החורף חוזר: גשמים, רוחות ושלג. תחזית מזג האוויר - סרוגים

החורף חוזר: גשמים, רוחות ושלג. תחזית מזג האוויר

מזג האוויר האביבי של של היומיים האחרונים צפוי להימשך גם בימים הקרובים, אך החורף חוזר לקראת סוף השבוע עם גשמים, רוחות חזקות ואפילו שלג. תחזית מזג האוויר

החורף חוזר: גשמים, רוחות ושלג. תחזית מזג האוויר
  (צילום: שאטרסטוק)

מזג האוויר האביבי של של היומיים האחרונים צפוי להימשך גם בימים הקרובים, אך כבר מחרתיים החורף חוזר עם גשמים, רוחות חזקות ואפילו שלג.

הלילה, מזג האוויר יהיה מעונן חלקית. בהרי הצפון ינשבו רוחות מזרחיות ערות. לא יחול שינוי בטמפרטורות.

מחר, יום רביעי, מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עם עננות בגובה בינוני ורב. תחול עלייה קלה בטמפרטורות והן תהיינה גבוהות מהרגיל לעונה. בהרי הצפון והרי המרכז ינשבו רוחות מזרחיות ערות.

ביום חמישי, מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עם עננות בגובה בינוני ורב. ייתכנו גשמים מקומיים, ברובם קלים. ינשבו רוחות מזרחיות חזקות בצפון הארץ ובהרי המרכז. לא יחול שינוי של ממש בטמפרטורות.

עוד באותו נושא

לקראת הסטוריה: מפלס הכנרת בדרך לשבור עוד שיא


8

ביום שישי, מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד מעונן ותחול התקררות ניכרת. גשמים מקומיים צפויים לרדת בעיקר בצפון הארץ ובמרכזה. יתכנו סופות רעמים בודדות. בחרמון ייתכן שלג.

ביום שבת המערכת החורפית תחריף. יהיה מעונן חלקית עד מעונן. גשמים מקומיים צפויים מצפון הארץ עד לצפון הנגב, וייתכנו סופות רעמים יחידות. בחרמון ייתכן שלג. הטמפרטורות יהיו ללא שינוי ניכר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
סימן טוב ומזל טוב - היום זה היום שחיכינו לו..
סימן טוב ומזל טוב - | 14-01-2020 22:40
סימן טוב ומזל טוב בטבריה- היום זה היום שחיכינו לו.... בַאֲבֹד רְשָׁעִים רִנָּה איזה שמחה היום לחרדים!!! זה לא חלום סימן טוב ומזל טוב – היום זה היום שחיכינו לו…. בַאֲבֹד רְשָׁעִים רִנָּה איזה שמחה גדולה היום לחרדים!!! זה לא חלום(: אולי זה יגרום לכם להתרגש מחדש, אולי גם להזיל דמעה מתוך שמחה… אבל אנחנו חייבים להודות לבורא עולם – הוא הקבה ששומר עלינו כל חיינו לעולם ועד, אלוקים אנחנו אתך יחד לנצח ביחד עד הסוף. אלוקים ברך אותנו שלעולם נהיה שומרי תורה ומצות, ומאמינים בני מאמינים רק בך!!! [[[עכשיו תגיד לי ליצן מטבריה: איך זה להיות ראש עיר לשעבר?]]] חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה לא חלום עוד יבוא היום יום הגאולה של עם ישראל יום לו חיכינו אלפיים שנה למשיח ולבנין בית המקדש בקרוב בימינו אמן וכיהר..................
ישתבח שמו לעד
חחנה | 15-01-2020 22:25
יישר כח על הכתוב
מכבי צהוב
איתי וייס | 15-01-2020 22:10
פשוט בקשה מבורא עולם שיעשה טוב לעצמו שנהיה שמחים נאהב אחד השני מה רע לא דיברתי משיח
2
יופי
קיץ | 15-01-2020 10:27
בההה
3
אין גשם אתם לא נביאים
ליאל | 15-01-2020 20:38
הפסקת גשם
מכבי צהוב
איתי וייס | 15-01-2020 22:08
גשמים יכולים חזאים לפעמים לדייק לפעמים לא יש שינואים תפילה עוזרת מת כנרת מלאה מבקש במקומות בצפון נחלים כנרת שדות צמיחה אדמה טובה הכל מעודדבלי נפגעים כלל