קורבן נוסף: אם המשפחה נפטרה מפצעיה - סרוגים

קורבן נוסף: אם המשפחה נפטרה מפצעיה

כחודש לאחר שנפצעה אנושות בהצתת הבית 'בדומא', שגבתה את חייהם של תינוק בן שנה וחצי ושל אב המשפחה, הלילה נפטרה גם אם המשפחה, ריהאם דוואבשה

קורבן נוסף: אם המשפחה נפטרה מפצעיה
  בית משפחת דוואבשה (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

כחודש לאחר ההצתה בכפר 'דומא', שגבתה את חייהם של התינוק בן השנה וחצי ושל אב המשפחה, הלילה (בין ראשון לשני) נפטרה גם אם המשפחה, ריהאם דוואבשה שנפצעה באורח אנוש באותה הצתה.

ראוי לציין, כי לפי שעה לא ידוע מי ביצע את ההצתה. נזכיר, כי בשבוע שעבר הוצת בית אחר של משפחה נוספת מחמולת דוואבשה בכפר דומא כאשר הרקע אינו ברור.

נזכיר כי בהצתה לפני כחודש בכפר, נספו מאמון דוואבשה ובנו התינוק מהצתת הבית. ולאחר פטירתה של האם הלילה נותר בן משפחה אחד שעדיין מאושפז בבית החולים 'תל השומר' כשהוא סובל מכוויות קשות.

האצבעות כלפי 'הטרור היהודי' הופנו בשל כתובות גרפיטי שצויירו על קירות הבית ובהן המילים 'נקמה' ו'יחי מלך המשיח'.

בשלב זה בכפר לא יודעים להצביע על כך שמדובר ב'תג מחיר' או בפעילות טרור יהודי. במקום לא נמצאו כתובות בעברית כפי שהיה במקרה הקודם. כעת חוקרים האם מדובר בקצר שגרם לשריפה או בהצתה מכוונת. גורמים פלסטינים מוסרים כי בעל הבית מעורב בפלילים ולא מן הנמנע שיש קשר בין ההצתה ובין מעורבותו בפלילים. חוקרים של המשטרה הפלסטינית בודקים את הזירה.

בעקבות מקרה ההצתה השני חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) קורא לחקור את המניע לשריפת הבית הלילה השייך לאחד מבני משפחת דוואבשה בכפר הפלסטיני דומא, וזאת בעקבות החשד כי הרקע הינו פלילי ולא לאומני.

בשאילתא ששיגר חזן לשר הביטחון, משה (בוגי) יעלון (הליכוד), כתב חזן, בין היתר: "מידיעה שהתפרסמה בחדשות, מסתבר ששריפה נוספת פרצה בבית משפחת דוואבשה בכפר דומא. לאור סמיכות האירועים, אני תוהה האם ישנו קשר בין השיח על סכסוך החמולות בכפר דומא לבין השריפה שקרתה שוב אצל בני אותה משפחה, כמו לפני שלושה שבועות".

"שאלתי לשר", כתב חזן, "האם בידי כוחות הביטחון מידע בנושא שיכול לשפוך אור על הפרשה ? אם כן, מדוע המידע אינו מגיע לידי ידיעת הציבור?".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כבר לא מעניין אותנו, עד שיחקרו את האמת!
שי | 07-09-2015 9:11
השבכ סתם מעליל עלילות.
2
נפטר אומרים רק על יהודים. מתה
סבתא | 07-09-2015 9:17
ושוב. שכוחות הבטחון והרש"פ יתחילו לבדוק סוף סוף בתוך הכפר ומסתבר שיגלו שההצתה היתה על רקע סכסוכי חמולות ויד יהודי לא היתה בעניין. ועדיף שיפרסמו את המידע שיש בידיהם לפני ההלוי'ה היום, ולפני שההמונים המוסתים ישפכו חלילה דם יהודי.