"אסיר את הפוסט": ארקדי דוכין ובן כספית עשו סולחה - סרוגים

"אסיר את הפוסט": ארקדי דוכין ובן כספית עשו סולחה

לאחר שפירסם פוסט נגד בן כספית, הזמר ארקדי דוכין עלה לשידור והתנצל: "אסיר את הפוסט". בן כספית אמר לו: "מתנצל גם אני אם פגעתי", והאשים, איך לא? את ינון מגל

"אסיר את הפוסט": ארקדי דוכין ובן כספית עשו סולחה
  (צילום: יוטיוב / רדיו 103FM)

לפני כשבוע התפרסם ברשת סרטון בו שיתפה פעולה הזמרת עדן בן זקן עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויחד הם ביצעו את השיר 'יש בי אהבה' שכתב ארקדי דוכין.

פרסום הסרטון עורר שיח רב ברשתות החברתיות ובתקשורת, ובין היתר עלה לדיון בתוכנית של בן כספית. במהלך הדיון בין ינון לבן, הציע ינון להעלות לשידור את כותב השיר, ארקדי דוכין.

בן, שלא זכר כי השיר נכתב על ידי דוכין, שייך את כתיבתו לאריק איינשטיין ואמר כי אין סיבה להעלות את דוכין לשידור. לאחר הדברים, פירסם דוכין ברשתות החברתיות פוסט בו הוא תוקף את כספית. היום (רביעי), עלה דוכין לשידור בתוכנית על מנת להסדיר את ההדורים.

"הזיכרון שלי של היכולת שלי להתבטא בתור ציבור, עולה חדש שהגיע לפה הוא אומלל", אמר דוכין. "אני הגעתי למני פאר ששאל אותי שאלה ולא נתן לי לענות, כי אמר 'לדבר אתה לא יודע'. אתה נוגע לי בנקודות מאוד רגישות, אני לא מנומנם ולא רדום, ואני דיקטטור ויכול לנשוך באוזן את מי שצריך אם הוא לא מתנהג יפה".

עוד הוסיף דוכין: "אני לא חושב שצריך לנתח את הדיבור שלי כי אין לזה קשר לדבר הזה. ניסיתי להגיד שלפני שלא משמיעים שיר בגלל עובדה פוליטית כזו או אחרת, צריך לברר, כי אותי כלל לא שאלו. העניין של מנומנם מיותר". הוא הבהיר: "מי שיוצא נגד השיר הוא אידיוט והשיר הוא תינוק תמים, אפשר לקחת תינוק תמים ולהשתמש בו בצורה לא תמימה.

ואמר: "מי שיוצא נגד השיר הוא אדיוט. כשאתה מוליד שיר אתה מוליד ילד והוא יכול להיות גם עבריין. התינוק לא אשם, הוא נולד תמים. השיר לא אשם. אני חוויתי את זה כמישהו שמשייך אותי למשהו, שאני בכלל לא מאמין בפוליטיקה, בכול צד שלה, אני נגד הפוליטיקה. יש בארץ ובעולם חוק זכויות יוצרים, לא שאלו אותי. אני מתנצל אם פגעתי".

עוד באותו נושא

האזינו: נתן גושן ועדן בן זקן בדואט לא צפוי

בן כספית הסביר מדוע התנגד לפני מספר ימים להעלות אותו לשידור: "אם הייתי זוכר שאתה כתבת את השיר מיד הייתי אומר בוא נעלה את ארקדי, חשבתי שהוא סתם זרק שם. אנחנו תוכנית של מהומה ואתה מדבר בנחת, אני אמרתי את זה בחצי פירגון ולא אמרתי שאתה אויב העם. להיפך".

"אתה מבחינתי אחד מהחמישייה הכי גדולה שהייתה פה אתה מוזיקאי מרגש ומדהים אין עליך ופתאום אני מוצא אצלך בפוסט שאמרתי שאתה אויב העם. אין לי שמץ למי אתה משתייך, זה בכלל לא היה בקונוטציה של ביבי. השיר מקסים, מדהים, מי שכתב נגד השיר הוא אידיוט", והוסיף לסיום: "אני מתנצל אם פגעתי בך. בפעם הבאה תרים טלפון ואני אסביר לך, אגיד לך שינון אשם בהכול".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מדרש: ''חיה אחת יש עושה צרכיה ומבקשת סליחה''
בן כספית מסריח | 16-12-2020 16:42
הכוונה היא שהיא מסריחה סירחון ארוך ואח''כ מתבישת וכאילו מבקשת סליחה. בן כספית דומה 2 טיפות סירחון לחיה הזו.