היום: ראש הממשלה ייחקר שוב בפרשת בזק - סרוגים

היום: ראש הממשלה ייחקר שוב בפרשת בזק

ראש הממשלה ייחקר באזהרה על ידי שוטרי להב 433 בנוגע לפרשת בזק. בהמשך השבוע ייחקרו גם ח"כ איתן כבל ומו"ל "ידיעות" נוני מוזס

היום: ראש הממשלה ייחקר שוב בפרשת בזק
  נחקר שוב. ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: עמית שאבי\POOL)

החקירות נמשכות: ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר שוב היום (שלישי) באזהרה על פרשת בזק, הידוע גם כ"תיק 4,000".

חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 יגיעו הבוקר למעון ראש הממשלה בירושלים כאשר החקירה תתנהל בראשותו של תנ"צ אלי אסייג. המשטרה צפוייה להציג בפני ראש הממשלה תמלילים וממצאים מעדותו של עד המדינה ניר חפץ, וכן עדויות נוספות שקושרות לכאורה את נתניהו למתן הטבות לבזק בתמורה לקבלת סיקור אוהד באתר וואלה, המנוהלת גם כן על ידי בעלי חברת בזק שאול אלוביץ.

נתניהו כבר טען בעבר שהוא עצמו לא העביר מסרים כאלה ומבחינתו הוא לא העניק שום הקלות לאלוביץ בבזק, ואף לא קיבל שום תמורה מאתר וואלה. עם זאת, עדותו של חפץ משלימה את עדותו של עד המדינה שלמה פילבר, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת, שקשר גם הוא את נתניהו להקלות שקיבלה בזק.

בהמשך השבוע המשטרה תמשיך בחקירת פרשת תיק 2,000 שבו נטען כי ראש הממשלה התחייב למו"ל של עיתון "ידיעות אחרונות" נוני מוזס כי יפעל לצמצום הפצתו של עיתון "ישראל היום" בתמורה לסיקור אוהד לכאורה בידיעות ובאתר Ynet. מוזס ייחקר על מעורבותו בפרשה מחר, וביום חמישי חבר הכנסת איתן כבל לחקירה נוספת במשרדי להב 433.

כזכור, שמו של כבל הוצג כמי שהיה בקשר עם מוזס ופעל לכאורה לקידומו של החוק נגד "ישראל היום". בסביבתו של כבל אישרו את הגעתו לחקירה ואמרו כי אינם יודעים אם מדובר בחקירה חדשה או בהשלמות חקירה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו