חלום היורו מתרחק: נבחרת ישראל חיללה שבת והפסידה לבוסניה

חלום היורו מתרחק: נבחרת ישראל חיללה שבת והפסידה לבוסניה

נבחרת ישראל בכדורגל הפסידה בליל שבת לנבחרת בוסניה בתוצאה 3:1, למרות יתרון מוקדם של טל בן חיים. ישראל אמנם במקום השלישי המוביל לפלייאוף אבל הקרב צמוד

נבחרת ישראל חיללה שבת והפסידה לבוסניה
  שוב אכזבה. נבחרת ישראל (יונתן סינדל/פלאש90)

החלום של נבחרת ישראל להעפיל לטורניר גדול אחרי 45 שנה, הולך ומתרחק.

בליל שבת שיחקה נבחרת ישראל בבוסניה ונכנעה לנבחרת המקומית בתוצאה 3:1, הפסד שלישי ברצף של הנבחרת אותה מאמן אלי גוטמן. ישראל עוד עלתה ליתרון משער מפתיע של טל בן חיים (הקשר) בדקה ה-41, אלא ששערי בזק בתוך שלוש דקות של אדין וישקה (42) ואדין דז'קו (45, פנדל), הפכו את התוצאה עוד לפני המחצית. וישקה חתם את התוצאה בדקה ה-75 עם שער אחרי טעות של ההגנה הישראלית.

ההפסד לבוסניה מותיר את ישראל במקום השלישי עם 9 נקודות לפני בוסניה עם 8. ווילס (14) ניצחה את בלגיה (11) והן יעלו אוטומטית לאליפות אירופה, וישראל תקווה לסיים במקום השלישי ממנו עולים לפלייאוף, אלא שגם זה לא בטוח וישראל תצטרך לנצח את נמושות הבית קפריסין ואנדורה בבית, ולחלץ תוצאות טובות מול בלגיה וויליס.

לכל נבחרת נותרו עוד 4 משחקים, ובמצב חלומי של נצחון על בלגיה, עוד אפשר לפנטז על המקום השני, אך יהיה קשה עד בלתי אפשרי לנצח את הנבחרת שדירוגה הוא השני בעולם בביתה. יש לציין כי במקרה של שוויון נקודות מול בוסניה, ישראל תדורג שלישית, הודות לנצחון 3:0 לפני כחצי שנה.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
סרוגים, אתם גדולים
כותרת מעולה | 13-06-2015 22:01