הרשות הפלסטינית: ''עונש מאסר למבצעי האתגר'' - סרוגים

הרשות הפלסטינית: "עונש מאסר למבצעי האתגר"

הרשות הפלסטינית החליטה לצאת בעונשים חמורים נגד האתגר המוזיקלי המסוכן ''keke'', שהוביל גם צעירים מעזה ומשטחי הרשות לצאת מהרכב ולרקוד בכביש

author-image

לאחר שהאתגר המוזיקלי המסוכן "keke", הוביל גם מאות צעירים מעזה ומשטחי הרשות הפלסטינית לצאת מרכבם ולרקוד באמצע הכביש לצלילי הלהיט 'in my feelings' של הראפר הקנדי דרייק. הרשות הפלסטינית החליטה להילחם בתופעה המסוכנת ויצאה בשלל עונשים חמורים, ביניהם: החרמת רכב ומאסר.

משרד התחבורה הפלסטיני פרסם הודעה, לפיה פלסטינים שיתפסו מבצעים את האתגר או יעלו אותו לרשתות החברתיות, יוזמנו לחקירה על בסיס חוק שנוגע לאנשים שמסכנים את חייהם ואת חיי האחרים בזמן נהיגה.

העונש על העבירה יכול להגיע לחודשיים עד שנה מאסר בפועל, שלילת רישיון וקנס כספי של כ-600 שקל. כמו כן גם הנוסעים האחרים ברכב עלולים להיענש, אפילו אם הם לא ביצעו את האתגר.

בנוסף לעונשים אלו הבהירה הרשות כי אדם שייתפס פעמיים על אותה עבירה – הוא צפוי לקבל הכפלה של עונש המאסר והקנס.

כזכור אמש (ב') השר כחלון ביצע את אתגר הרשת, אולם ברשות לבטיחות בדרכים ביקרו בחריפות את הסרטון וביקשו להורידו באופן מידי. בעקבות כך, הסרטון הוסר מהרשת.

מנכ"לית הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, רחל טבת-ויזל, אמרה בראיון לגל"צ כי "צריך להפסיק לפרסם דברים כאלה, זה מסוכן". טבת-ויזל סיפרה, כי פנו לאנשיו של שר האוצר משה כחלון, "ביקשנו להוריד באופן מיידי את הסרטון מכל הפלטפורמות בהן הוא עלה בדקות הקרובות", הוסיפה.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו