בוואטסאפ יאפשרו להסתיר שיחות שהשתקתם - סרוגים

סוף סוף: בוואטסאפ יאפשרו להסתיר שיחות שהשתקתם

אפליקציית המסרים הפופולרית תוסיף בקרוב אפשרות בשם "החבא עדכונים מושתקים", שיאפשר להסתיר לחלוטין את הקבוצות שהשתקתם ולא לראות אותם כלל. עד כה הקבוצות המושתקות עדיין הופיעו בתפריט השיחות באפליקציה

author-image
סוף סוף: בוואטסאפ יאפשרו להסתיר שיחות שהשתקתם
  (צילום: שאטרסטוק)

אין ספק שפונקציית ההשתקה היא אחת התכונות האהובות ביותר בוואטסאפ כיום- בעיקר בקרב אלו שחברים בעשרות קבוצות גדולות עם מאות אנשים שונים. היכולת לבחור שלא לקבל התראות על כל הודעה שנשלחת אליכם- ובכך למקד את ההתראות להודעות שחשובות לכם באמת- מאפשרת לאלו שרוצים לקבל יותר שקט מההודעות, ללא צורך ללכת לנוהל המביך של יציאה מהקבוצות החופרות.

אלא שמאז ומעולם הייתה בעיה אחת עם השתקת הקבוצות: ההשתקה אמנם מבטלת את הופעת ההתראות הקופצות המופיעות- אך כשנכנסים לאפליקציה עדיין רואים את הקבוצה בתפריט ואת מספר ההודעות החדשות שנשלחו בו. כעת נראה שזה הולך להשתנות: על פי הדיווח באתר WaBetaInfo, גרסת הבטא החדשה של אפליקציית וואטסאפ לאנדרואיד מוסיפה אפשרות חדשה בשם "החבא עדכונים מושתקים"- אשר מאפשר להסתיר לחלוטין את הקבוצות שהשתקתם ולא לראות אותם כלל. במידה ותרצו לראות את הקבוצות הללו, תוכלו ללחוץ על כפתור "הצג" שיעלה לכם את השיחות שהשתקתם ויציג את כמות ההודעות החדשות.

ההשתקה החדשה תגיע גם לפונקציית ה"סטטוסים" של וואטסאפ, שתציג כפתור המאפשר להחביא סטטוסים שהועלו על ידי אנשי קשר שהשתקתם, או לחילופין להסתיר את כל הסטטוסים שמופיעים בעמוד.

בשלב הזה עדיין לא ידוע מתי החבאת השיחות המושתקות תגיע לכלל הציבור, וכן האם יתווספו לו אפשרויות נוספות שעלולים לעלות מחוות הדעת של משתמשי גרסת הבטא. עם זאת, סביר להניח שהתכונה החדשה תיכלל בעדכון עתידי של האפליקציה שיופץ בחנויות של אפל וגוגל בחודשים הקרובים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חדש?
דידי | 27-06-2019 19:11
בטלגרם יש את זה כבר מזמן. יש את כל הסיבות לעבור לטלגרם.