פעילות לסוף החופש: המעפילים חוזרים לתל אביב

פעילות לסוף החופש: המעפילים חוזרים לתל אביב

במסגרת חגיגות ה-70 לישראל, בחוף גורדון בתל אביב יערך אירוע ענק שינסה לשחזר את הגעתם ההיסטורית של ספינות המעפילים לארץ עם שחקנים ומעפילים אמיתיים שיהיו אורחי כבוד

author-image
מוכנים? אירוע היסטורי ישוחזר בחוף גורדון
  (צילום: Moshe Shai/FLASH90)

המעפילים חוזרים: ב-27 לאוגוסט אחד מהסיפורים הדרמטיים בתולדות הקמת המדינה- ישוחזר באירוע מיוחד. אל חוף גורדון בתל אביב יתקרבו שני אניות שישחזרו את סיפור ההעפלה הבלתי לגאלית לארץ.

בדיוק כמו אז על האניות יפליגו עשרות "מעפילים" שיורדו לסירות שישוטו לפגוש אותם. שחקנים וצופי ים שימתינו לסירות על החוף יזמינו את הקהל לעזור ל"מעפילים" להגיע לחוף ויקבלו אותם בשירים ובריקודים, בליווי רקדנים ושחקנים.

האירוע שיערך במסגרת חגיגות 70 שנה למדינה, יהפוך את החוף למתחם מיוחד וססגוני שישלב נוסטלגיה וחוויה לכל המשפחה לסוף החופש.

האירוע שיקרא "אנו באנו", יכלול מיצג העפלה בהשתתפות שחקנים, צופי ים וקהל המשתתפים, ספינות ואניות מעפילים שיובילו את המעפילים לחוף, ריקודי עם ומוסיקה סוחפת, סדנאות אוריגמי לקיפול ספינות מנייר, מופע פלאש מוב בהשתתפות מאות רקדנים, עמדה ממוחשבת לאיתור קרובי משפחה שהיו על אוניות המעפילים, פיסול ספינות בחול ועוד.

האירוע יתקיים ביום שני 27 באוגוסט, בחוף גורדון החל מהשעה 16:00-הכניסה חופשית. האירוע מתקיים ביוזמת התוכנית "ציוני דרך" שבמשרד ירושלים ומורשת, ההסתדרות הציונית העולמית, המועצה הציונית ועיריית תל אביב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
האם גם יציגו את סיפור אלטלנה?
שיודע לשאול | 16-08-2018 8:30
האם גם יציגו את סיפור אלטלנה? או רק את הנרטיב המאפיניקי?
ברור לכל בר דעת ש >>>
הנ"ל | 27-08-2018 11:13
המיצג המבוים על דרך מפאי, ישוב ויפציץ את אלטנלה, גם ישוב ויפתח באש על העולים, שבאו להשתתף בלחימה על כיבוש הארץ וקפצו למים מהספינה הבוערת. _שאלה_!! מי התפאר והתרברב : גם דפקנו אותם במים ?! [בניגוד לחוק הבינלאומי]. = שאל אביך ויגדך - זקינך ויאמרו לך... בהנחל עליון גויים ~~~
2
הבדל אחד "קטן"...
יבר"י | 27-08-2018 11:04
המעפילים של אז באו לחיות בארץ_ישראל_כולה !!! המציגים היום - מגבילים את המעפילים - עד הקו_הירוק בלבד ומתכחשים לארץ ישראל על פי התורה. לענד גם הרקדנים ובוודאי הרקדניות לא יתנהגו על פי דרך התורה.
3
זה חוף מעורב. אסור להתקרב
בושה | 29-08-2018 14:41
נשים בלבוש (יותר נכון בחוסר לבוש) חושפני. להתרחק כמו מאש מהתועבה.