זה הגיע: שלג החל לרדת בירושלים - סרוגים

זה הגיע: שלג החל לרדת בירושלים

שלג קל מעורב בגשם החל לרדת בירושלים. הפתיתים הלבנים נחתו ברכות על הקרקע ונמסו בתוך שניות. בהמשך היום צפויה סופת שלגים שתיערם על לגובה של 5 ס"מ

זה הגיע: שלג החל לרדת בירושלים
  צילום: סרוגים

בדקות האחרונות החל לרדת שלג קל בירושלים. פתיתים קלים מעורבים בגשם נוחתים על הקרקע ונמסים בתוך שניות.

עוד באותו נושא

מהצפון ועד יו"ש: כך צה"ל נערך לסופות השלגים

נתפס קצת על הקרקע. צילום: סרוגים

כוחות צה"ל הפרוסים בפיקוד הצפון ובאוגדת איו"ש השלימו היערכות לוגיסטית והנדסית לקראת סופות השלגים, זאת במטרה לשמור על רציפות תפקודית של היחידות ובמקביל להיערך לסיוע במרחב האזרחי.

עוד באותו נושא

רמת הגולן כוסתה בלבן: בירושלים עוד מחכים לשלג

ברחבי הגזרות נפרסו מערכי חילוץ, ביניהם כ-70 כלים הנדסיים, הותקנו עשרות שרשראות שלג שיאפשרו לרכבים לנוע בשלג, פוזרו עשרות טון מלח, עשרות אלפי ליטרים של סולר ושל מים, עשרות אלפי שקיות חימום ומאות רדיאטורים וגופי חימום. כמו כן, האוגדות עיבו את כלל מערכי המזון בעבור הלוחמים בכל נקודות הקצה.

כלי ההנדסה נמצאים בכוננות תמידית במטרה לספק פתרונות הנדסיים לשלג הנערם, לרבות חסימת צירים קריטיים כדוגמת זה המוביל לבית החולים 'זיו'.

אוגדת איו"ש מיפתה את המחנות והמוצבים המרוחקים וציידה אותם כהכנה למקרי נתק. כמו כן, האוגדה מיפתה את היישובים ביהודה ושומרון אשר עלולים להגיע למצב של נתק ונערכה למענה לאזרחים במידת הצורך.

מחוזות פיקוד העורף נמצאים גם הם בכוננות לסיוע באירועי קיצון לרשויות ולבסיסים השונים: עשרות אנשי מילואים נמצאים בכוננות והוקצו כלי רכב, משאיות חילוץ וכלים הנדסיים במטרה לעמוד במשימה.

עוד באותו נושא

התחלנו: שלג החל לרדת בהר ברכה בשומרון. צפו

מוקדם יותר דיווחנו כי השלג הולך ומדרים. רמת הגולן כבר נצבעה בלבן, וכך גם פסגת הר מירון. כעת הסופה מתפשטת גם להרי השומרון – מה שמכונה בנושאי מזג האוויר – הרי המרכז.

בהר ברכה, אחד הישובים הגבוהים בשומרון, החלו לרדת פתיתי שלג, אך אלו טרם נערמו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו