למרות המצב: המחנה הציוני הגישו אי אמון בממשלה - סרוגים

למרות המצב: המחנה הציוני הגישו אי אמון בממשלה

על אף שבזמן מתח בטחוני האופוזיציה שותקת, במחנה הציוני לא מסירים את הצעת אי האמון שהגישו נגד הממשלה ומסבירים "נתניהו מנהל קמפיין בחירות אינסופי מול בנט"

author-image
למרות המצב: המחנה הציוני הגישו אי אמון בממשלה
  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

פוליטיקה חדשה סטייל אבי גבאי. על אף המתיחות הבטחונית, בירושלים וביו"ש ועל רקע הטבח במשפחת סלומון בנווה צוף והתקרית הבטחונית בירדן, סיעת המחנה הציוני הודיעה כי תותיר על כנה את הצעת אי האמון-בממשלה, וזאת למרות נורמה לפיה בשעת מתיחות בטחונית מסירות סיעות האופוזיציה הצעות נגד הממשלה.

אתמול הודיע יו"ר מפלגת יש עתיד ח"כ יאיר לפיד כי לאור המצב הוא מסיר את הצעת האי אמון בממשלה שהגישה סיעתו וזאת מתוך רצון לתת לממשלה להביא לרגיעה בטחונית.

שחררנו לפני 50 שנים והסתדרנו בלי מגנומטרים

אבי גבאי, הסביר בישיבת סיעת המחנה הציוני את הסיבה לכך שמפלגתו תתקוף את הממשלה גם בזמן משבר בטחוני. "גם לאור המצב, במיוחד לאור המצב – אנחנו מגישים היום הצעת אי אמון בממשלה." פרסם גבאי בדף הפייסבוק שלו.

"כן, גם כשהמתיחות סביבנו בשיאה צריך לומר את האמת לציבור ולא להתחפש – נתניהו לא מנהל את המדינה באופן ענייני, לא מקשיב לשב"כ ולגורמי ביטחון אחרים ולכן יותר ויותר ישראלים כבר לא סומכים עליו ולא מאמינים ביכולתו לנהל את המדינה. את ירושלים שחררנו לפני 50 שנים והסתדרנו בלי מגנומטרים, שהופכים סכסוך לאומי לסכסוך דתי. לצערי, אנחנו רואים החלטות נמהרות, שלא לוקחות בחשבון שיקולים אסטרטגיים ואת הצרכים של השותפים שלנו במזרח התיכון."

"אי האמון הוא גם משום שהמחויבות של ראש ממשלה היא לציבור כולו ולא לקמפיין בחירות אינסופי שהוא מנהל מול נפתלי בנט. יש לכך גם משמעות בהחלטות ביטחוניות. בגין ורבין עשו הסכמי שלום פורצי דרך עם מצרים וירדן. שום מגנומטר לא עומד מול זה ואסור לסכן את מערכות היחסים הללו, שמשפיעות בסופו של דבר גם על החזית הסונית מול איראן."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אבי גבאי ילד שלא התבגר
שי | 24-07-2017 17:11
..
2
בגלל המצב צריך להגיש אי אמון!!!
| 24-07-2017 18:31
3
אבי גבאי שרף כרגע את מפלגת האבודה
אש | 24-07-2017 19:57
טעות חמורה בשעה שהעם רותח על הטרור שמתרחש אבי גבאי החליט להראות שהוא גבר והגיש אי אמון בממשלה זאת הנפילה הכי גדולה שלו טירון פולטי טיפש ירה לעצמו ברגל
4
לא מחנה (אין חיילים..) ולא ציוני....
| 24-07-2017 22:14
מסגרת ריקה וריקנית.
5
יש לו מזל לביבי שלנו, שהעמידו מולו אהבל אחד עם תסרוקת
דיויד קוליץ | 27-07-2017 13:56
מענייין, ללפיד תסרוקת של בעל מספרה בדיזינגוף, לבוז'ילה יש תסרוקת של ילד טוב מרחוב שיינקין. כך שביבי וכל העם יושן בשקט. ואין שום פחד ''ממהפך''!!!!!!! ''ממהפך''!!!!!!! ''ממהפך''!!!!!!!