סערה ברשת בעקבות פוסט של חיל האוויר - סרוגים

סערה ברשת בעקבות פוסט של חיל האוויר

לרגל יום המשפחה המצויין כיום ברחבי הארץ, פרסם חיל האוויר בעמוד הפייסבוק שלו תמונות של קצינים וחיילים עם בני משפחותיהם. תמונה אחת של קצין עם "בן זוגו" עוררה סערה ברשת

סערה ברשת בעקבות פוסט של חיל האוויר
  (צילום מסך מתוך פייסבוק)

לרגל יום המשפחה המצויין כיום ברחבי הארץ, פרסם חיל האוויר בעמוד הפייסבוק שלו תמונות של קצינים וחיילים עם בני משפחותיהם, אלא שבין שלל התמונות המשפחתיות תמונה אחת עוררה עניין רב בקרב הגולשים, והיא תמונה של קצין ובן זוגו.

בסמוך לתמונה נכתב: "סרן אדיר גבאי ודין הכירו זמן רב לפני שיצאו לדייט הראשון שלהם. הם שירתו באותה יחידה בחיל האוויר. מאז עברו שמונה שנים והיום הם נשואים טריים. משפחת חיל-האוויר עבורם תמיד תהיה 'המקום שבו הכרתי את המשפחה שלי'".

התמונה כמובן עוררה סערה ברשת וחילקה את הגולשים לשני מחנות, כאשר יש מי שדוחה את פרסום התמונה ומנגד יש מי שמשבח את חיל האוויר על "הפתיחות".

גולשת אחת שלא כל כך אהבה את פרסום התמונה כתבה: "חיל האוויר מוכיח שהוא מקבל לשורותיו הומואים? סליחה, אני לא ליברלית.
ומצטערת אם פוגעת במישהו. הם אנשים מקסימים. אבל מה בדיוק הפוסט הזה מוכיח??? יש דברים שצנעת הפרט יפה להם".


גולש אחר כתב: "מה זה מעניין??? אתם חיל האויר לא איזה מפלגה של אנשים הזויים !!!".

"זה לא לעניין בכלל אנחנו מדינה של יהודים ולא צריך לתת לזה גיבוי פשוט בושה", כתב גולש אחר.

גולש אחר הוסיף: "מנסים לדחוף את כל הזבל שקיים לכל מקום. זה לא מעניין 95 אחוז מהמדינה. וקחו טיפ: אין לכם מה לרשום? אל תרשמו. ולכל יפי הנפש- הייתי רוצה לראות אתכם עם גבר! אתם התת רמה שקיימת".

כאמור, מלבד התגובות המתנגדות היו כאלה שהרעיפו שבחים על חיל האוויר על "האומץ" בפרסום התמונה.

היוזר הרשמי של חיל האוויר הגיב לאחת המתנגדות לפרסום התמונה והסביר כי "לכבוד יום המשפחה שחל היום, בחרנו לערוך פרויקט שיציג את כלל סוגי המשפחות המשרתות בחיל-האוויר, ביניהן גם משפחה חד מינית. מבחינתנו כולם שווים וכולנו משפחה אחת גדולה.
מאחלים לך יום משפחה שמח ושבוע נפלא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
הטובים לחיל האויר!
הרב פיינשמעקער | 26-02-2017 15:56
in your face כמו שאומרים. שני בחורים צעירים ושמחים, או עליזים אם תרצו, אוהבים זה את זה. וחיל האויר המהולל שלנו נותן לזה גיבוי. וככה צריך להיות. תשמרו את הילדים שלכם ל"טיפולי המרה" או שסתם תתנו למלמדים שלהם ללטף אותם בחשאי, הילדים שלנו יצאו בחוץ עם הראש מורם בגאווה. תודה לחיל האויר, תודה! (אגב, האם מישהו לימד אתכם מה ההבדל בין "לרשום" לבין "לכתוב"? כדאי שתבדקו).
2
כל הכבוד לחיל האוויר.
חיל | 26-02-2017 17:22
.
3
תמונה יפה של שלושה כלבות
| 27-02-2017 5:45
אוי את/ה דוחה.... לפחות עברית נכונה.
הרב פיינשמעקער | 28-02-2017 14:21
אם כלבות- זה שלוש. אם כלבים- זה שלושה. ומה רע בכלבים או בכלבות? בעלי חיים הרבה יותר טובים וראויים ממישהו כמוך. טפו עליך.
4
גם "צבא העם" מורד בריבונו של עולם! את צמח דוד עבדך מהרה תצמיח!
| 27-02-2017 7:28
אנא ה', עד מתי???
5
נראה אתכם מפרסים את התגובה הזאת
ברוריא | 27-02-2017 20:12
למרות שאתם לא נוטים לפרסם דברים נגד דעתכם. תמיד משתיקים מה שלא מתאים לכם. אבל לדעתי אתם פשוט עלובים. במקום לכתוב את דעתכם החשוכה בעצמכם, אתם מתחבאים מאחורי אחרוני הטוקבקיסטים. יש משפחות חד מיניות בעולם. הרדיפה אחריהם היא מכוערת ושונאת אדם. תפסיקו לתת לזה יד בצורה ירודה כל כך. במקום לפתוח דיון אמיתי ועמוק, אתם רק מגישים לקוראים שלכם דעות מכוערות ומעוררות שנאה. אין לכם טיפה של אחריות חברתית...