הרב שמואל אליהו שליט"א בקריאה לציבור: תמכו באגודת 'אפרת' - סרוגים

הרב שמואל אליהו שליט"א בקריאה לציבור: תמכו באגודת 'אפרת'

אגודת 'אפרת', הפועלת למתן יעוץ וסיוע לנשים הרות הנמצאות במצוקה, מקיימת בשבוע זה של פרשת 'שמות' את שבוע ההתרמה השנתי של אגודת 'אפרת'.  תחת הכותרת הלקוחה מהפרשה: "ותחיינה את הילדים", מבקשים באגודת 'אפרת' להמשיך וללכת בדרכן של המיילדות ולהוסיף חיים בעם ישראל

author-image
הרב שמואל אליהו שליט"א בקריאה לציבור: תמכו באגודת 'אפרת'
  הרב שמואל אליהו. צילום עמנואל מימון

אגודת 'אפרת' פועלת כבר 47 שנים והצילה עד כה עשרות אלפים של תינוקות אשר סכנת כליה ריחפה עליהם טרם לידתם בגלל מצוקה כלכלית של אימותיהם. 'אפרת' מבטיחה לאותן נשים ליווי במשך שנתיים במתן תמיכה כלכלית חודשית המגיעה ישירות לביתן ובכך מצילה נפשות בישראל.

הרב שמואל אליהו שליט"א, קורא לציבור לתמוך באגודת 'אפרת': "אני אומר את זה לא בשם עצמי אלא בשם אבא עליו השלום ואמא שתחיה. זו זכות עצומה ומצוה עצומה לתמוך ולהציל נפש אחת בישראל וכל שכן אלפי נפשות…. מצוה גדולה מאוד להרחיב את הפעילות של אגודה זו. צריך לעזור כי בזה תלויה גאולתם של ישראל".

לתרומות לאגודת 'אפרת' לחצו כאן>>

עוד באותו נושא

הולכים בדרכן של המיילדות העבריות ומצילים תינוקות

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אני אישה דתייה...
גאולה | 10-01-2021 13:04
אני אישה דתייה ואומרת לכל עם ישראל- אגודת אפשרת סכנה! מנוהלת על ידי בעלי אינטרסים(יש סיבה למה הפרסום כזה מסיבי). נשים וגברים תעשו בגוף שלכם מה שאתם חושבים לנכון. אישה שלא חושבת שהיא מסוגלת או רוצה ילד צריכה חד משמעי להפיל נקודה! בגלל כסף, בעיות נפשיות, רצון אמיתי חד משמעי עושים הפלה. אגודת אפרת שחררו נמאסתם
2
אגודת אפרת מושחתת
יהודי כאה | 10-01-2021 15:15
כפייה דתית לא אנושית, לפמפם לילדות להשאיר את העובר. אותם נערות ונשים שנכנסו בטעות להריון או שלא מוכנות נפשית וכלכלית להשאיר את העובר נתקלות באגודת אפרת שמאיימת להחזיר אותנו 100 שנה אחורה, מתי שלנשים לא היה זכות על גופן. אגודת אפרת וכל העסקנים שמסריחים מכסף שם, אזרחי ישראל מודעים לכם שאתם יכולים ללכת ___:) רק אל תשכחו אמצעי מניעה.