כבוד ישראלי: גוגל מציינת את "יום הפלאפל העולמי" - סרוגים

כבוד ישראלי: גוגל מציינת את "יום הפלאפל העולמי"

לכבוד "יום הפלאפל הבינלאומי" שצויין בשבוע שעבר, גוגל הפכה את הלוגו של האתר למנת פלאפל באמצעות אנימציה משעשעת, שבה כדורי הפלאפל מכינים את המנה ו"מגישים" אותה לגולשים

כבוד ישראלי: גוגל מציינת את "יום הפלאפל העולמי"
  לוגו הפלאפל של גוגל (צילום מסך)

חיפוש בפיתה: לכבוד "יום הפלאפל הבינלאומי" שצויין בשבוע שעבר, עמוד הבית של גוגל הציג היום (שלישי) אנימציה המוקירה את המאכל הישראלי האהוב. בחברה תיארו את הפלאפל בתור "הדבר הכי טוב שיצא מגרגירים- מלבד אולי חומוס".

באנימציה המשעשעת הלוגו של גוגל נראה כשהוא עשוי מחומוס, ואחת האותיות הוחלפה בפיתה. בהמשך כדור פלאפל מכניס חומוס, צ'יפס וסלט לתוך הפיתה- ואז קורא לחבריו שנכנסים איתו כדי להשלים את המנה. בסוף האנימציה מנת הפלאפל "מוגשת" לגולש, כשלחיצה על הפיתה תפתח חיפוש בגוגל ל"פלאפל".

גם בעמודי החיפוש מוצג כבוד לפלאפל, כשהלוגו בפינת העמוד מוצג על גבי פיתה מלאה בכדורים.

זו לא הפעם הראשונה שבה גוגל מכבדת מאכלים שונים בלוגו האתר הפופולרי. בשנת 2016 החברה הציגה מגוון מאכלים איטלקיים בלוגו החברה- בראשם פיצה ופסטה. כמו כן, בשנת 2017 הציגה לוגו העשוי מסושי ומאכלים יפניים נוספים, זאת לציון יום הולדתו של השף היפני המפורסם טאזיקו איווסאקי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אין על הפלאפל
אני | 18-06-2019 16:37
פלאפל זה ניפלא וטעים וגם זול אני המון עושה פלאפל יש המון ביוטיוב מסבירים איך לעשות. יש אחד לבנוני ניפלא ואני יודעת ערבית אז עושה את המתכון שלו הוא ממש בול . עיצה שימו בפלאפל הלא אפוי סודה לשתיה ואבקת אפייה משניהם זה פטנט טוב ומימנו וגם אל טיטחנו לגמרי שיהיה טיפה גרגרים ותוסיפו זרעי גד טחון.
2
למה שזה יהיה כבוד ישראלי?
עינת | 20-06-2019 11:20
פלאפל זה לא אוכל ישראלי, זה אוכל ערבי.
3
הפלאפל הוא מאכל מצרי, אז כן, כבוד גדול. למצרי
123 | 20-06-2019 12:15