שליח חב"ד שהותקף: "זו בעיקר טראומה, מדובר בנס" - סרוגים

שליח חב"ד שהותקף: "זו בעיקר טראומה, מדובר בנס"

"אמנם נגרם נזק כלכלי, אבל בפציעות מדובר בנסים של ממש", סיפר ל-ynet הרב שמואל נוטיק שנשדד באלימות עם אשתו ושני בחורים בבית חב"ד: "קשרו להם את הידיים והרגליים, זו טראומה"

שליח חב"ד שהותקף: "זו בעיקר טראומה, מדובר בנס"
  (צילום: באדיבות המשפחה)

"אמנם נגרם נזק כלכלי גדול, נגנבו הרבה דברים, אבל מבחינת פציעות – מדובר בנסים של ממש", סיפר ל-ynet הרב שמואל נוטיק ורעייתו חיה, שליחי חב"ד בניירובי, בירת קניה, שנשדדו הלילה (רביעי) באלימות בבית חב"ד שבעיר.

מלבד הפגיעה האכזרית ברב נוטיק וברעייתו, השודדים אף קשרו שני תלמידי ישיבה בידיהם וברגליהם וסתמו את פיהם בבד. "לי לא קרה כלום", אמר הרב, אך סיפר על שני הבחורים: "קשרו להם את הידיים והרגליים – אבל הם לא נפצעו באופן רציני. זו בעיקר טראומה. אשתי נפצעה, אבל בעזרת השם היא כבר בטיפול והכול בסדר". לדבריו, כעת ייאלץ המקום להציב מערך אבטחה. "אני לא יודע מאיפה נביא את הכסף, אבל בעזרת השם".

זירת האירוע (בית חב"ד קניה)

השודדים לא הסתפקו בתקיפת הרב ולאחר מכן המשיכו השודדים לחדר השינה שם ישנה הרבנית באותה עת. הם היכו אותה במקלות, איימו על חייה והטיחו בה אמירות אנטישמיות. בשלב מסויים היא הצליחה להימלט וננעלה יחד עם בעלה וילדיה בחדר השירותים עד שהמשטרה הגיעה.

לאחר האירוע התברר כי במהלך השוד נגנבו מחשבים, טלפונים ניידים, דרכונים, תשמישי קדושה, מזון וציוד מטבח תעשייתי. נזק רב נגרם למבנה. נזק השוד מוערך בכעשרות אלפי דולרים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ניסים של ממש
אילן | 24-04-2019 14:11
מי צריך את הניסים האלה? ותודה לאלוהים על השוד ועל הפציעות והסבל. לא היה יותר פשוט לאלוהים למנוע את כל זה?
2
חדשות
עקיביוברות | 24-04-2019 14:16
לדעתולקבל מאמרים מתכונים אשמח