המתלוננות יצאו דוברות אמת; עו"ד של בוכריס: "מידע מסולף" - סרוגים

המתלוננות יצאו דוברות אמת; עו"ד של בוכריס: "מידע מסולף"

על רקע הדיווחים לפיהם המתלוננות נגד בוכריס יצאו דוברות אמת בבדיקת הפוליגרף, מבהיר עורך דינו של הקצין הבכיר כי מדובר במידע מסולף. "למרות הקושי שבדבר, מנועים מלהתייחס"

המתלוננות יצאו דוברות אמת; עו"ד של בוכריס: "מידע מסולף"
  (צילום: גיל נחושתן, ynet)

פרשת בוכריס.

המתלוננת השנייה נגד תת אלוף אופק בוכריס החשוד בביצוע עבירות מין, נמצאה גם היא דוברת אמת בבדיקת הפוליגרף שנערכה לה בשבוע שעבר, כך עולה מההודעה שקיבל הבוקר (רביעי) עורך דינה של המתלוננת.

בריאיון לגל"צ סיפר עורך הדין כי בעקבות מבול הדיווחים הסותרים הפרקליטות השצבאית התקשרה אליו בכדי לעדכן בתוצאות בדיקות הפוליגרף:  "קיבלנו טלפון מהפרקליטות הצבאית ונאמר לנו שהמתלוננת שאנו מייצגים דוברת אמת ושהקצין בוכריס יצא דובר שקר. הפרקליטות התקשרה במיוחד לאור הפרסומים באמצעי התקשורת ואנו רוצים שהציבור לא ילך אחרי דברים שאינם נכונים".

עוד הוסיף עורך דינה כי "מעבר לזה שיצא שהיא דוברת אמת, לא אוכל להרחיב", והדגיש כי אינו יכול לפרט את השאלות שנשאלו השניים.

כשנשאל האם יש קשר בין שתי המתלוננות ענה עורך הדין כי "היא לא חברה שלה".

בנוסף, כשנשאל האם היא ידעה על התלונה הראשונה?, הוא סירב לענות ואמר כי "אני לא אכנס לדברים האלה, זה לא המקום לדבר על הדברים אם החקירה עדיין מתנהלת".

עורך הדין אף דחה את האפשרות כי בין שתי המתלוננות ישנו תיאום גרסאות: "חד משמעית אין שום תיאום גרסאות בין המתלוננת. גם הפרקליטות הצבאית אמרה שלא משתקף דבר כזה מחומרי החקירה. אין שום תיאום ולמתלוננת שלי אין שום אינטרס להעליל. יש דיס-אינפורציה בתקשורת אך הדברים יתבררו בהמשך".

כאמור, בעקבות ההתפתחויות בשעות האחרונות, צפוי בוכריס לקיים התייעצויות עם עורך דינו, הפרקליט הצבאי הראשי, אלוף משנה אשר הלפרין כאשר ההערכות הן כי בכוריס יבחן גם אפשרויות של הסדר טיעון, כדי לסיים את החקירה והפרשה במהרה.

אמש, הגיב עורך דינו של בוכריס לדיווחים בתקשורת ואמר כי מדובר במידע מסולף: "בהתייחס לשורת הפרסומים האחרונים, לרבות הפרסום על אודות תוצאות הפוליגרף, נבקש לציין שבתקשורת מתפרסמים קטעי מידע, בחלקם מסולפים ומגמתיים, או שמבוססים על ציטוטים שאנו מתקשים להאמין כי צוטטו במדויק מפי גורם מוסמך".

עוד הוסיף הלפרין בתגובתו כי "כפי שחזרנו ואמרנו, אנו מנועים מלהתייחס בשלב רגיש זה לפרטי החקירה, ללא יוצא מן הכלל, על מנת שלא לפגוע בה. אנו מציעים לכל המעורבים לנהוג בדרך זו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו