הפגנת כוח של גבאי: דורש 3 שריונים לאישור 'העבודה' - סרוגים

הפגנת כוח של גבאי: דורש 3 שריונים לאישור 'העבודה'

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי מבקש לעצמו שני שריונים בעשירייה הראשונה ועוד אחד במקום 16, הוא מוותר על שיריון אחד. בנוסף, לפחות שישה מתוך 21 המקומות ברשימה ישמרו לנשים

author-image
הפגנת כוח של גבאי: דורש 3 שריונים לאישור 'העבודה'
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

ועידת מפלגת העבודה החדשה תתכנס ביום חמישי הקרוב. יו"ר המפלגה, אבי גבאי מבקש לעצמו שני שריונים בעשירייה הראשונה ועוד אחד במקום 16, הוא מוותר על שיריון אחד.

לפחות שישה מתוך המקומות ברשימה ישמרו לנשים: שלושה מקומות בעשירייה הראשונה ועוד שלושה ישמרו עד מקום ה21. בנוסף, החליט גבאי כי ברשימה ישמרו שלושה שריונים על פי החלטתו. שריוני היו"ר נקבעו למקומות 2, 10 ו-16. בנוסף, נציגות הקיבוצים קודמה למקום ה-14 ושני נציגים למיעוטים ייוצגו במקומות 17 ו-23.

עם זאת, לפי הסקרים האחרונים, בהן מקבלת העבודה בין תשעה ל- 14 מנדטים, השיריונים האחרונים לא רלוונטיים, כך שלא יישמרו מקומות לנציגים ערבים או דרוזים.

חברי הנהלת מפלגת העבודה אישרו את החלטתו של יו"ר המפלגה והמועמד מטעמה לראשות הממשלה, אבי גבאי, בנוגע לרשימת המפלגה לכנסת.

כ-60 אלף חברי המפלגה יבחרו את נציגיהם בקלפיות ברחבי הארץ ב- 11.2.19, קודם כלן, ביום חמישי הבא ייערך בגני התערוכה כינוס ראשון של הועידה במסגרתו צפויה הועידה לאשר או למחות על השירונים שדורש גאבי.

בהודעה שהוציאו בעבודה נמסר כי "הרשימה תייצג את החברה הישראלית על כל גווניה ויחד נרכיב רשימה מצוינת של מועמדים שמחויבים לשינוי פני המדינה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עדיף לכם לצאת לגיבוש במקום לריב
צדק | 06-01-2019 14:54
כל שריון של היו''ר יאושר ע''י עשרת הראשונים שיבחרו
רוב המפסידים פורשים ממפ' האבודה.
גבאי יתפשר,לא למקום1 | 06-01-2019 18:11
אולי ראשון בעבודה ושני עם חיבור ל : גנץ+עצמאות. עם עצמאות לבד. עצמאות+קדימה (מופז+חסון) או עבודה+גנץ+עצמאות+קדימה וגנץ בראש. הכל בגדר תרחישים בלבד.
2
3שריונים.חוץ מברק(+עצמאות/ו)ומי עוד?!
85% מח"כהםaot | 06-01-2019 18:16
גבאי חייב חבירה לגוף כלשהוא (חוץ מברק & עצמאות)