רשת הקניות האמריקנית "וולמארט" עוררה סערה נרחבת, אחרי שהחלה למכור באתר שלה מגבת שעוצבה כדי להיראות כמו טלית יהודית. באתר הרשת מכרו את המוצר תמורת 41 דולר, וטענו כי הפריט יכול לשמש כ"מגבת חוף", "אביזר לבוש" או "צעיף הגנה אלגנטי לנשים".

"הפריט הזה הוא כיסוי ראש אלגנטי להגנה מפני השמש" נכתב בתיאור המגבת. "הצעיף יגרום לכן להיראות מושכות ואלגנטיות בחוף. זו מתנה אידיאלית עבור החברים או המשפחה".

תוך זמן קצר, ארגונים יהודיים הבחינו בפריט המוצר ותקפו את חברת וולמארט ברשת. "הפריט הזה הוא טלית, תשמיש קדושה הנלבש על ידי יהודים" נכתב בעמוד הטוויטר של ארגון "Stop Antisemitism" הפועל נגד אנטישמיות בארה"ב. "זה לא צעיף אלגנטי או מגבת". בעקבות הביקורת הנרחבת, המגבת הוסרה מאתר הרשת ולא מוצעת כעת למכירה.