זו המדינה הראשונה באירופה שתחייב חיסונים - סרוגים

זו המדינה הראשונה באירופה שתחייב חיסונים

ראש ממשלת יוון הודיע כי כל אזרחי המדינה מעל גיל 60 יחויבו להתחסן בפני הקורונה עד ה-16 בינואר - אחרת הם ישלמו קנס חודשי של 100 יורו. זו המדינה הראשונה באירופה שמנהיגה חובת חיסון לאזרחים

זו המדינה הראשונה באירופה שתחייב חיסונים
  (צילום: יוסי אלוני\פלאש 90)

המאבק באירופה נגד התפשטות נגיף הקורונה נמשך: הרשויות ביוון הודיעו היום (שלישי) כי החיסון נגד נגיף הקורונה יהפוך לחובה עבור אזרחי המדינה מעל גיל 60. מדובר במדינה הראשונה באירופה אשר מחייבת את אזרחיה להתחסן.

לפי הודעתו של ראש הממשלה קיריאקוס מיטסוטאקיס, החל מה-16 בינואר יוטל קנס של 100 יורו על כל מי שמעל גיל 60 ולא מחוסן לקורונה. הקנסות יינתנו מדי חודש – כך שאלו שימשיכו לסרב להתחסן יישלמו יותר על כך.

עוד באותו נושא

מדינה נוספת אבחנה מקרה ראשון של זן האומיקרון

עם זאת, הקנסות לא יוטלו על אלו שאינם יכולים להתחסן מסיבות רפואיות או על אלו שקבעו תור להתחסן אך עדיין לא קיבלו את החיסון בפועל. אלו שכבר התחסנו במנה אחת יידרשו לקבוע תור לחיסון השני שלהם לפני ה-16 בינואר כדי שלא להיקנס.

הקנסות החדשים יצטרפו למגבלות שכבר קיימות ביוון על אלו שאינם מחוסנים. כיום, נדרשת חובת חיסון כדי להיכנס לשטחים ציבוריים סגורים, וכן מסעדות, בתי קולנוע, מוזיאונים וחדרי כושר, וכן קיימת חובה לעטות מסיכות בציבור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
הצילו
שני | 30-11-2021 12:32
דיקטטורה מדעית
אנטי מדעית. אין שום קשר למדע
Aladdin | 30-11-2021 13:06
אנטי מדעית. אין שום קשר למדע