הסרבנות משמאל שוב פוגעת בבטחון ישראל - סרוגים

הסרבנות משמאל שוב פוגעת בבטחון ישראל

מכתב הסרבנות של אנשי המילואים מיחידת 8200 מגלה שוב את הסכנה הממשית לבטחון ישראל שיש בחלקים מהשמאל, שמדי פעם מביא למעשים של ריגול ובגידה נגד המדינה

הסרבנות משמאל שוב פוגעת בבטחון ישראל
  הפגנת שמאל קיצוני נגד עופרת יצוקה (ארכיון פלאש90)

בשנים האחרונות מזהירים אותנו קצינים בצה"ל ומחוצה לו בגיבוי עיתון הארץ מפני 'הדתה' של צה"ל – הפיכתו לדתי יותר, כשהחשש שלהם הוא מפני קצינים דתיים שיקשיבו לרבנים ולא למפקדי הצבא. אלא שהבוגדנות משמאל נעשית משום מה "עניין של הרגל", למרות שהיא חמורה יותר ופוגעת יותר בבטחון ישראל.

עד היום רוב סירובי הפקודה מימין, נגעו להריסת ישובים – כלומר פעולה של צה"ל כנגד אזרחי ישראל – פעולה חסרת תקדים במשטר דמוקרטי בה צבא (ולא המשטרה) פועל כנגד אזרחיו. הסרבנות הייתה בדרגים זוטרים, כשגם אם הייתה מתפשטת הייתה מונעת פגיעה באזרחים ישראלים.

ומה קורה כשהשמאל לוקח לעצמו את החוק לידיים? הוא מסרב לפגוע באויב, גם אם המחיר הוא פגיעה נוספת באזרחים ישראלים! כך עשו מפקדי חטיבות במלחמת לבנון הראשונה, כך עשו באינתיפאדה – לוחמים וטייסים – וכך עושים גם עכשיו חיילי המילואים של 8200. מבחינתם – המטרה מקדשת את האמצעים.

כשענת קם הדליפה מידע סודי ביותר מתוך לשכת אלוף פיקוד המרכז, היא חשפה מידע סודי על חיסולים. האלחוטנים של 8200 חשפו את הדרכים בהם פועל השב"כ כדי לחלץ מידע ממחבלים, מה שיפגע בעתיד ביכולת איסוף המידע. הפגיעה איננה רק באי-ביצוע הפקודה אלא עוברת לפסים שעלולים לסכן את הלוחמים ואת היכולות של המודיעין הישראלי. וזה מבלי להזכיר את המרגלים שיצאו משורות השמאל הישראלי במשך השנים ופגעו בצורה קשה בבטחון ישראל.

התגובה של צה"ל למכתב הסרבנים מ-8200, לא צריכה להשאר רק בגדר טיפול נקודתי במקרה של סרבנות (עונשי מאסר והדחה מיחידה – בדומה לעונשם של סרבני הימין), אלא לעבור שלב למישור של סיוע לאויב וחשיפת סודות צבאיים

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
השמאל מאבד גובה
איציק | 14-09-2014 16:58
השמאל מאבד גובה ואת הרלוונטיות שלו. רבים נוטשים את מחנה השמאל, רבים מתפכחים. הכנסת הנוכחית אינה מייצגת את עמדות הציבור נכון להיום. אני שמח על הפירסום של 43 העלובים של יחידת 8200. העם רואה איזה נזק גורם השמאל לביטחון ישראל. השמאל והכתבים המייצגים אותו כמו: ברנע, כספית, שיפר, רענן שקד יגאל סרנה ואחרים כבר לא רלוונטים. הם אינם משפיעים כבר על אף אחד.
2
אם הצבא עושה משהו לא חוקי חובה לדווח על זה
עוז | 14-09-2014 18:27
אם הצבא עושה משהו לא חוקי חובה לדווח על זה
3
מי שמחפש אויבים ימצא אותם גם במיטתו
א.ב. | 09-10-2014 6:30