"הרבנים תומכי תורת המלך הם ממשיכיו של יוזף גבלס" - סרוגים

"הרבנים תומכי תורת המלך הם ממשיכיו של יוזף גבלס"

פרופ' עודד רגב, מרצה בכיר לפיזיקה בטכניון ובאוניברסיטת קולומביה נידב עצמו בתגובה שכתב באינטרנט להיות מג"ד בגדוד התותחנים שיילחם בימין הקיצוני במדינת ישראל. הוא גם קרא לאלימות מסודרת נגד הימין הקיצוני בישראל

ינון בן יעקב, חדשות סרוגים
"הרבנים תומכי תורת המלך הם ממשיכיו של יוזף גבלס"
  פלאש 90

פרופ' בכיר בטכניון כתב במאמר שפרסם כי הקיצוניים הדתיים בימין הם סכנה שיש להתגבר עליה באלימות. הוא אף הציע להיות מג"ד תותחנים בקרב לדיכוי הימין בישראל.

האיש פרופ' עודד רגב, מרצה בכיר לפיזיקה בטכניון ובאוניברסיטת קולומביה הגיב למאמר באתר "My Say", https://www.mysay.co.il/articles/ShowArticle.aspx?articlePI=aaaqks

בו קרא כותב המאמר לצאת למלחמה נגד תומכי הרב ליאור.

בתגובה למאמר כתב פרופ' רגב כי "אני כנראה מבוגר מדי אבל אם יתנו לי גדוד תותחנים אני מוכן למלא את פקודות הצד הנכון. גם אני חושב שהקיצוניים בין הדתיים (בפירוש לא כולם) הם סכנה שיש רק דרך אחת להתגבר עליה – באלימות מסודרת, דהיינו אקט מלחמתי לכל דבר. מי שלא יכנע כניעה מוחלטת ייאסר, מי שירים נשק – דמו בראשו".

בהמשך בתגובה נוספת למאמר כתב פורפ' רגב כי הרבנים תומכי הספר תורת המלך הם ממשיכי דרכו של הפושע הנאצי יוזף גבלס. "מי שממשיך דרכו של גבלס הם ה"רבנים" שעליהם מדובר, כמובן.

ה"היטלר" שלהם עדיין לא הצליח להופיע בזירה. אם המדינה תמשיך להתנהג אל הנבלות האלה, כמו שהיא עושה עכשיו, אין ספר שיופיע גם "היטלר"" כתב רגב.

במאמר אליו הגיב פרופ' רגב תחת הכותרת "הגיע זמן הדם", כתב עורך האתר My Say, העיתונאי יונתן שם אור, כי "עוד מעט תיגדש הסאה והרוב הדומם יפסיק לדמם וייצא לשפוך דם.

ניתן לכנות את התנגשות הדמים שתגיע בשם מלחמת אזרחים אבל אלה שנצא מולם הם אזרחים למראית עין, מוצצי לשד האומה, חולבי דמה וזוללי בשרה. הם ופאותיהם המתנפנפות ברוח הקודש, הם וישיבות הדמים שלהם שבהן, לפני שיתגייסו ליחידות הלוחמים, לומדים כי מצוות הרב עליונה על פקודות הצבא, הם ורבניהם המיתממים לומר כי אנשים אחים אנחנו והכל בנעימות גדולה ובחיוך של מדוזה טורפנית. עוד מעט והם ישתתקו, עוד מעט והם יטבעו בדמם שלהם".

שם אור ממשיך וכותב כי "בכל לידה יש דם ותהליך לידת האומה העברית לא הסתיים. לצערנו הרב, לא נוכל לקום על הרגליים לפני שכוחות האופל יחוסלו בכח הזרוע.

זה קרה בארה"ב, ומחר זה יהיה גורלנו. עוד מעט ומתפרעי השחור יגלו מולם לא את השוטרים עדיני הנפש אלא את אזרחי ישראל, מפקדים ומג"דים, טייסים וסיירים במילואים. גדודי צבא השם ישתוללו. מתוך קיאם שלהם הם ינסו להרים ראש ולומר הרף, אבל לשווא. רק כניעה מוחלטת, ללא שום תנאי.תהיה מלחמה וישפך דם, אבל העם יקום ויעמוד. העידית תצא לקרב. אלא שכבר מבינים כי הפור הוטל, אלה מול אלה, המדינה או הגטו, חיים או מוות. הגיעה עת קרב".

אתר האינטרנט 'ואללה' חדשות שפרסם את המאמר פנה לפרופ' עודד רגב בבקשת תגובה. וזה מסר בתגובה: "למה אתם מפרסמים טוקבקים? פשוט תפרסמו את כל המאמר. אין כאן שום עבירה בדברים ואני לא רוצה להגיב".

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
חובה שיהודי יגיע לפרופ' ויכבה לו את הנר
רפאל | 05-07-2011 17:50
2
אל תדאג
אריאל | 05-07-2011 20:53
רגב אל תדאג לא קרה כלום לצימרמן לא יקרה כלום גם לך.
3
מגיב מס"1. אתה קורא לרצח.היזהר בלשונך או בלום פיך.לעת ע
הגוי. | 05-07-2011 22:41
עתה היה בנו רק בן עמלק בודד שהתחזה ליהודי ורצח יהודי.לכן בלום פיך אם יהודי אתה ולא מדוברי העברית ההם.אל תבקש דם.כי תבקש, יבוא כי ישמע העמלק."כי עוף השמים יוליך את הקול ויגד דבר".האני צריך ללמדך? בוש והיכלם.כי למדת ולמדת וזה אשר למדת? את קריאת העמלק לרצח יהודי למדת? הלעמלק הידע במלחמה? הלעמלק מלחמה בנו? או שמה לנו המלחמה בעמלק מדור דור ונכה בו עד היכחדו מתחת השמים. תודה. הגוי.
4
יש פתרון לטיפוס הנאלח הזה וחבר מרעיו
פרופ' דוברמן | 07-07-2011 9:16
ביחידות הכלבנים (של היס"מ- משמר הגבול- צה"ל וכיו"ב ) זקוקים לצורך אימוני תקיפה יצורים חיים שהכלבים יתאמנו עליהם . אולי שם בסיטואציה כזאת ילמדו מהי שיטת גבלס
5
שמישהו ירגיע אותו
מסיון | 10-07-2011 23:00
ממש העלתי חיוך קטן כשקראתי את הכתבה, לא מפני שאני מזדהה עם דבריו, אלא מפני שהוא פשוט אידיוט. כאילו שלשמאלנים יהיה אי פעם איזשהו "say" מעבר להפגנות של סטודנטים פצפיסטים בתל אביב ובירושלים. מי העורך המטומטם שאשכרה הכניס את הכתבה המכוערת הזאת לכאן?
6
התעלקות על טוקבקים ישנים
פלוני | 20-07-2015 1:53
טיוטות רש''י- בידו: יותר אסמכתא. לאו בידו: פחות אסמכתא. תוס'- בידו: פחות אסמכתא. לאו בידו: יותר אסמכתא. בעניי להיות יהודי זה אחריות. נולדת לזרע של עם ששורשו מתחיל לפני 3800 שנה כשה' בחר באברהם אבינו להוציא ממנו עם קדוש לה'. מאיפה דרשו אנשים ולא נשים?. אם זה באמת גזרת הכתוב איך אתה לומד קל וחומר?. אם זה גזרת הכתוב מה עם כל התרצנים של היום ופעם ועוד שכשרות במקרים נצרכים. ספרי מוסר לחופש: ספר הכוזרי סמילי, חובת הלבבות חצי, חובת התלמידים בבית, מסילת ישרים סמילי, מורה נבוכים חצי, שמירת הלשון סמילי, תומר דבורה. ספרי לימוד לחופש על סדרם: חפץ חיים סמילי, באר הגולה, מקרא עם מפרשים סמילי וחצי, תלמוד בבלי סמילי וחצי, תלמוד ירושלמי, אורח חיים סמילי, (עם משנה ברורה)? יורה דעה סמילי, חושן משפט סמילי, אבן העזר סמילי (שלושת הטורים עם המפרשים הכי טובים שמביאים ראשונים אחרונים וכו')? רמב''ם סמילי וחצי. ספרי חסידות: ליקוטי מוהר''ן סמילי, תניא חצי. ספרי פרשת שבוע: חק לישראל סמילי, ספרי שיחות, מדרשים. סוגיות: המשפט העברי לאור השלטון, מז''פ לאור המשפט העברי העתיק, קידושי חרש ולבושים, אונס, המתת חסד, מלך ומעמדות, שאלות באמונה. נושאי כתיבה: משמעות החיים גריעות ההשגה, מוסר ואמת "בערך" חלקי סוביקטיביות בחברה אל מול אוביקטיביות מוחלטת, אמת רק בדת אבל באיזו, הנאה חופש ומניע האדם, הנאה חלקית באיסור לעומת הנאה נצחית בהתר, דת ומדע, אמונה ידיעה יפגשו או שהם מקבילים, בחירה חופשית, יחסי גומלין בין לב ומוח באמצעות לבושים, דירה בתחתונים הלכה ורגש, הצניעות ביהדות לבנים ולבנות מהות הקדושה והטהרה והתמודדות עצמית (נטיות הפוכות יש בהן צד מוסרי חברתי יש צד התמודדותי ויש צד שלישי), החברה הדתית לאומית החברה החרדית ועולם התורה שבנייהם, היוצאים בשאלה התבוננות והבנה לעומקה של התופעה. דברים שמלהיבים ומרוממים אותי: מוחין: השגות שטחיות- איך עובדת מערכת (מתמטיקה לוגיקה וכד'), איך פיזית העולם פועל בעזרת המערכת שהושגה לעיל. (מדע העולם) השגות מהותיות- למוד עם השלכות אתיות סוציאליות אלוקיות מוחלטות אוביקטיביות (תורה בכתב ובע''פ), פנימיות התורה קס''ח (תכליתיות והידבקות בה'), מוסר (עבודת המידות והתמודדות עם קשיים תוך התבוננות בנפש האדם) מוסר: ענווה (כמה שיותר פרייאר, הכח לקבל להכיל ביטול ה''אני'') לא מוגדר: מיין דוכרין ונוקבין, רב ותלמיד, מעלה במברך ובמתברך, למוהר''ן חן הדברים בלב השומע, לא לתת לדברים לחמוק מתחת לאף המוסר והתורה כ''כ גדולים ועצומים (ולמרות שמיסרים) נותנים מפתחות איך לחיות את החיים בצורה הכי טובה שיכולה להיות (וזאת משום הסתכל באוריתא וברא עלמא שהתורה קדמה לעולם והעולם מותאם לתורה שזה ספר (ואין הכוונה ממש לספר בצורה היבשה שלו) ותכנית הבנייה והוראות היצרן) ומי שנותן לזה לחמוק או מחמת הגאווה והאגו שלו שלא מפנים מקום להדברים להיכנס או מחמת שמורגלים בהם כ''כ והם מפורסמים וידועים ואין בהם חן להיכנס באמת בלב השומעים עד כדי הפנמה מפני שהם דברי יום ביומו ומובנים מאילו (כמו שכותב הרמח''ל בהקדמה למסילת ישרים) הוא איש מסכן עצוב ומדוכא שרחמי עליו. טבע כמדה והנה טוב מאד. חוסר הבנה: משל כנמשל, נטייה לפרטים שוליים, לא מתרכזים ברעיון אלא במה שמסביב במחשבה שזה עצמו הרעיון, יכול לנבוע גם מחוסר ענווה או אפילו גאווה (חוסר בביטול עצמי) או גם מחמת כח האנרציה וההרגל שמונע התבוננות עמוקה בדברים ידועים מתוך חשיבה כי השכל כבר תופס ומשיג אותם (''אני יודע על מה אתה מדבר זה רעיון כזה או אחר אני מכיר אותו וא...