ח"כית במחנה הציוני נגד מיקי רוזנטל: "איים עלי" - סרוגים

ח"כית במחנה הציוני נגד מיקי רוזנטל: "איים עלי"

עימות נוסף במחנה הציוני: ח״כ לאה פדידה התלוננה לועדת האתיקה של הכנסת נגד ח״כ מיקי רוזנטל. "איבד את העשתונות, נפנף לעברי ידיים והתקרב אלי בצורה מאיימת ואלימה", כתבה

ח"כית במחנה הציוני נגד מיקי רוזנטל: "איים עלי"
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

עימות במחנה הציוני: ח״כ לאה פדידה התלוננה לועדת האתיקה של הכנסת נגד ח״כ מיקי רוזנטל, שלטענתה: "התקרב אלי בצורה אלימה ומאיימת".

האירוע שהתרחש ביום שני האחרון בדיון סוער בישיבת הסיעה על התמיכה של פדידה ב"חוק שוברים שתיקה" שמקדם השר נפתלי בנט, במהלכו צעק לעבירה בצורה מאיימת ומשפילה. היא הוסיפה, כי כדי לא להפריע למהלך הדיון בחרה שלא להגיב לדבריו ולתת לדיון להמשיך להתקיים. אולם לאחר מכן, פנתה לרוזנטל, שם "הבהרתי שאל לו להרים עליי את הקול באופן הזה".

 איציק שמולי נאלץ להגן עליי בגופו

בתגובה, היא כותבת בתלונתה, "רוזנטל איבד את העשתונות, נפנף לעברי ידיים, והתקרב אלי בצורה מאיימת ואלימה תוך שהוא מרים את קולו וצווח לעברי. המצב הגיע לידי כך שהקולגות שלי נאלצו לתפוס אותו ולהרחיק אותו ממני". היא תיארה בנוסף, כי "חבר הכנסת איציק שמולי ממש נאלץ להגן עליי בגופו".

פדידה הוסיפה בתלונתה כי זו לא הפעם הראשונה בה הייתה עדה "להתנהגות אלימה ופוגענית", כלשונה, מציד חה"כ רוזנטל. לטענתה, "הייתי עדה בעבר להתפרצות דומה שלו לעבר אזרחית באחת הוועדות, גם בפעם הזו חבר הכנסת צעק ונצמד בצורה מאיימת לקורבן שלו. באותו מקרה הייתה זו אני שנאלצתי להרגיע את חבר הכנסת ולהרחיקו מהמשך העימות עם האזרחית".

לבסוף כתב, כי "מיותר  לציין שהתנהגות בעלת אופי שכזה אינה הולמת איש ובוודאי שלא נבחר ציבור היושב בכנסת ישראל. יש לעקור תופעות אלו מהשורש, לחדד נהלים להתנהגות נאותה, ואף להשתמש בסמכויות הנדרשות בכדי להבטיח שמקרים אלו לא יחזרו על עצמם – חבר כנסת שמתנהג באופן הזה מקומו אינו בבית המחוקקים!".

מטעמו של רוזנטל נמסר כי "לאה פדידה ביקשה לחבור לימין הקיצוני ולתמוך בחוק הפשיסטי נגד שוברים שתיקה עבור אינטרס פוליטי אישי שלה. האי אכן ספגה ביקורת והיו חילופי דברים קשים. כל השאר שקרים".

האירוע הנוכחי, מתווסף למקרה חמור שהתפרסם אתמול כאשר במהלך סיור שטח של המפלגה במוצאי השבת האחרונהה, בו השתתפו רוב חבריה, נגע ח"כ איתן ברושי נגיעה לא הולמת בחברתו לסיעה ח"כ איילת נחמיאס ורבין, שנדהמה מהמעשה.

אנשים שהיו עדים לתקרית סיפרו כי ח"כ ברושי לא ייחס בתחילה משמעות למעשיו והמשיך בסיור כרגיל. מאוחר יותר- בעקבות יוזמה של ח"כים אחרים ברושי שוחח עם ורבין- נחמיאס, התנצל בפניה והשניים שמו את הנושא מאחוריהם. יו"ר המפלגה אבי גבאי שעודכן בפרטי המקרה נזף בברושי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
פשוט בושה!!!
233 | 19-07-2018 17:44
בועל נפש שבמדינה שלנו וחבר כנסת שלנו מראה כזו דוגמא לאנשים ולילדים! לנסות להרים יד על אישה? ובכללי להרים יד? איפה אנחנו נמצאים בושה בושה בושה! חברי הכנסת האלה צרחכחם לזכור של אחד ואחת מהם יש משפחה ויש ילדים שרואים את הדברים האלה! וגם לחברת הכנסת פדידה יש ילדים ואני בטולה שהם מזועזעים לראות את זה!!! אז חבר הכנסת מיקי היקר תלמד להתנהג הדיבור שלך והזילזול שלך פשוט מגעיל! ואתה היחידי שמחפש תשומת לב! אז בשביל קצת להחזיר את הגבריות שלך הייתי ממליצה לך להתנצל!!°
2
מפלגה שכנראה צריכה להעלם מהמפה,
משה דער צדיק | 19-07-2018 18:41
במידה וזה אמת אזי חברי כנסת תת רמה, זה מאיים האחר מלטף ישבנים אכן אלטרנטיבה לשלטון
3
שמאלנים תרביצו אחד לשני
דודז | 19-07-2018 18:51
לא להתערב
4
קאלאם פאדי
אביגדור | 19-07-2018 19:22
נפנף לעברי..... התקרב..... איבד עשתונות, בקיצור לא עשה כלום סתם תלונה.
5
מי זו לאה פדיחה???
אריק | 20-07-2018 14:56
המחנה הציוני הדרדר לשפל