דוד הדרי: פעילי שמאל מחרחרים ריב ומדון בירושלים - סרוגים

דוד הדרי: פעילי שמאל מחרחרים ריב ומדון בירושלים

דוד הדרי חבר מועצת עיריית ירושלים אומר היום לסרוגים כי פעילי שמאל הפועלים בירושלים מחרחרים ריב ומדון ומנסים לפגוע במדיניות ראש הממשלה נתניהו מול ממשל אובמה. ולגבי בניין שפרד? "שטויות. כבר לפני שנים הבניין אושר בוועדות"

author-image
דוד הדרי: פעילי שמאל מחרחרים ריב ומדון בירושלים

האם מנסים להביך את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעיני הממשל האמריקאי? דוד הדרי, חבר מועצת העיר ירושלים, בטוח שכן, והוא גם יודע מי התככנים: פעילי שמאל קיצוני.

היום אמר הדרי לסרוגים כי פרשת שכונת רמת שלמה יצאה לתקשורת על ידי פעילי שמאל שהשתתפו בוועדה המחוזית בירושלים. "אחת מהנציגות שהשתתפו בוועדות היא פעילת שמאל ידועה ועומדת באחד הארגונים של השמאל הקיצוני. היא הדליפה את הסיפור עם רמת שלמה, למרות שלא היה מה להדליף כי האישורים ניתנו לשכונה מלפני שנים אבל לה היה אינטרס להביך את ראש הממשלה".

הדרי אמר שגם בעניין מלון שפרד – מהומה רבה על לא דבר – "זה שטויות, האישור בנושא תוכניות הבנייה התחילו עוד בשנות ה-90. הבנייה במלון שפרד אושרה ממזמן. אלא שהבעלים אחרי שקיבלו את הרשיון היו צריכים לשלם אגרה ובזה נגמר הסיפור. לא קרה שום דבר חדש. אלא מאי? יש מחרחרי ריב בירושלים שמנסים להציג כאילו מדינת ישראל מתריסה כנגד ארה"ב וזה שקר גמור".

הדרי אומר כי הוא פנה אל גורמים בכירים במשרד ראש הממשלה שייבדקו את מקורות ההדלפות ואיך בכוונתם למנוע מפעילים פוליטיים להדליף "הדלפות מרושעות וזדוניות"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
האויבים הכי גדולים שלנו הם אנשי השמאל
אורי | 24-03-2010 11:16
למזלנו הם הולכים ומתמעטים