מופע שוואקי בסוכות - יום בילוי ואטרקציות לכל המשפחה - סרוגים

מופע שוואקי בסוכות – יום בילוי ואטרקציות לכל המשפחה

בסוכות הקרוב ארגנו לכם אטרקציה משפחתית שלא תשכחו. יום הפנינג משפחתי, בו תוכלו לשלב בילוי משפחתי מושלם יחד עם חוויה מוזיקלית מענק הזמר יעקב שוואקי • כל התמונות והפרטים בכתבה שלפניכם (מוזיקה)

author-image
מופע שוואקי בסוכות - יום בילוי ואטרקציות לכל המשפחה
  צילומים: ישראל ברדוגו, יח"צ

מופע של יעקב שוואקי בארץ הקודש אינו דבר של מה בכך. כידוע , ענק הזמר היהודי מארה"ב אינו מרבה בסיבובי הופעות חוזרים ונשנים בארצנו ובוודאי שאם המדובר הוא במופע חגיגי בעיצומם של ימי שמחת חג הסוכות אז על אחת כמה וכמה…

מארגני המופע הקרוב באמפי פארק החדיש באשדוד (קיסריה "החדשה") החליטו לשדרג את אווירת המופע ובעצם קיומו במתחם החדיש מאפשרים לכולנו להיכנס לרכבים ולהגיע ליום חוויתי לכל המשפחה. אין הרבה מקומות במרחק של 25 דק' מפתח תקווה בהם בתוך רדיוס של כמה מאות מטרים ניתן לבלות יום שלם במסגרת בני המשפחה והחברים.

 (צילומים: ישראל ברדוגו, יח
האמפי החדש

שייט משפחתי בסירות המארינה, בילוי בפארק המשחקים החדשני ורחב ידיים המתאים לכל המשפחה הכולל בתוכו אגם שיט ענק לצד מדשאות ענק וכל זה כאמור רק כהכנה לקינוח האמיתי לקראת ערב הלא הוא המופע החגיגי עם ענק הזמר יעקב שוואקי.

נשמע לכם מופרך? אז זהו, שלא!

בשנתיים האחרונות הושלמו כל עבודות הפיתוח במתחם "פארק אשדוד" שזכה לטיפול צמוד וטיפוח מופתי מצידה של החברה העירונית לתרבות ועיריית אשדוד . בחול המועד סוכות ייערך במתחם יום מיוחד של חוויה חגיגית מושלמת מותאמת לציבור שומרי המצוות. עם שעות הבוקר ייפתח מתחם המרינה הסמוך במגוון מסלולי שייט בחוף הים התכול של העיר. להנאת האורחים ניתן יהיה לגוון במספר רחב של מסלולים- שיט משפחתי או שייט ספורטיבי- אקסטרימי. משם בעבר השני של הכביש שוכן לו מתחם פארק האטרקציות הפתוח לשימוש ללא תשלום ובו ניתן להנות ממגוון רחב של מגרשי ספורט ומשחק יחד עם בילוי משפחתי באגם המים המלאכותי שבמרכז ו של הפארק.

לרוכשים כרטיס למופע יעקב שוואקי תתאפשר כניסה חופשית לשייט המשפחתי ובעצם במחיר עלות של מופע רגיל יעמוד לרשות הנופשים יום שלם של בילוי משפחתי והכל במרחק נגיעה מגוש דן.

להזכירכם, לאחר עשרות להיטים ואלבומים מוצלחים, ויחד איתם סיבוב מופעי חורף בינלאומיים בשלוש יבשות, השיק לפני חודשים אחדים המפיק יוחי בריסקמן את האלבום החדש והמרענן "קולות" של ענק הזמר העולמי של המוסיקה היהודית והחסידית יעקב שוואקי.

שוואקי שלהיטיו הפכו לחלק אינטגראלי מפס קול המוזיקה החסידית בעשור האחרון (רחם, והיא שעמדה, בואי בשלום, אם אשכחך ועוד), חזר שוב למדפי חנויות הדיסקים והפעם עם אלבום ישראלי המתובל בסגנון מזרחי, מהטובים ביותר שיצאו עד כה. מיטב המוזיקאים והמוחות הגדולים מישראל וארה"ב, לקחו חלק בפרויקט החדש המשלב מוזיקת עולם עדכנית ועכשווית והמון נשמה יהודית.

כעת, חודשים לאחר שיצא התקליט לחנויות ונמכר בעשרות אלפי עותקים, הפיק צוותו של ענק הזמר ארצה מופע חדש שבמרכזו הלהיטים החדשים מהתקליט המדובר, כל זאת בשילוב עם השלאגרים הגדולים שמלווים אותו במשך השנים.

גולת הכותרת של האלבום הוא שיתוף הפעולה המבורך עם זמר הנשמה שלומי שבת. שתוף פעולה שהחל אז במופע ההיסטורי בהיכל נוקיה לפני שנה, הוליד את הדואט החדש לשיר הנושא של האלבום 'קולות', אשר כתב יואב גינאי והלחין תומר הדדי. שוואקי ושבת השקיעו את המירב בדואט המדובר, עם ביצועים ווקאלים מיוחדים והמון נשמה.

"קולות": יעקב שוואקי – מופע בלעדי לחג הסוכות

 אמן אורח חיים ישראל

יום שני י"ח תשרי (13.10.14) 20:00

אמפי פארק , אשדוד.

לפרטים נוספים לחצו כאן, או חייגו 08-8507507

 (צילומים: ישראל ברדוגו, יח
(צילומים: ישראל ברדוגו, יח"צ)

לחצו כאן לשמיעת תקציר האלבום

למופע שוואקי ושלומי שבת בהיכל נוקיה לחצו כאן

פייסבוק  | יוטיוב 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו