טוויטר מתנצלת: "אנטישמיות היא לא טרנד" - סרוגים

טוויטר מתנצלת: "אנטישמיות היא לא טרנד"

סערה נרחבת נרשמה בטוויטר לאחר לאחר שהקריאה "להרוג את כל היהודים" הוצגה כ"נושא חם" ברשת החברתית. בהנהלת טוויטר התנצלו: "האנטישמיות היא לא טרנד, הביטוי הוסר ונחסם"

טוויטר מתנצלת: "אנטישמיות היא לא טרנד"
  (צילום: שאטרסטוק)

המלחמה באנטישמיות ברשת נמשכת: בטוויטר התנצלו היום (ראשון) על כך שקריאה אנטישמית הופיעה כ"נושא חם" ברשת החברתית הפופולרית במהלך סוף השבוע האחרון. ההתנצלות הגיעה בתום סערה נרחבת שהחלה בעקבות הופעת המשפט "להרוג את כל היהודים" בתפריט הנושאים החמים בארה"ב.

המשפט תפס תפוסה ברשת לאחר שדווח ביום חמישי האחרון על אירוע אנטישמי בבית כנסת בברוקלין שבניו יורק, במסגרתו אלמונים ריססו את כתובת הנאצה "להרוג את כל היהודים" על קירות המבנה. הנושא זכה לסיקור נרחב בתקשורת המקומית ולתגובות נזעמות רבות ברשת, שהובילו לכך שהקריאה האנטישמית עלתה לנושאים החמים בעקבות השימוש הנרחב במשפט בדיווחים.

בטוויטר אמרו כי המשפט לא הופיע בתפריט ליותר מ-10 דקות לפני שהוסר, אך עדיין לא היה צריך להופיע כלל ברשימת הנושאים. "המשפט הוגדר כנושא חם בעקבות התגובות המזועזעות להשחתת בית הכנסת" אמרו. "אך למרות זאת, מבחינתו המשפט הזה לא היה צריך להופיע כנושא חם בכלל, ואנחנו מתנצלים על כך. האנטישמיות היא לא טרנד, ולכן פעלנו למנוע ממנו להופיע כנושא חם".

כזכור, לפני כשבועיים הנהלת טוויטר הסתבכה לאחר שסירבה למחוק סרטון אנטישמי של המנהיג המוסלמי לואיס פרחאן, בו הוא השווה בין יהודים לטרמיטים. למרות עשרות תלונות של גולשים בנושא, החברה טענה כי "אנו מאמצים מדיניות חדשה נגד שימוש בשפת דה-הומניזציה, אך בשלב הזה המדיניות הזו עדיין לא נכנסה לתוקף. כתוצאה, הציוץ של לואיס פרחאן שהשווה יהודים לטרמיטים אינו מפר את מדיניות החברה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו