השר הרשקוביץ: למה לא חוקרים את פרופ' ג'אד נאמן? - סרוגים

השר הרשקוביץ: למה לא חוקרים את פרופ' ג'אד נאמן?

יו"ר הבית היהודי הגיב לדבריו של פרופ' ג'אד נאמן שקרא למלחמת אזרחים בין שמאלנים למתנחלים. "אם תהיה התעלמות מקריאותיו של אדם למלחמת אזרחים ומהסתה פרועה כלפי אוכלוסייה שלמה – תהא זו פגיעה קשה בעיקרון השוויון בפני החוק, שתערער עוד יותר את אמון הציבור במערכת האכיפה".

author-image
השר הרשקוביץ: למה לא חוקרים את פרופ' ג'אד נאמן?
  לא נחקר. ג'אד נאמן (מוטי קיקיון)

האם כולם שווים בפני החוק? כנראה שלא.

אחרי שפרופסור עודד רגב מהטכניון, קרא לירות בתותחים על המתנחלים, והשווה את הרבנים ליוזף גבלס, מגיעה עוד התבטאות מסיתה של איש אקדמיה אחר.

הפעם הדובר הוא פרופ' יהודה ג'אד נאמן, מרצה לקולנוע באוניברסיטת תל אביב.

בשיחה עם כתב רדיו גלי ישראל, אמר נאמן, "הצריך שתהיה מלחמת אזרחים בין הימין לשמאל ואז נראה מי ינצח… זה מה שאנחנו צריכים כאן. מלחמה בין השמאל לימין, בין המתנחלים לשמאלנים. המתנחלים כמובן ינצחו כי יש להם רוב בציבור הישראלי ובממשלה ואז תהיה כאן מדינה פשיסטית והכל יסתדר.

המראיין, ביקש להוריד את הפרופסור מהעץ, ואמר לו כי הוא מדבר בציניות, אבל הפרופסור נאמן, חזר על דבריו, "אני ממש מתכוון לדברים, אני חושב שמלחמת אזרחים תהיה הדרך לפתור את הבעיה שאנחנו עומדים בפניה, ניסינו את כל הדרכים ולא הולך."

האזינו לשיחה בין כתב גלי ישראל לבין פרופ' ג'אד נאמן

למה לא חוקרים?

את השיחה עם נאמן, יזמו ברדיו גלי ישראל, בעקבות חתימתו על עצומה של 'אנשי רוח' שקראה להדיח את ח"כ דוד רותם מראש ועדת החוקה בעקבות דרישתו לפרק את צוות הפרקליטות בראשות עו"ד שי ניצן שהורה לחקור את הרב דב ליאור.

רותם עצמו הגיב על הדברים, ואמר כי יפנה לעו"ד ניצן בדרישה שיחקור את ג'אד נאמן בחשד להסתה.

יו"ר "הבית היהודי", השר דניאל הרשקוביץ הגיב על דברי נאמן: "התבטאויותיו המתלהמות והמסיתות של ג'אד נאמן מעמידות במבחן את מערכות אכיפת החוק."

"אם תהיה התעלמות מקריאותיו של אדם למלחמת אזרחים ומהסתה פרועה כלפי אוכלוסייה שלמה – תהא זו פגיעה קשה בעיקרון השוויון בפני החוק, שתערער עוד יותר את אמון הציבור במערכת האכיפה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מי שרדף קומוניסטים יהודים בארץ ישראל בזמן בן גוריון כי
הגוי.. | 07-07-2011 18:02
זה נח בעבור כסף מארהב ואותו הדבר בימי בגין והסכם מכירת ישראל למצרים,שלא יבכה היום על שלטון הנאצים בארץ ישראל כי גם אלה דמעות תנין יחשבו.מי שפנה עורף לסטאלין אז והפנה פניו ארהב וקיבל היטלר היום,שלא יפליא אותו הדבר כלל ועיקר.מי ששמח בנפול בריהמ,שלא יפליאו על נפילת מדינת ישראל אל ביב השופכין הנאצי.מי שראה את אסטוניה,לאטביה וליטא ופולין ואת יוגוסלביה והנאצים העולים בחסות ארהב והאפיפיור השותק ושתק, פשוט שישתוק כבימים ההם בהם הועלה היטלר לשלטון ובחסות האפיפיור,בריטניה וארהב. כי מי שהישווה את הקומוניזם היהודי למשטרו של היטלר,את משטרו של היטלר קיבל ויקבל בסופו של דבר.נאצים, עלו והצליחו, הגהינום ממתין לכם. כי מי שהביא לכאן,אל ארץ ישראל את שלטון הגלות,סופו שלא יצא מהגלות.ארהב מולדת הנאצים תאכל אככם כמו שאכלה את יהדות אירופה באמצעות היטלר שלהם ואחר את גרמניה ואירופה ואתכם תהפוך לעבדי עבדים ועושי מלאכתם של גויים נאצים ואח לאפר,עד השמדכם מן העולם למען ינהלוהו בני החורין ואלה לא אתם.אתם, עבדי עבדים של הנציונל סוציאליסטים ושל עבדי העבדים הנציונאל קפיטולונאצים דמוקרטיים כי קפיטליסים כבר מזמן אין.את הקפיטליסטים השמידה ארהב זמן רב בטרם הרסה את אירופה ובטרם הרסה עם האסלאם הסעודי את מדינת הקומוניסטים היהודים.היום יש רק עבדי עבדים ועבדי עבדים המשמידים את בני האדם במלחמתם על שלטון המולך והוא אשר יאכל אתכם עד תומכם מן העולם בו תהיו למשל ולשנינה, כי העולם נועד לבני חורין בלבד ואני אחד מהם אשר עדיין מדבר איתכם לעת עתה כל עוד יש סיכוי להצילכם מהתהום הנאצית שם אתם הולכים למרות היותי יודע כי לא תשמעון. תודה. הגוי.
2
"מי כהחכם יודע פשר דבר חכמת אדם תאיר פנויו ועוז פניו
הגוי.. | 07-07-2011 19:21
ישונה"."קהלת". אחת לאחת ואהבתיה יותר מעצמי.
3
הייתי אומר כי כבוד השר הרשקוביץ כנראה אכל יותר מידי מאמ
הגוי.. | 07-07-2011 20:39
מאמאליגה וחושב עדיין ברומנית צ'אושסקואית או מיקאלית ואינו זוכר כי רומניה היתה בת ברית לגרמניה הנאצית וחיי יהודים היו לרווח כספי ולשם תענוג מקומי ועתה מזמר הוא שירי ערס בעברית כי השמין ה, ישורון. זה מוזר,איך שלא תהפוך את זה, זה שב ומתהפך מעצמו.למה זה?
4
כדאי לדבר עם אנשים שעובדים תחתיו באוניברסיטה
ולפתוח עצומה לחקירתו | 08-07-2011 8:05
תתגלה התמונה האמיתית. כמו כן, כדאי לפתוח עצומה למען חקירתו.