'הבלתי רשמיים': כשאלירן מלכה החזיר עטרה ליושנה

'הבלתי רשמיים': כשאלירן מלכה החזיר עטרה ליושנה

אחרי שכבש את ישראל עם ''השבאבניקים'', היוצר הסרוג אלירן מלכה נבחר לפתוח את פסטיבל הקולנוע ה-35 בירושלים עם סרטו הראשון ''הבלתי רשמיים''. רעיית נשיא המדינה וכל הברנז'ה הגיעו לפרגן- גם מערכת סרוגים הייתה שם וגילתה את כל הסודות מאחורי הקלעים• צפו

author-image
''כשאלוקים נותן רעיונות גדולים ליוצרים צעירים''•צפו
  (צילום: דנה לוי)

 "כשאלוקים נותן רעיונות גדולים ליוצרים צעירים": לאחר שכבש את המסך עם סדרתו הראשונה "שבאבניקים"- היוצר הסרוג אלירן מלכה, נבחר לפתוח את פסטיבל הקולנוע ה-35 בירושלים עם סרטו "הבלתי רשמיים".

גם בסרט הזה ממשיך מלכה לעסוק בעולם החרדי ומביא את סיפור הקמתה של מפלגת ש"ס. "נחשפתי לסיפור בעקבות תחקיר שעשיתי על סדרה שעבדתי עליה" סיפר מלכה לסרוגים. "הסיפור המזרחי-חרדי תמיד ריתק אותי. על אף שלא נולדתי לעולם הזה, תמיד הרגשתי אמפתיה למפלגת ש"ס. הרגשתי שזה סרט שאני צריך לעשות כדי לחקור את המזרחיות שלי".

צפו בכתבה המלאה: 

מיטב הברנז'ה של עולם הקולנוע עלו לפתיחת הפסטיבל החגיגית בירושלים, שהתקיימה בסופ"ש האחרון בבריכת הסולטן. ביניהם: השחקנים דניאל גד וגורי אלפי שמכירים מקרוב את אלירן מלכה מאז עבודתם בסדרה "שבאבניקים", קרן מור, אורנה בנאי, צחי הלוי, שירה האס (שטיסל), דנה איבגי ועוד רבים וטובים.

גם רעיית נשיא המדינה, נחמה ריבלין הגיעה לכבד בנוכחותה ולהעניק אות הוקרה לצלם ירון שרף על עבודתו בסרט "הבלתי רשמיים" ועוד עשרות סדרות טלוויזיה וסרטי קולנוע ישראליים ביניהם: "מישהו לרוץ איתו" (2006) ו"לצוד פילים" (2013).

נחמה ריבלין הגיעה לפרגן (צילום: דוברות בית הנשיא)

"קולנוע טוב הוא כמעט תמיד כזה שמתקשר עם הדמיונות הכי עמוקים שלנו", אמרה נחמה בפתיחת הטקס. "הקולנוע הוא כמו העין הסודית שלוקחת אותנו לאן שלא חלמנו להגיע. למי שאוהב לדמיין, לצאת מהשגרה, להכיר נקודות מבט חדשות, פסטיבל הסרטים הבינלאומי של ירושלים הוא חג, החג של הקיץ ובחג הזה הדמיון מזהה את כל היסודות שמהם הוא ניזון והוא עובד שעות נוספות", הוסיפה נחמה.

נחמה ברכה את הצלם ירון שרף על ההוקרה לה הוא זוכה ואמרה: "ירון, באמצעות העין שלך ותנועת המצלמה שלך, הפכת מילים ודמיונות לתמונות וזוויות, למשהו אמיתי, קיים, נוכח ומצד שני הענקת לכל פריים משמעות נוספת, הפכת שחקנים ושחקניות לגיבורים בלתי נשכחים. ריגשת, הסערת, ניחמת. תודה ירון, שאתה מעניק לנו המון מראות לרוץ איתם."

גלריה מהאירוע:  (צילום תמונות: דנה לוי)

 

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
צניעות
עוד אחד | 29-07-2018 21:44
מדהים איך האומנים/יות יכולים/ול להגיע לארוע תרבותי מקצועי בצניעות ולבוש הולם (את העם היהודי וירושלים) אני בטוח שגם להם זה היה כיף לא להיות מחוייבים למוסכמות הזויות של חשיפה של הגוף כדי להיום מצולם ומדובר מעל דפי העיתונים והתקשורת הפרוצה . כל הכבוד לכם , רק אומנות נקיה תישרוד בסוף.
2
אלירן מלכה כוכב עולה.הצליח לאחד מגזרים...
טטטטטטטרררררר | 30-07-2018 13:33
וזה לא מובן מאליו כלל