למה אתם לא מצליחים לצפות בקליפ החדש של שלוה?

למה אתם לא מצליחים לצפות בקליפ החדש של שלוה?

לראשונה בישראל YouTube ולהקת שלוה, השיקו קליפ חדש אותו יזכו לראות רק אחד מתוך עשרה צופים במטרה לעלות את המודעות לשילוב בעלי מוגבלויות בחברה. צפו

author-image
הרעיון המרגש שעומד מאחורי הקליפ של שלוה

לאחר שריגשה מדינה שלמה, להקת שלוה המשלבת בתוכה מוזיקאים בעלי צרכים מיוחדים- השיקה היום (ב') קליפ ראשון מסוגו עם מסר מרגש ומשמעותי במיוחד.

את השיר החדש, שנקרא "הדלת תהיה פתוחה" כתבו והלחינו חברי הלהקה יחד עם אמיר דדון. "אני ממש שמח על הזכות הזו" סיפר דדון לסרוגים "היה מאוד מרגש עבורי לעבוד עם הלהקה, זה היה סגנון קצת שונה והיה צריך יותר סבלנות בדברים מסוימים, אבל בסופו של דבר הם באמת מוכשרים במה שהם עושים וזה מה שחשוב".

את הקליפ המושקע לשיר יזכו לראות רק אחד מתוך עשרה אנשים, זאת במטרה להמחיש את ממצאי הסקר, המשקף את מידת הנכונות הנמוכה הקיימת לשילובם של אנשים עם מוגבלויות בחברה הישראלית.

על פי הסקר שערכה החברה למתנ"סים לפני כשנה, בו בחנו את מידת הנכונות של הורים לכך שילדיהם ישתתפו בפעילות שבה ישתתפו גם ילדים עם מוגבלויות, עולה כי רק כ-10% מההורים הביעו נכונות מלאה לכך. לכ-90% מההורים הפריע במידה כלשהי שילדם ישתתף בפעילויות חברתיות מסוימות ביחד עם ילדים עם מוגבלויות.

אם גם אתם לא הצלחתם לצפות בקליפ, קבלו הצצה לשיר בביצוע לייב:

(צילום: מערכת סרוגים)

.במהלך האירוע ההשקה שנערך היום, חתמו ראשי הגופים על אמנה חברתית הקוראת לשילובם של ילדים, נוער ומבוגרים עם מוגבלויות בחברה הישראלית.

בנק הפועלים, שלוה והחברה למתנ"סים קוראים גם לציבור הרחב להצטרף לחתימה על האמנה החברתית, הקוראת לשילובם של אנשים עם מוגבלות במסגרות משותפות בקהילה. החתימה על האמנה ברשת, תעניק לכם גם צפייה חופשית בקליפ החדש של שלוה. (תאמינו לנו, משתלם לכם..)

הראיון המלא עם להקת שלוה יעלה בקרוב בסרוגים

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
להקת שלוה
ריסה טל | 29-04-2019 20:31
אני רוצה לחתום על האמנה. אין כמו שלוה גם הלהקה וגם המרכז