"ספר העומד בחזית ההסברה של מדינת ישראל" - סרוגים

"ספר העומד בחזית ההסברה של מדינת ישראל"

הספר "חברון שוברת שתיקה", שחיברה ציפי שליסל, הוענק לשרה מירי רגב במהלך אירוע בחברון. "הספר מביא את ההיסטוריה, המורשת והקשר הלאומי שלנו מכל הגוונים", אמרה מחברת הספר במעמד

author-image
"ספר העומד בחזית ההסברה של מדינת ישראל"

באירוע הנחת אבן פינה בחברון, בו נכחה שרת התרבות מירי רגב, העניקה ציפי שליסל את ספרה "חברון שוברת שתיקה" לשרה יחד עם הקדשה אישית.

ציפי שליסל היא תושבת חברון, ביתו של הרב שלמה רענן הי"ד שנרצח בחברון ונינתו של הרב קוק. שליסל מנהלת את מחלקת ההדרכה במוזיאון חברון, ולאחרונה הוציאה את ספרה: "חברון שוברת שתיקה", המספר את סיפורה של העיר חברון והיהודים בה על כל האתגרים והחוויות לאורך הזמן.

בהענקת הספר סיפרה שליסל: "אני מתרגשת מאוד מהמעמד ששרה בישראל מגיעה כדי להבהיר את כל ההיסטוריה והקשר של העם היהודי לכולם, שכולם ידעו שפה זה הקשר שלנו. תצליחי! אנחנו מאוד מעריכים את זה".

"כתבתי ספר", המשיכה שליסל, "'חברון שוברת שתיקה', שבעצם מביא את המידע של 'מה קורה פה': מה קורה פה מצד ההיסטוריה, הקדושה, הצמיחה – וגם לצערי מהצד השני, על המלחמה המטורפת נגד חברון ונגד מדינת ישראל".

שליסל הוסיפה כי הספר מהווה "בסיס והסברה" והוא מכיל גם פרק מיוחד על יהודי המזרח, והקשר בין הפרעות שאירעו בחברון בשנת 29' לבין הפרעות שאירעו בעיראק בשנת 41'. "הספר הזה בעצם מביא את ההיסטוריה, המורשת והקשר הלאומי שלנו מכל הגוונים ואני מעניקה לך אותו פה בהוקרה רבה".

מירי רגב עלתה לבמה וציינה שכדאי לפרסמו גם בשפה האנגלית לצורך ההסברה. לאחר הענקת זר לשרה הקריאה שליסל את הקדשתה בספר: "לשרת התרבות והספורט, מירי רגב היקרה. בהערכה רבה אני מגישה לך את ספרי זה. ספר העומד בחזית ההסברה של מדינת ישראל. שנזכה שבזכות האבות תהיה במהרה גאולה לבנים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
משכנעים את המשוכנעים
מי בשוודיה יקרא את הספר? | 31-12-2017 21:40
חזית ההסברה? נשמע ממש מסוכן בחזית