אביב אלוש מגיב לסערה: "הרעש יוצר את הקרעים" - סרוגים

אביב אלוש מגיב לסערה: "הרעש יוצר את הקרעים"

בעקבות הסערה סביב כיסוי הראש של לינוי אברג'יל, שותפתה להנחיית טקס המשואות קרא שלא לתת במה למלעיגים: "הרעשים האלה יוצרים את הקרעים בינינו". במקביל מירי בוהדנה חיזקה את אברג'יל: "אמותינו לא התביישו בכיסוי הראש"

author-image
אביב אלוש מגיב לסערה: "הרעש יוצר את הקרעים"
  צילום: פלאש 90

השחקן אביב אלוש הגיב היום (שישי) לסערת כיסוי הראש של שותפתו להנחיית טקס הדלקת המשואות, לינור אברג'יל, וקרא שלא לתת מקום לטענות נגד המראה של המנחה שחזרה בתשובה.

"הבנתי שהיו כמה צקצוקים ורעשי רקע לגבי הטקס" כתב באינסטגרם. "בעיני הם כל כך בטלים בשישים בתוך כל האהבה והטוב שהיה שם, וממש לא צריך לתת לרעשי הרקע האלה מקום- אבל כן להבין שהרעשים האלה יוצרים את הקרעים בינינו לבין עצמנו". בפוסט העלה סרטון מהדלקת המשואה של מארי נחמיאס, כשטען ש"זו ברכתה של האישה והמאמו שריגשה את כולנו, כי היא ברכה שמאחה קרעים".

במקביל, גם השחקנית מירי בוהדנה הצטרפה למחאה נגד המלעיגים והמלעיזים, כשפרסמה תמונה של עצמה כשראשה מכוסה בכיסוי ראש- זאת כאות הזדהות עם אברג'יל. "אמותינו לא התביישו בכיסוי" הבהירה. "כיסוי ראש זה סופר שיק. שרה רבקה רחל ולאה אימותינו לא התביישו בכיסוי הראש שלהן".

מירי בוהדנה בכיסוי ראש (צילום: באדיבות המצולמת)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מירי מהממת
שיפי | 10-05-2019 17:15
אין עלייך מירי מהממת
2
כיסוי ראש
אני | 10-05-2019 17:19
אני, יהודיה, דתיה, מתיישבת ועם כיסוי ראש!!! אתה, אדון יגון , חילוני שמאלני, ממורמר. השם שלך אומר עליך הכל! דבר טוב אחד יצא מהשיח הזה. מודעות לכיסוי ראש ולגאווה הנשית. הלוואי ועוד נשים ילכו עם כיסוי ראש בעקבות המילים המלעיגות שלך ומעז יצא מתוק. אני הולכת בראש מורם עם כיסוי ראש ומרגישה מלכה!! כנראה שחינוך ראוי לא קיבלת בבית. אותי לימדו שלא מעבירים ביקורת פוגענית כלפי שום אדם. ואתה אדון מלומד כנראה שהשנאה שלך מוציאה אותך מדעתך!! אוי לאותו אדם שהגיע להישפט על ידך, עם כיפה וציצית. אוי לאותה גברת שהגיעה עם כיסוי ראש!! אמי צבינה, אדוני השופט, שצה שהנחה אותך בגזר הדין הוא הלבוש החיצוני!! תודה שהגעת לגיל פרישה. מציעה לך לקחת כמה קורסים, לעת זקנה, בדמוקרטיה סבלנות ואהבת חינם. העניין הוא שאת זה לרוב מקבלים מהבית...אמי מקווה שאתה עושה עם עצמך דין וחשבון, וזאת לא בושה להעלות פוסט מתנצל, זאת גדולה!! כן, על טעויות גם משלמים. מי כמוך יודע!!
תגובה ל"אני" בהודעה 2
ניצן | 11-05-2019 22:16
אני שמאלנית וחושבת שיגון טיפש בלשון המעטה. יש לי משפחה דתית , ומשפחה חילונית וימנית. בואו נמגר טיפשות, רוע ופילוג, ולא נשרבב שמאלני עם קללות אחרות באותה נשימה ואותו משפט. זו לא קללה להיות ימני. לא קללה להיות שמאלני. לא קללה להיות דתי. לא קללה להיות חילוני. אלו תפיסות ודעות. וערכים, ויש מקום לכל אלה בעולם שלנו. לתשומת לב הכותב/ת למעלה. תודה, ניצן.
3
כיסוי
מירי | 11-05-2019 1:03
כיסוי ראש בסדר גם סיון רהב דתיה ויש לה כיסוי. אבל לא מגדלים כמו כל החוזרים בתשובה זה לא נראה טוב המגדלים האלה. יש כיסוי ויש מגדל
4
כיסוי ראש
גילה | 11-05-2019 23:01
יפה שלא עושים מזה עניין רק שלא יהיה חלילה קרע ושינאת חינם בעם .אחדות עם ישראל בעה'
5
מירי שלנו
שרה | 13-05-2019 14:02
כל הכבוד מירי! גאה בך!!!! מילים יפות כל כך על אימותנו הצדיקות מאישה ואמא מדהימה כמוך