התפתחות באונס הילדה בת ה-7: זומנה להעיד בשנית - סרוגים

התפתחות באונס הילדה בת ה-7: זומנה להעיד בשנית

בעקבות ממצאים שנאספו על ידי המשטרה, ולאור התפתחויות בחקירה, הילדה בת ה-7 תעיד בשנית על האונס המזעזע. חורים וספקות בכתב האישום נגד מוחמד קטוסה: וכיצד אף אחד לא ראה ברחוב הומה אדם שערבי לוקח בכוח ילדה | כל הפרטים

author-image
התפתחות באונס הילדה בת ה-7: זומנה להעיד בשנית
  בית בשכונה בו קרה האונס על פי כתב האישום. צילום: Flash90

פרשת האונס בבנימין. לאחר ממצאים חדשים שעלו כמו גם ספקות בכתב האישום, הילדה בת ה-7 תמסור אחר הצהריים היום (שני) עדות נוספת.

חוקרי ימ"ר ש"י אספו ממצאים מבית המשפחה, שלטענת עורכי דינם של המשפחה הנם דרמטיים, והילדה תגיע עם משפחתה על מנת להעיד בשנית.

כזכור, על פי עדותה של הילדה התרחש האונס בתחילת אפריל: בחמישי לחודש, לאחר שעות הלימודים בזמן משוער שבין 12:30-14:00. הילדה זיהתה כי מחמוד קטוסה הוא האשם באונס, אולם קטוסה טען בחקירתו כי עבד בשיפוצים באותו היום – והאליבי אותו הציג אומת על ידי מעסיקו היהודי (ולא על ידי חוקרי המשטרה).

לאחר אימות האליבי, שינתה המשטרה את חשדה בנוגע לתאריך האונס ושינתה אותו למועד משוער בין חודש פברואר לחודש אפריל.

בנוסף, לגבי המיקום: המשטרה בתחילה האשימה את קטוסה כי אנס בביתו, וזאת על פי עדות הילדה כי האונס התרחש בסמוך לבית הספר בשכונה סמוכה לשם וכי היא נלקחה בכפייה מבית הספר.

בנוסף, על פי עדותה של הילדה, נכחו עוד אנשים בזמן האונס.

הוריה של הילדה: נמצאים בתוך סיוט

אביה של הילדה בת השבע שנאנסה על ידי פלסטיני העובד בבית הספר בו למדה, תיאר באזני מקורביו את העובר עליו ועל משפחתו בעקבות פרסום המקרה בתקשורת הישראלית. הוא צוטט באתר ynet ביום שישי האחרון אומר למקורביו: "אנחנו עוברים ימים קשים. נמצאים בתוך סיוט".

עוד הוא הוסיף: "אנחנו מתפללים כל הזמן בדמעות בתקווה שהקדוש ברוך הוא ייתן לילדה את הכוח להתמודד, לא רק עם האירוע המחריד שעברה אלא גם עם אירועי היומיים האחרונים, שמערערים קשות את מצבה הנפשי והרגשי".

אחרי שהודיעה לעורך הדין מטעם ארגון 'חוננו' כי היא מוותרת על שירותיו, המשפחה שכרה את שירותיהם של עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי על מנת לפקח על החקירה. האב סיפר למקורביו כי המהלך בוצע על מנת לייעל את הקשר מול המשטרה: "ביקשנו מעורכי הדין שלנו למסור בשמנו שאנחנו זמינים 24 שעות ביממה על מנת להעמיד כל סיוע אפשרי לצוות החקירה במטרה למצות הדין עם כל המעורבים".

עורכי הדין של המשפחה אמרו אתמול: "תפקידנו בתיק הוא לוודא שלא תיוותר אבן אחת לא הפוכה ושהאחראים לביצוע המעשים המחרידים הללו ייענשו במלוא חומרת הדין. אנחנו מזכירים לכל מי ששכח שנגד הנאשם הוגש כתב אישום חמור ביותר

ספק בראייה המפלילה: מיקום האונס והתאריך המדוייק

דיווחים חוזרים מגורמים המעורים בתיק על שאלות ללא מענה בתיק: מיקום האונס שונה במהלך חקירת המשטרה לאחר שהוצג אליבי על ידי הנאשם למקום העבירה הראשוני, בנוסף זיהוי הילדה את קטוסה לוקה בחסר לאחר שהמשטרה לא תשאלה את מי שסייע לילדה לזהות את עובד בית הספר.

בנוסף, עולה התמיהה כיצד הגיעה הילדה לדירה שנמצאת במרחק של מספר דקות ארוכות מבית הספר, והדרך אליה עוברת בכבישים ראשיים בעיר, וכיצד אף אחד לא ראה ברחוב הומה אדם שערבי לוקח בכוח ילדה חרדיה מבלי לשים לב.

על פי דיווח היום באתר "הארץ", הסיבה שהמשטרה שינתה בכתב האישום את מיקום האונס הייתה לאחר שבמיקום הראשוני בו הואשם קטוסה אומת באליבי שהנאשם לא היה נוכח. על פי הדיווח, בהצהרת התובע של התביעה הצבאית המשטרה טענה כי האונס התרחש ביום שישי לאחר שעות בית הספר וכי האונס התרחש בכלל בדירתו של קטוסה בדיר-קדיס.

אולם הנאשם טען כי באותו יום שבו התרחש האונס על פי טענת המשטרה עבד בשיפוץ במקום אחר, ועל פי בדיקה שנערכה לאחר מכן – האליבי של הנאשם אומת על ידי תשוב ההתנחלות בו קרה האונס. רק לאחר אימות האליבי שינתה המשטרה את מיקום האונס – ביתו של קטוסה שנמצא במרחק מאות מטרים מבית ספרה של הילדה.

לפי הדיווח באתר "הארץ" מגורם המעורה בתיק, לאחר אימות האליבי, טענו חוקרי המשטרה בפני קטוסה כי האונס התרחש בזמן אחר – תאריך בו לא נמצא לו אליבי מאומת. בכתב האישום, נזכיר, נכתב כי האונס בוצע בין החודשין פברואר לאפריל בלי נקיבת תאריך ספציפי.

על פי העד בהתנחלות שאימת את האליבי, הנאשם – קטוסה – דמות מוכת בעיר ועובד כבר כמה שנים, עם יציבות כלכלית וילדים שלומדים באקדמיה. לדבריו תפסו את הנאשם הלא נכון.

מוקדם יותר היום, על פי הדיווח של אלי סניור באתר ynet, באופן חריג ובשל רגישותו של התיק, ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב גדי סיסו, החליט לטפל בתיק באופן אישי.  בנוסף, למרות ההודעה על סיום החקירה והגשת כתב האישום, הנחה סיסו צוות מיוחד של חוקרים לבדוק את התיק והבוקר הוא מקיים דיון מיוחד בנוגע לגבי המעורבים הנוספים שטרם אותרו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
הכל כדי לטשטש את אפקט החמגשיות
ביבי נוכל בחסד עליון | 24-06-2019 17:07
זו היא הפללת שווא. הפרשה מנוהלת על ידי הנאשם מבלפור, להשגת רווח פוליטי בבחירות הקרובות. מישהו ניסה לברר מי הפר את צו איסור הפרסום על הפרשה, ודווקא ביום שבו הורשעה שרה נתניהו? מישהו יכול להסביר איך ברגעים שאחרי הפרסום הושקה מתקפה מתוכננת במדיה החברתית נגד אמצעי התקשורת שכביכול לא מדווחים על זה?
צודק
Haim | 25-06-2019 16:50
צודק באלף אחוז !!!!!!!!!
אותו עונש כמו לאנסים יהודים. ס"מ לא יותר.
משפט אחד יהיה לכם | 24-06-2019 19:07
משפט אחד יהיה לכם ולגר ולאזרח הארץ אמרה תורה.
רחמנות על כל המלפפונים החמוצים
רפאל | 24-06-2019 17:38
חחח....
2
אונס קטינה
גליה | 24-06-2019 17:46
אם הוא דובר שקר בפוליגרף אז מה יש פה לדבר פעם ראשונה הוא ניסה לעבוד על הפוליגרף ופעם שניה הפוליגרף עבד עליו הילדה במצב כזה וקשה לה להבין מה קרה איתה איך היא יכולה לדעת תאריך איזה יום זה קרה פשוט ר צ ח לה את הנפש
יש אומרים יהודי עשה.. ומנסים לחפות...
יש אומרים | 24-06-2019 19:21
ולכן יש הרבה 'חורים' ב תיק
3
הזוי.התלוננו עשרה ימים אחרי. איפה יש חודשיים?
מאולץ | 25-06-2019 20:55
ומה פתאום מצלמים בשכונה????
4
חלם זה כאן
Oma | 26-06-2019 11:24
כיצד קורה שחוקרים מקרה אונס מחליטים לשחרר נאשם מבליי לבדוק את כל העובדות . מה שקורה בבית המשפט והמשטרה זה מחדל פותחים בחקירה מחדש לאחר שסגרו את התיק ומחקו אישום מה עם הילדה האומללה שצריכה להתמודד עם המקרה כל חייה זאת שערורייה
5
הכשל הראשון והחשוב ביותר הוא של המשפחה והרבני
רחלי | 26-06-2019 15:40
אם הם היו הולכים לבדיקה רפואית מייד אחרי האונס הזה היו יכולים להשיג דגימה של DNA ועם בדיקה כזו כלום לא היה משחרר את האנס. אבל בקהילה שלה הילדה המסכנה הזו רצו לוודא קודם שלא מדובר הרב/שכן/ בן משפחה של הילדה ורק אחר כך הגישו תלונה וזו הטרגדיה האמיתית של הסיפור הזה. עכשיו קשה להוכיח שזה אכן האנס. אני לא אומרת שלא קרה ושהבחור זכאי אני אומרת שהמדיניות של הקהילות החרדיות שגוייה. תתעוררו